Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Бургаската верига „Съни маркет“ отбелязва 10 години успехи и растеж

Супермаркетите са сред предпочитаните от потребителите търговски обекти в пет областни града
Ключови думи: Съни маркет, магазини Бургас, хранителен магазин Поморие, Христо Пехливанов

Тази година бургаската компания „Съни маркет България“ ЕООД, която е в сектора с бързооборотните стоки, отбелязва 10 години на пазара. През последните години екипът се радва на бърз растеж на продажбите и ще достигне годишен оборот от 25 млн. лв. С поглед към все повечето иновации и разрастване на бизнеса, в екипа на компанията работят 130 човека, от които над 20 % са от над 5 години.

За пътя на успешното бизнес дълголетие, разказва основателя на компанията, Христо Пехливанов:

- Как решихте да създадете супермаркети „Съни маркет“ и каква беше основната Ви цел?

Компанията е създадена през 2012 година. В квартал Сарафово започнахме пътя на това предизвикателство с един обект под наем и с времето бизнеса ни потръгна. За 10 години станахме  веригата с най-много обекти под една марка магазини за хранителни стоки. Работим в 5 областни града с 14 обекта. Инвестирахме обратно в бизнеса, в иновации и технологии, в екипа и в нашите партньори, това ни спомогна за разширяването на дейността.

- Как определяте компанията към този момент?

Към днешна дата „Съни маркет“ изгради силно име в доставянето на висококачествена продукция и предлагайки високо ниво на обслужване на клиентите. Също така хранителните стандарти, безопасност и свежест винаги са били на предно място в етоса на фирмата. И това е само малка част от причините „Съни маркет“ да се определя със слогана: „С качество си изкарваме хляба.“

- Какъв е екипът, който стои зад „Съни маркет“ и как се справяте с мотивацията и ангажираността?

Ние инвестираме обратно в екипа си, както и в поддържането на добри отношения с партньорите ни. В „Съни маркет“ няма такси рожден ден, няма такси за брошури и максимално търсим партньорство, а не само да се опитваме да задушаваме нашите доставчици с условия. Подкрепяме мотивираните кадри с възможност за професионално развитие и растеж. Работим със социални програми, с които да поддържаме персонала, да развиваме уменията на хората, което подпомага развитието на фирмата особено във времената, в които живеем.

- Как осъществявате обратна връзка с клиентите си?

„Съни маркет“ се радва на заслужена репутация с далновидно мислене, в крак с промените, новите насоки на развитие и появата на нови продукти. С цел по-добра удовлетвореност на клиентите, непрекъснато следим тенденциите за пазаруване и реагираме на предложенията и обратната връзка на клиентите. Съсредоточени сме в нуждите на нашите клиенти и създаваме умни магазини, които се адаптират спрямо средата  и естествено най-новите технологии.

- Каква е маркетинг стратегията Ви, за да поддържате имиджа на вашата марка при такава силна конкуренция от международни брандове?

Не спираме да сме активни! Маркетинговите ни кампании са разнообразни и постоянни. Правим промоции и игри, раздаваме подаръци, комуникираме чрез всички канали към нашата аудитория, визуално присъстваме добре и в самите търговски обекти с начина на подредба – по-малко захарни на касите и намален брои артикули, но без компромиси относно търсенето, опитваме да дадем всичко нужно на нашите клиенти, без да прекаляваме.

- Какви са Вашите устойчиви избори за бъдещето?

Знаем, че имаме много работа да свършим и дълъг път да извървим преди да станем наистина устойчиви. Но започнахме да правим малки стъпки, за да направим това възможно в не чак толкова далечното бъдеще. Непрекъснато анализираме доставките си, за да намерим области, където можем да намалим разхищението. Стартирахме програма за използването на слънчевата енергия за нашите магазини, за да намалим зависимостта си от изкопаемите горива. Обновихме нашите хладилни системи, които сега оставят много по-малък въглероден отпечатък.

- И не на последно място, как отбелязахте празника?

На 13.09.2022 г. направихме голяма гала вечеря, на която събрахме служители,  търговски партньори и приятели. За нас беше голям емоционален заряд да ги видим всички заедно и да споделим 10-годишния успех на компанията.

Храм в Поморие набира средства за реставрация на икони Вече е започнал и процеса по отстраняването на деструктирали лакови покрития Трима непълнолетни задържани за нападението над мъж в столичен мол Раненият от хулиганите е служител на търговския център
Без паника! Зимата смалява пенисите с 50% Просто влезте в топла стая или си вземете хубава топла вана и ще се оправите, посочват експерти 6 начина да разберете дали връзката ви с любимия е реална или е просто илюзия Това вълшебно чувство „любов от пръв поглед“ може да не е толкова истинско
4 зодии, които обичат да симулират щастие Ето кои са те  Най-вкусната и мека домашна питка с мак и сусам Вижте рецептата
Храните, които борят стреса, напрежението и безпокойството Тези храни и напитки ни помагат да се отървем от негативните емоции и да си дадем поне малко спокойствие Тийнейджъри нападнаха продавач е столичен мол 16-годишните хулигани избягали, извикаха полиция и линейка в търговския център
Йордан Цонев: Санитарният кордон не ни притеснява Ние не сме участвали в нито една коалиционна конфигурация, когато Бойко Борисов е бил премиер, заяви още той Ще донесе ли новата седмица затопляне на времето Над планините ще бъде предимно слънчево с разкъсана облачност
Общините борят боклука с вдигане на промилите Повече с 2000 тона Дянков: Много вероятно е да влезем в еврозоната през 2028-2029 година Инфлацията, дефицитът и още други дупки са все още спънка за влизането ни в еврозоната, посочва екс финансовият министър