Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Кървав екшън посред бял ден в Поморие: Велиян наръга съседите си на главната улица заради лаещото им куче

Грозният скандал се разразил пред домовете им на ул. Княз Борис I в морския град, много бързо прераснал във физическа разправия
Ключови думи: княз борис I поморие, велиян димитров, станка костова, михаил алексиев, флагман, кървав екшън, лаещо куче

Кървав екшън вдигна на крак полицията в Поморие. Съседи се клаха посред бял ден на оживената главна улица „Княз Борис I“, в района на обект за бързо хранене “Jumbo”, пред дом номер 201 и 201А, където живеят. 

Скандалът между 51-годишен помориец и 46-годишни мъж и жена започнал след 15 ч. вчера заради куче, научи Флагман.бг. Домашният любимец на мъжа и жената почвало да лае при най-малкия шум, а това побърквало техния съсед, който не можел да заспи. Много бързо конфликтът между тримата прераснал във физическа разправия - пред очите на втрещените туристи. 51-годишният помориец, който се казва Велиян Димитров, взел един нож, с който нанесъл множество удари по тялото на съседа си Михаил Алексиев и един в тялото на съседка си Станка Костова. 

Свидетели на кървавата сцена са подали сигнал на тел. 112. На място веднага са пристигнали полицейски и медицински екипи. 

Двамата пострадали са откарани в УМБАЛ-Бургас. Там е установени, че 46-годишният Михаил Алексиев е с три прободни рани на лявата ръка, три порезни рани на гръдния кош и прободна рана в областта на корема (Без да е засегната стомашната кухина). Пострадалата жена има прободна рана в областта на корема. Двамата са настанени за лечение без опасност за живота. 

Докато на местопроизшествието е провеждан оглед, извършителят Велиян Димитров се оплакал от болка в областта на гърдите, вероятно от физическата разправия. Той е откаран в УМБАЛ-Бургас. Има травма на гръдния кош и също е настанен за лечение, без опасност за живота. Извършени са разпити на свидетели и очевидци на случая. Намерен е ножът, с който е извършено деянието. Работата по случая продължава.
 

84
Коментара по темата
84.
От друго село
04.03.2023 23:32:25
И аз щях да наръгам и да отрежа главата на кучето или обратното, а е живее ли се в такъв ад
83.
Аз
20.08.2022 20:21:14
На мъжът са му правили 2 операции,едва ли е само с тия е,4 прорезни рани..
Баси ужаса. Този и той,бебе има,къде тръгва да си съсипва живота,че и на всички около него.
Аман вече от такива новини,спрете се ,хора!
82.
Алкатрас Калайджиев
15.08.2022 06:33:06
На мен пък кучето от последния етаж пикае в сифона на откритата им тераса и по улука iе излuва на моята тераса, като го къпят - кане-корсо - космите също, ама не разбират от дума - кво друго да ги правя?
81.
*********
15.08.2022 05:11:39
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
80.
Do 79
15.08.2022 01:11:18
Пахама излезе ли от пангото ? Нали го бяха хванали в сексшопа с два вибратора в гъза и без касова бележка! Викал Аз си ги нося от вкъщи хаххахаха
79.
Пахама дъртия швестър
14.08.2022 14:36:43
Някой да продава кокер шпаниол да си купим с Даката?
78.
*********
14.08.2022 10:55:52
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
77.
pepi
13.08.2022 23:27:30
А защо ръга хората сега това е опит за убийство на 2 души и то наполовина довършен и ще лежи в затвора.Трябваше просто да утрепе кучето .За него щеше да получи .....глоба.
76.
*********
13.08.2022 14:38:02
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
75.
Действителност
13.08.2022 11:52:40
Поморие , си е отдавна клоака...цигани и някакви заблудени псевдо ганстери продаващи 5 гр трева.... Обаче бая бобец имат да ядат , до кат стигнат голямата КЛОАКА бУргаШ
74.
Мнение
13.08.2022 09:33:53
Виновни са кучкарите, защото заради собствения си егоизъм са затворили животинките между четири стени и ги измъчват, ограничили са свободата им. Как няма да лаят горките и тях да ги затворят така и те ще пролаят. Животното иска най-малкого двор, простор, да е в естествена среда.
73.
Мнение
13.08.2022 09:25:04
Когато хората живеят в едно общество, трябва да се съобразяват да не безпокоят съседите си с нещо!!! А силният шум ви разболява! Постоянният кучешки лай се счита за нарушение на обществения ред. Ако не спазвате оббществения ред, собственикът на кучето е изправен пред адчинистративно нарушение. Кучетата нямат право да лаят от 22:00 до 06:00 и от 14:00 до 16:00 часа, а през останалото време, лаят не трябва да продължава повече от 10 минути без прекъсване и не повече от 30 минути за деня - такива са разпоредбите в Западна Европа, за да няма такива ексцесии.
72.
do 70
13.08.2022 07:38:35
ми то не е само така поморие ве чукундур
и в софия и пловдив и където там се сетип у бегето е така....простотия и селяния до шия......това е положението.....
71.
Do 1,2,3,4 и всички коментари написани от един и с
12.08.2022 23:39:01
Що не вземеш да лапнеш едно лайно и да се маскираш като гъз ве лайнар .
70.
чукундурус
12.08.2022 23:34:33
Тва ебано село е време да го заградят . Само селяндури и чок гангстери . Помня ги като обикаляха с колела преди 35 години с щайга на багажника . По- мазните геги имаха щайга и отпред . Закривай мазните селски пръчки с кофти вода и кафеви зъби
69.
До АЙТОСКИЯ ГЕЙ
12.08.2022 21:54:09
Ти пък къв си , бе, и кво общо имаш с Поморие?
68.
Айтоския гей
12.08.2022 21:31:39
Аз съм айтоския гей, дето ме е.бат индийците, бият ме Дънаците и ме съдят шофьорите и обичам лаещи кучета когато с качват върху мене. Ако куче се качи върху мен аз няма да правя кървави екшънии ще искам още.
67.
Асанчо
12.08.2022 20:57:27
Ма тия не са поморийци. Тия са еркечлии, козиченци и секви други мамули, ба
66.
1/3 от Поморие
12.08.2022 20:07:22
Са завистливи гърци,македонци,селяни и прости и тъпи кварталци с някой изключения.
Като почнеш от "Гларуса" стигнеш до пишман бизнесмена боклук Кимураа и простия му вмирисания селски прост бек със сиво опелче ---чирак
65.
Ганя
12.08.2022 19:50:27
Ха здравейте ба младоци! Тва сегашната младеж мноу мозък има ба ! И аз имам животинки ба , тва крави , мечки и имам и 3 маймуни ба , няма лошу га . Този младеж га дету вади нож ба ут нож шъ умре га ! Да ходи с меч-чугун ба !
64.
Пишлеме
12.08.2022 19:15:58
Кучкарите са изскарали човека извън нерви. Не ,че го оправдавам, но голяма част от" градските "кучкари са супер нагли. Просто трябваше да им нарита лаещата мъстия !
63.
****
12.08.2022 18:51:11
Селяния до шия!!!
62.
Smqtai
12.08.2022 18:03:17
Диви кварталци…оправия няма
61.
Pomorie
12.08.2022 17:36:39
Не се учудвайте - това е Поморие.
Там всичко е възможно.
Звучи като реклама - само че не баш.
60.
Нямам думи!
12.08.2022 17:29:40
В коментарите се говори само за животното а не как човека е наръгал някого зариди куче. Колко злобен и ментално нестабилен трябва да бъдеш, за да смяташ че насилието, под каквато и да е форма, е правилно.
59.
Кокорчо
12.08.2022 16:42:59
Уважаема редакция моля ви не фабрикувайте насилието абсолютно навсякъде е пародия на живота и всички си избиват най вече сексуалните комплекси защо сте толкова тъпи ...пиян гъз му пречили кучетата котките гларусите децата ви има си лудница психиатрия докога ще търпим луди правещи си че са наред ... докато не изригне колко граждани трябва да пострадат за да си удисат на мозъка че като има луди ще има стрес и редовните ще мируват.. това ще ви коства много...щото ще платите вие с живота си......и всички останали също Извратени миризливи цигански гъзове котки кучета всички са едно колелото се върти ...идва Видов ден
58.
До 56
12.08.2022 16:35:21
Мухльо,спирай дрогата че ти е изпържила мозъка
57.
6matarok
12.08.2022 16:33:34
Da vinagi mi e bilo stranno sama jena s profesiq koqto ne i dava mnogo svobodno vreme otglejda6ta golqmo majko ku4e
56.
*********
12.08.2022 15:58:33
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
55.
55
12.08.2022 14:53:28
само умствено изостанал може да си помисли да направи мръсотия на еркечлия и да му се размине...................
54.
Джоко
12.08.2022 14:51:14
- Разбирам, но не мога да помогна на евентуалния обвиняем. Няма ли кой да сезира някоя от многото право защитни организации, че се нарушава грубо естественото обитание на хайванчетата, поне някоя от тях да се самосезира
... ???
53.
До 51
12.08.2022 14:15:53
Шматка,еркечлиите дупчат веднъж и на място
52.
в тва поморие
12.08.2022 14:15:04
са страшни утайки
51.
Язон
12.08.2022 13:46:08
Сега еркешкия качур ще го порят в пънделата.
50.
Бургас
12.08.2022 13:00:00
Да беше наръгал и помияра, трябва да забранят кучетата в блоковете!!!!
Да си ходят на село и там да си ги гледат помиярите!!!
49.
Не се издържа вече
12.08.2022 12:46:40
Съгласен съм с по-долния коментар, че някога кучетата бяха изключение, а сега са правило. Имам същия проблем от 5 - 6 години. Пусках жалби в Общината, в РПУ, обаждах се на Четири лапи, защото ставаше въпрос за куче, чиято "разходка" след като се приберат стопаните му е да бъде вързано в двор за 4 - 5 часа, и да лае непрекъснато през всичкото това време, докато решат, че вече се е "разходило" и да го приберат. Подписка от съседите направих и нищо! Общината ми отговори, че при проверките всичко е 6 и на никой от живущите наоколо не пречело! Е, кажете ми ко се прави сега?!?!?!
48.
Тони
12.08.2022 12:44:31
Защо се чудите на селяниятс в Сарафово? То си беше и си остава село, нищо че стана гето от блокчета, руснаци и кучета.
А за лаенето има лесно. Продават се електронни нашийници за кучета, с които се потиска лаенето. За съжаление това устройство не може да почиства минирани от кучета терени.
47.
Предложение
12.08.2022 12:41:34
Уважаеми човеци, ако държите да гледате домашен любимец, помислете за рибки! Не лаят, не серат безразборно и на всякъде и не дразнят съседите! Аз лично мойте ги държа във фризера. От време на време вадя по някое килце и ги ги поставям в нагорещена мазнина на тигана, а след това ги консумирам с правилните салати и питиета! Наздраве на разбрали те ме човеци!
46.
до 37
12.08.2022 12:34:31
Ако си на 15-20 години, за теб може и винаги да е имало. Преди кучетата бяха изключение, а сега са правило. Вече е време за шумоизолирани балони за хора, където евентуално могат да намерят 5 минути спокойствие, без някой да им надува главите и да ги напада с всякакви измислени превозни средства. Дори и такса да има, сигурно ще върви бизнесът. Аз бих платила.

Но истината е, че в панелни гета като българските големи градове не се живее. Това просто е ненормален начин на живот, колкото и да са възпитани всички хора, а нашето племе определено не се слави и с това.
45.
гражданин
12.08.2022 12:30:57
Като нямат необходимите условия за съжителство и възпитание на домашни любимци защо се наемат За да се самоизтъкнат като европейци докато гладни пенсионери изнемогват Такива със завидно финансово положение осиновяват домашни любимци .
44.
до 42
12.08.2022 12:15:31
Точно тази породичка лае непрекъснато! Дето се казва, дребно и вредно!
43.
Сарафово
12.08.2022 12:03:42
В Сарафово е същата история. Кучета лаят денонощно по тераси и в апартаменти заключени без надзор. Много ниска култура на отглеждане на животни. Селяния до шия. Животните вина нямат стопаните са за ......
42.
Някой
12.08.2022 12:01:59
Направо не мога да повярвам ,че могат да се изпишат толкова простотии.Хора вие нормални ли сте?Първо искарахте,че кучето е егати звяра,а говорим за кученце порода Чихуа.Може ли заради кучешки лай да ходиш и да размахваш нож?
41.
От Бродилово
12.08.2022 12:00:55
Дайте го това куче при нас.
Обещаваме да го тричим хуманно.
40.
Пешо
12.08.2022 11:54:47
Гледането на кучета в БГ е безразборно , пряко всякакви правила , не се регистрират,Не се иска изискуемото съгласие от останалите съсобственици в ЕС, не се заплащат никакви такси към общините , собствениците им ги гледат буквално като прасета / само ги хранят и евентуално - разхождат, без да се почиства това , което изхождат при разходката/. Кучето е социално животно , следва да се обучава от специалисти. Резултатите - всички сме потърпевши от собственици на кучета , които нямат понятие каква отговорност и ангажимент е да притежаваш куче.
39.
Абе Доби
12.08.2022 11:53:14
Каква е тази вата 10 000??? Моята къща на 3 етажа санирана отвсякъде ми излезе по малко а ти с този мижав таван да похарчиш 10 бона явно или си шматка или имаш много пари което не ми се струва. Дай да ти направя банята само 20 000 ще ти взема
38.
трябва регулация
12.08.2022 11:40:25
нерегистрирано куче-в приют,глоба за стопанина.И да има голям данък за тези ,които отглеждат кучета,например-да им се удвои таксата смет.Почти не се вижда вече някой,който почиства след кучето си.Ваксини,чипиране...все непознати по нашите земи неща.
37.
До 3
12.08.2022 11:36:19
Селянче е баща ти, дошъл в Бургас от Есекията и миришещ на тезек.
Винаги е имало кучета в Бургас. Културни,възпитани,интелигентни. А на кучетата джавкащи за щяло и нещяло и преди,и сега си им викаме мастии или помияри . Те са точно копие на собствениците си.
Отглеждането на куче е отговорност,която малко хора имат . Но ти едва ли го разбираш това. Стой си в сайтовете за младежи с особени сексуални ориентации и там се изхождай на воля. На мъж се прави като идеш на село при тати, да ти даде 1000 лева да си купиш мечтаната кола Голф 3.
36.
Малоумници
12.08.2022 11:31:50
Пожелавам на всеки който пише че Вилиян е направил правилното нещо най лошото да му се случи
35.
така така
12.08.2022 11:30:22
Да гледаш куче особенно голямо в апартамент е такава идиотщина.... И всичките тея защитници на животните искам да ги хвана да ги вържа и да им диктувам целият им живот като на куче... Това ще ядеш там ще пикаеш и то в определен час.. тихо млъкни донеси задвратник... Нека да видят какво е да си купе в апартамент затворено!
34.
бялата златка
12.08.2022 11:17:07
и още нещо подобни австралопитеци са се оплакали от децата на читалището пред стоматологията, че вдигат шум в закрила на детето... че били безпризорни и вдигали шум. А за кучетата дето кендзат по главната и лаят и ходят без намордници.. и припикават всяко дръвче и бордюрче си кютат.
33.
бялата златка
12.08.2022 11:14:48
историйката е малко по-различна от флагманската и тук големите хомофоби се включиха пак. Истината е, че след като им прави няколко забележки за кучето те запукват човека, защото мислят че е по нисш от тяхното жуОтно. И тогава той вече вади ножа и ги запуква и той. Просто са си намерили майстора тия боклуци. Животното има най-малка вина в случая. Кафа от кучкари и коткари, ама от наглите, а не нормалните хора.
32.
до 29
12.08.2022 11:11:42
Така е. Поведението и на деца, и на кучета, е отражение на възпитанието на родителите/собствениците им. И аз не съм привърженик на саморазправата, но България се е превърнала в непоносим кучкарник! Да държиш грамаден пес, че и повече от един, в малък апартамент е просто садизъм - и към съседите, и дори към самото куче. Какво друго да прави освен да лае денонощно?! Но и много дребни кучета лаят непрекъснато.

Кучетата не са виновни; виновни са невъзпитаните им и арогантни собственици, незачитащи правото на останалите на спокойствие в дома им. На мен лично не ми е ясно как дори собствениците търпят постоянно лаене, но това вече си е техен проблем, който не би ме интересувал ако не го правят мой проблем!
31.
Льольо
12.08.2022 11:10:20
Държавата не знае как да печели пари бе, това е истината.
30.
Ах
12.08.2022 11:00:52
Постъпката не е никак хубава!Явно на човека му е накипяло доста.Има всякакви кучета!Виновни са соцствениците на кучето.По няколко причини,взели куче ама със сигурност не е обучавано не знаят как да се грижат за животното,мислят си че кучето им може да лае и да вие по цял ден и нощ.На болните щучкари,ще кажа че всяко животно има място в природата.В тестия апартамент не,освен ако е някоя миниатюра.
Има доста нагли кучкари.Често излизайки по тъмно за работа срещам кучеидиоти.Кучетата им акат,а те се правят ,че не виждат.Всеки от нас се е сблъсквал с куче взето на ръце я в магазин,я в аптека,я в кафе.Кучкарите не могат да разберат ,че това е неправилно.
Дано хората де оправят,да са добре всички и да си вземат поука.
29.
Бургас
12.08.2022 10:37:04
Има кучета и кучета, както и хора най-различни. Моето куче е възпитавано правилно, не лае и не вдига шум, не обръща внимание на други животни и хора, никой от комшиите ми няма за какво да се оплаче. Събирам си редовно боклука след него. Аз също се дразня от некомпетентни и нахални хора, които са си взели домашен любимец, но не знаят как да го гледат и не се съобразяват с околните. Дразня се, когато изляза на разходка и се оглеждам да не настъпя някое ла*но, но всичко е до манталитета и възпитанието на един човек. Но да изкараш нож, защото кучето вдигало шум и да нападнеш двама души......това вече си е чисто криминално деяние на човек с нестабилна психика. Както някой писа по-долу, ами ако това бяха деца?!? Те са много по-буйни и шумни от едно куче. Въпрос на късмет е, че този ненормалник не е бил съсед на семейство с малки деца.
28.
До Амет чобанина
12.08.2022 10:36:39
Поморие винаги е било град. Такива като теб ги разпознавааме от далеч по миризмата. Чак през телефона ти миришат чорапите.
27.
Дидо
12.08.2022 10:19:55
На тоя смятайте колко му е кипяло, щом ги подкарва с нож...И ние имаме един комшия - държи си някакво голямо куче в малък апартамент и лаеше денонощно докато не му сипаха нещо и го отровиха (кучето, не съседа - макар и комшията да е за тровене ).Куче само в къща с двор, инач е мък и за животното, и за хората.Ама простите Ганьовци не вдяват....!
26.
Амет Чобанина
12.08.2022 10:18:09
Едно време селяндурите от село Поморие ги различаваме по касетките на колелата. Селото си е село. Сега там виреят само прости наркодилъри и наркомани.
25.
Жана
12.08.2022 10:17:45
Обичам кучетата, но за отглеждане в апартамент са подходящи само малките декоративни породи. Големите кучета изискват двор и свобода, в малките затворени пространства те не се чувстват добре. Учудвам се, че хора, които отглеждат големи кучета си мислят, че ги обичат като лишават от простор и ги кастрират, за да ги лашат от възможността да се възпроизвеждат заради собственото си удобство. Това е изключителна жестокост, породена от егоизъм.
24.
До Доби
12.08.2022 10:17:29
Като не може да контролира децата си, социалните могат.
И в нашия вход има едни бай ганьовци, нищо не можели да направят, децата били такива.
23.
До Баба Гуси
12.08.2022 10:11:18
Бабо,първо се научи да пишеш и после обиждаи. Да та еба и простия цървул.
22.
Gsurjf
12.08.2022 10:05:55
Не мога да повярвам на някои коментари. Едва ли не заради проблема с кучето се приема за ок да наръгаш човек.
Колкото и да лае кучето и да не можеш да търпиш съседите, не проумявам какъв човек трябва да си, за да извадиш нож.
21.
Шестаци
12.08.2022 10:00:12
Тези дето мразите кучета 100% сте от ония самотни коткари дето гледате по няколко във вас и отделно храните и котките по улиците.
20.
До 4
12.08.2022 09:59:46
В бяла държава щяха да оперират майка ти да не те роди такъв мухльо.
19.
x
12.08.2022 09:59:17
Нито политиците ни са виновни,нито нищо друго освен ние самите. Няма такива аграри прости ,които одобряват някой , който намушкал мъж и жена заради лаещо куче. Бахти психопатите прости
18.
,,,,,
12.08.2022 09:58:49
Нещо да кажете за собственичката на кучето Станка ..........
17.
Доби
12.08.2022 09:57:29
Комшиите над мен имат 2 деца които със тропат, блъскат и врещят със ставането си до лягането си. Говорих с бащата, каза, че просто не може да ги контролира и тва е. Много възпитан човек иначе за разлика от жена си. Трябва ли да се кача и да ги заколя? Просто инвестирах 10 000 лв в шумоизолираща вата инси реших проблема. Няма вариант в градска среда да няма дразнители от някъде.
16.
Въпрос
12.08.2022 09:57:03
Ако накараш кучкар насилствено да изяде непочистеното изпражнение на животното си в градинката, след като с ехидна усмивка е подминал добронамерената ти забележка, това води ли се криминално деяние?
15.
*********
12.08.2022 09:56:44
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
14.
Boo
12.08.2022 09:53:01
Разбирам го човека. Чак му съчувствам! Не се търпи денонощен вой и лай...
13.
един там
12.08.2022 09:43:26
Доста е крайно да изкараш нож заради лаенето, но го разбирам донякъде. В блока ми на всеки етаж има поне по едно куче. Лаят денонощно, пикаене по стълбището , около блока е минно поле.
12.
Баба Гуси
12.08.2022 09:43:06
В това село само биклуци и наркомани.
11.
!!
12.08.2022 09:38:43
При желание за нормален живот има два изхода - терминал 1 или терминал 2
10.
do 2
12.08.2022 09:38:29
прав си.....ама някои направо си го търсят.....на човека просто му е писнало и решил проблема радикално....
9.
ДО 2
12.08.2022 09:36:05
Абсолютно си прав........някои направо си го търсят и ето го резултата......
Човека сигурно много пъти ги е предупреждавал,да озаптят кученцето,но всуе.......В един момент търпението свършва и .....проблема е решен радикално.....
Добре поне,че няма фатални последици
8.
Пак статията не е у ред
12.08.2022 09:35:52
Както обикновено става със статиите на Флагман заглавието не мяза много на съдържанието.
Според заглавието излиза, че Велиян е наръгал съседите заради лаенето на кучето. От текста излиза, че съседите са го удряли в гърдите. Сиреч най-вероятно са се скарали заради лая на кучето, но ги е наръгал, защото са почнали да го бият. Което вече е нещо съвсем различно.
7.
3
12.08.2022 09:30:07
Млъкни е кенеф , зверчето е виновно , кат не мое си го контролира тъй ще е
6.
Мдаа
12.08.2022 09:29:05
Кучкарите и кучетата нямат място в цивилизацията. Като искаш куче гледай го на полето, в гората и на майната си. Никой не е длъжен да понася лаенето, воят и мърсотията на псето щото изкукуригалият му собственик го обича или обича да дразни околните.
5.
Митко
12.08.2022 09:25:09
Едно време правеха деца и ги гледаха, сега кучета....джендър идеология...
4.
haha
12.08.2022 09:20:15
В белите държави им махат гласните струни на тъпите псета, това да ти лае нон стоп не е нормално.
3.
до1
12.08.2022 09:20:03
Не е виновна "мастията",селянче. Щом за такова нещо вади нож утре ще го погледнеш на криво и ще те намушка или ти одобряваш това
2.
не го оправдавам
12.08.2022 09:19:04
нападателя,но напълно го разбирам и му съчувствам..
1.
Обичам кучетата
12.08.2022 09:17:24
Само в Бродилово като ги тричат.
Вижте какво става заради една мастия .
  Добави Коментар
Брутални кадри от френско летище! Кюрди смляха от бой турски младежи без причина Пострадалите чакали полет за Турция на аеропорта "Шарл дьо Гол" в Париж Изхвърлиха бебе на магистрала Разследващите са претърсили района за записи от камери и хора, които може да са били наблизо, когато детето е оставено
Папата отвори „свещена врата“ в италиански затвор Франциск проявява специално внимание към лишените от свобода по време на 11-годишното си папство Босненският министър на сигурността е арестуван за корупция Акцията се води от Министерството на вътрешните работи
Крим обявява извънредно положение заради нефтения разлив Керченският проток е сцена на сериозна екологична криза Редица квартали на София са без ток Вижте къде няма електричество
На Витоша: Непочистени пътища, не може да се стигне до ски пистите Колоната от автомобили към хижа "Алеко" започва от Драгалевци и е километрична Почина Георги Христов
Три населени места в Община Троян са без ток Снежната покривка достигна 95 см Байдън иска от Пентагона да продължи активните доставки на оръжия за Украйна Светът вече тръпне в очакване пред датата 20 януари, когато сенилният старец ще бъде заменен в Белия дом от Доналд Тръмп
От 10 месеца няма и следа от 17-годишната Ивана от Дупница Дори награда от 50 000 лв. не доведе до щастлива развръзка Марая Кери смятала, че е твърде млада за коледен албум Звукозаписната компания обаче смятала, че това е добра идея