Туристи платиха близо 800 лева за два коктейла и порция стриди. Собственикът: Като ви е скъпо, не идвайте!
Собственикът на известен гръцки ресторант в Миконос, бе обвинен, че забива туристите със заболяващи сърцето сметки. Той нарече хората, които се оплакват „инфлуенсъри, които търсят на аванта храна“, пише „Дейли мейл“.
Димитриос Каламарас, собственик на DK Oyster в Миконос, отвърна на двойка, която тази седмица заяви, че е била ударена със зашеметяващата сметка от 400 евро (б.р. – 782,30 лева) за бира, два коктейла Aperol Spritz и порция стриди.
Канадските младоженци Линдзи Брийн и съпругът й Алекс са на по на 30 години, Те твърдят, че персоналът в ресторанта не им е дал меню с напитки с цените, преди да им предостави огромната сума.
Каламарос най-накрая наруши мълчанието си и нарече Линдзи “ жена, която иска да да си направи реклама на гърба на заведението. Въпреки че страницата на ресторанта в Tripadvisor бе наводнена с отзиви от една звезда и от други клиенти, които твърдяха, че са имали подобно отношение като Линдзи и Алекс, собственикът не се трогна. В момента 337 са оценили ресторанта като „отличен“, докато 611 са го класирали като „ужасен“.
Димитриос твърди, че след „десетки“ подобни „фалшиви“ твърдения в TripAdvisor, в които се посочва, че персоналът в ресторанта е отказал да даде меню с цени върху него, той е решил да постави три черни дъски на входа, показващи ги.
Той също така вярва, че клиентите биха могли да поискат да се повика управител, с който да се обсъди цената, преди да поръчат. Все пак би било „нелепо“ той да обяснява менюто на всеки клиент, който влезе.
Димитриос добави, че „нито един възрастен със здрав ум“ не би си поръчал питие, без първо да види колко струва, и че няма намерение да обяснява защо таксуват повече от супермаркет или традиционна таверна. Той също така твърди, че „концепцията“ на ресторанта му е напълно различна.
„За съжаление, всички ние, които работим в сектора на хотелиерството и ресторантьорството, си имаме неимоверно свързани и с инфлуенсъри, които вместо да си изкарват прехраната с рекламиране на продукти и услуги за своята аудитория, лепят умишлено петна на образцови ресторанти.“
„Този жена, която се опитва да стане известна чрез публикации в Instagram под името Линдзи Брийн, лъже. Тя твърди, че многократно е искала меню с коктейли и добавя, че сервитьорът изглежда не е искал да предостави такова. Въпреки това тя прави поръчка. Инфлуенсър, опитен пътешественик, който уж си изкарва прехрана чрез опита си в света, направи това, което повечето възрастни с здрав разум не биха направили – поръчва напитки и храна от сервитьор, който отказа да представи меню“.
„Това невярно твърдение беше използвано толкова много срещу нашия ресторант от десетки анонимни потребители в Trip Advisor, че решихме да поставим три огромни черни дъски до входа на ресторанта, показващи менюто и цените.“
„По този начин нашите гости, поне ще имат представа за диапазона на нашите цени, за да са сигурни, че са проверили внимателно менюто, преди да поръчат. Човек, който смята, че му е отказано правото да разгледа менюто, може просто да напусне или да поиска да говори с управителя.“
„Всеки път, когато получавах такова оплакване, винаги от анонимни потребители чрез Trip Advisor, се консултирах с персонала, напомняйки, че е от решаващо значение за нашата репутация да сме сигурни, че процедурите се следват внимателно. А и няма как да сме сигурни, че анонимните коментари са от реални потребители.“
„За съжаление има хора в Tripadvisor, които открито насърчават в коментарите да идват при нас – да ядат и пият, каквото и колкото си поискат и след това да си тръгнат, без да платят. Много пъти сме се опарвали от такива клиенти.“
„Вярвам, че в нашия ресторант концпетията е уникална и обслужването е на много високо ниво. Кухнята е много вкусна, гледката е красива. Нямам намерение всеки път да обяснявам защо защо предлагаме високи цени. Ако на някой му е скъпо тук – спокойно може да стане и да си тръгне, след като разгледа менюто.“
Ето какво обаче препоръчват от платфорамта Tripadvisor:
„Отзивите за този ресторант говорят сами за себе си. Призоваваме пътуващите да се позовават на Tripadvisor, когато правят планове у дома или в чужбина. Разказът от първа ръка за преживяване на дадено място от спътник е безценна представа за това какво може да се очаква там. Историите на потребители, които са били в този ресторант, са ужасяващи и ние съчувстваме на всеки, който е имал неприятно преживяване там.“
Представяме ви и няколко коментара от Tripadvisor:
„Абсолютно най-лошото място! Взеха ми 600 евро за питие и порция стриди. Те са пълни измамници! Дано децата на собственика умрат от рак!“
„Взеха ми 800 евро за 12 стриди и 3 кока-коли, дори не харесвам стриди, но госпожата ме накара да ги купя, никога повече. Пожелавам и да яде само пилешки хапки на Макдоналдс от сега нататък.“
„Персоналът беше груб, трябваше да се чака поръчката ми поне час. Персоналът изобщо не беше отзивчив. Цените бяха подвеждащи и всякакъв вид запитване беше посрещнато с грубост и въртене на очи. Такива хора не трябва да управляват ресторанти.“
Който веднъж е одран ,няма да повтори!