Ексбос на Слънчев бряг харчи 200 хиляди за рожден ден
Оръжейният бос Младен Мутафчийски, който дълги години бе председател на борда на директорите на „Слънчев бряг“ АД, е похарчил 200 000 лева, за да отпразнува 60-годишния си юбилей, съобщава „България днес“. Пищното празненство се състояло в хотел „Хелена ризорт“, който е собственост на Мутафчийски и е придобит по времето, когато той властваше в комплекса.
Част от поканените пристигнали с частните си самолети, което наложило промени в графика на летището в Сарафово, и без друго претоварено от нормалните чартърни полети. По-бедните гости на ексбоса на Слънчев бряг пътували с автомобилите си – така няколко бентлита и един „Ролс-ройс фантом“ задръстили паркинга пред хотела му.
Сред поканените нямало случаен човек, но най-одумван бил един позабравен олигарх – Красимир Стойчев, бивш собственик на групировката „Трон“, която притежаваше лиценза на първия GSM-оператор у нас, станал по-късно известен с името „Мобил тел“, а още по-късно – „М тел“. Стойчев бе собственик и на в.“Стандар“.
Да уважат юбиляря в Слънчев бряг пристигнали генерал Любен Гоцев, спряган за мишена на братя Маргини и водач на кръга „Монтерей“, бившият вътрешен министър Румен Петков и зам. шефът на ДАНС Иван Драшков. Шоуменът Слави Трифонов, дошъл тук заедно с Евгени Димитров-Маестрото, подарил на Мутафчийски малко кученце от породата чихуахуа.
Тримата тенори, Орлин Горанов и Кристина Димитрова участвали в музикалното шоу, а Виктор Калев разсмивал елита със скечове.
Мутафчийски бе освободен като председател на борда на директорите на „Слънчев бряг“ АД с огромен скандал през май миналата година. Тогава новите шефове на дружеството – Мария Михалева и Златко Димитров - обявиха, че за 9 години Мутафчийски и компания изхарчили необосновано 200 млн. лева, получени от приватизацията на хотели, и оставили в наследство само 8300 лв. налични, а дългове за милиони. Тогава бяха огласени и два договора със сайта „Фрогнюз“ за общо 1,78 милиона лева. Никой от бившите шефове на „Слънчев бряг“ АД не успя да посочи основателна причина да се изсипят толкова пари в един прохождащ по това време сайт, освен една основна – той е много близък на Мутафчийски, който се спрягаше дори за негов собственик в сянка. Ако Слънчев бряг бе рекламирал не в сайта на Мутафчийски, а в „Нешънъл джеографик“ и „Ню Йорк таймс“, взети заедно, щеше да плати по-малко пари, а вероятно щеше да има и някаква полза.
Добави Коментар