Слънчев бряг измести Майорка от сърцата на младите германци
Сбогом, Майорка! Здравей, Слънчев бряг! Това е мотото на все повече германски младежи, които явно остават доволни от почивката си в България. Доволни от германското присъствие са и българските хотелиери и ресторантьори, съобщава "Дойче Веле".
Българският курорт вече се е превърнал в предпочитана дестинация за германските абитуриенти, които искат да разпуснат след стреса около изпитите. Плажовете са хубави, клубовете - модерни, а цените са едва ли не по джоба на всекиго. Слънчев бряг им изглежда идеален за целта, хотелите и обслужването получават добра оценка, а купоните - направо отлична. При това даже няма нужда да си ги организираш сам - и те влизат в цената от 300 евро за една седмица ол инклузив.
Задача на аниматорите е да съставят програма за целия ден, включително плажен волейбол и различни състезания в басейна. С многобройните си дискотеки и караоке-барове Слънчев бряг се класира много високо в очите на германските младежи.
Предимство е и това, че културата или клубовете са по-различни от тези в Испания, с които са свикнали германските курортисти. Пък и съвсем не се пиело толкова необуздано, колкото на Майорка, разказват очевидци.
В същото време "Дойче веле" публикува репортаж, в който германец признава: "Пием от сутринта. Когато постигнеш определено ниво на опиянение, трябва да го задържиш през цялата седмица, така и дните минават лесно".
Германците се чувстват като вкъщи в Слънчев бряг и са доволни, че постоянно се откриват нови заведения, включително специално предназначени за тях. Един от собствениците на такова заведение, над което гордо се вее баварското знаме, споделя: "Имаме типични германски напитки, типично германско меню. Предлагаме повече от седем германски бири. Има баварско печено и различни видове наденички - всичко, което е популярно в Германия!".
Той е осигурил и любимите песни на германците - държи на тях, защото ги смята за най-добрите туристи: "Те правят страхотни купони, имат добро настроение. Пият много. И много ядат".
Заведението изобщо не се оплаква от липса на клиентела, в което няма нищо чудно - между 70 и 80% от курортистите на Слънчев бряг са германци.
Преди дни се оказа, че българският курорт е известен и в Швеция. В реклама на голямата мебелна компания "ИКЕА" родители казват на дъщеря си: "Мислим, че си прекалено малка, за да те пуснем в Слънчев бряг!".
Добави Коментар