Акция в Царево: Ченгета атакуваха жилището на Цветомир, откриха много дрога
29-годишен мъж е арестуван при специализирана акция в Царево. Полицаите от РУ-Царево са нахлули в таванско помещение на ул. "Любен Каравелов“, обитавано от младия мъж, чието име е Цветомир и е от Мизия, научи Флагман.бг.
При претърсването на жилището ченгетата са намерили и иззели 54 гр марихуана, ел. везна, три стъклени буркана с тъмна течност, реагирала при направения полеви наркотест на „тетрахидроканабинол“, плик за тютюн, съдържащ суха тревна маса, реагирала на „тетрахидроканабинол“и мобилен апарат.
Мъжът направил пълни самопризнания.
Предполага се, че дрогата е била за продажба.
Работата по цялостно документиране на престъплението продължава от служители на РУ-Царево.
22
Коментара по темата
22.
123
06.08.2022 21:00:37
Защо ударихте Цветомирчо? Сега откъде ще си копуваме трева? Много удобно беше от деноношния магазин.
21.
ужас
05.08.2022 07:42:26
Горкото дете, са тези селски полицаи сигурно е голяма работа да хванат някой с 10 гр. марихуана, но за мислят ли се ,че ще съсипят живота на момчето. Това ако беше в София щяха да му вземат 1000лв да му вземат марихуаната, за да я изпушат те и да го пуснат да бяга. Но това са селски полицаи сега сигурно се мислят за голямата работа.
20.
Китен
04.08.2022 17:14:33
Вижте в Китен на дискотеката на плажа "короната " там се продава яко наркотици там вземете ги проверете наргелисти и сертитьорки
19.
Zoo
04.08.2022 08:03:19
Това да не и магазинерчето при Кика ? Ццццццц дига от кои ши купуваме …?
18.
сусусу
04.08.2022 01:50:02
тоя пък какво търси тука. прави конкуренция.
17.
Аз
03.08.2022 22:10:34
Декриминализация!!!
Нали сме европейци,никой на запад не те спира и ти бута дрог теста!!!
Правиш ПТП тогава тест,а не за статистики и глоби !
Нали сме европейци,никой на запад не те спира и ти бута дрог теста!!!
Правиш ПТП тогава тест,а не за статистики и глоби !
16.
МНОГОДРОГА
03.08.2022 18:52:28
хаха дебелия фърляше 500гр всеки преди обед
15.
Backpullver
03.08.2022 15:24:15
Нещата вървят в посока да се декриминализира и да се регулира производството и употребата и в двата смисъла.Забелязвате всички, че все по-често се срещат реклами и билбордове предлагащи продукти съдържащи CBD oil или производни, в такова процентно съдържание, което няма да стъпи и на малкия пръст на българчето като ефект ама Drug check 5000 ще го отчита...
И за медицински цели и за лична употреба от всеки който пуши и работи имам предвид.Всичко върви в тая посока - неизбежно е.
Но, както и всичко останало, ще стане така, както трабва да е, ама си иска времето при нас.Нещата се случват - ама на 1-ва бавна.
50 гр. според мен са нищо и ме оправят за половината зима да не давам безбожни пари на разни лапета дилъри издегустирани.Не съм сакат и мързелив и не дилърея - затова си пускам две семки и си решавам проблема.Бачкам си нормолно, плащам си данъците, семейството ми е на първо място и т.н.
С удоволствие бих отишъл до вокала до си взема 5гр. да имам за седевица примерно.Но уви...Но ако всичко беше както трябва да е.
Не бъркайте коментара ми с пропаганда.Това е моето мнение по въпроса...
И за медицински цели и за лична употреба от всеки който пуши и работи имам предвид.Всичко върви в тая посока - неизбежно е.
Но, както и всичко останало, ще стане така, както трабва да е, ама си иска времето при нас.Нещата се случват - ама на 1-ва бавна.
50 гр. според мен са нищо и ме оправят за половината зима да не давам безбожни пари на разни лапета дилъри издегустирани.Не съм сакат и мързелив и не дилърея - затова си пускам две семки и си решавам проблема.Бачкам си нормолно, плащам си данъците, семейството ми е на първо място и т.н.
С удоволствие бих отишъл до вокала до си взема 5гр. да имам за седевица примерно.Но уви...Но ако всичко беше както трябва да е.
Не бъркайте коментара ми с пропаганда.Това е моето мнение по въпроса...
14.
До 12
03.08.2022 14:59:14
Продажбата на марихуана Е бизнес, който спазва много строга структура и често пъти тя е по-добра от легитимните такива.
Относно легализирането, трябваше да се легализира марихуана както и за медицински цели, така и за свободна консумация от всеки гражданин. Няма как да бъдат пагубни щетите от марихуана. Който иска да пуши, ще пуше без значение легална или не. Въпроса е че ако беше легална и се облагаше с данъци това щеше да има 3 основни позитива.
1.Криминалната активност щеше да намалее, тъй като всеки ще може да произвежда и продава под регулация и контрол. В момента пазарите на мара се държат от шепа хора, които са намесени и в други криминални дейности.
2. Потенциални приходи за милиони щяха да влизат в държавата. В момента шепа хора вадят необложени "криминални" милиони от продажбите, а тези пари можеха да влизат в хазната и да се пренасочват към сектори като здравеопазване и образование.
3 .В дългосрочен план, консумацията ще намалее, тъй като в момента сме под ефекта на "забранената ябълка" и всеки иска да пуши от забранената субстанция. Когато е свободна достъпна, консумацията намаля в дългросрочен план. Точно такъв пример е Нидерландия.
4.Не на последно място е здравният риск. За производството на качествена мара се използват множество синтетични торове, почвени обогатители и препарати против вредители. Те са изцяло синтетични и съответно пълни с канцерогенни съединения, които са пагубни за здравето на консуматора. Ако имаше легализирано производство, държавата щеше да контролира тяхното приложение и съответно да гарантира качествен продукт с минимални вреди за хората. Казвам минимални, защото е невъзможно нещо което се гори и пуши да бъде напълно безвредно.
Относно легализирането, трябваше да се легализира марихуана както и за медицински цели, така и за свободна консумация от всеки гражданин. Няма как да бъдат пагубни щетите от марихуана. Който иска да пуши, ще пуше без значение легална или не. Въпроса е че ако беше легална и се облагаше с данъци това щеше да има 3 основни позитива.
1.Криминалната активност щеше да намалее, тъй като всеки ще може да произвежда и продава под регулация и контрол. В момента пазарите на мара се държат от шепа хора, които са намесени и в други криминални дейности.
2. Потенциални приходи за милиони щяха да влизат в държавата. В момента шепа хора вадят необложени "криминални" милиони от продажбите, а тези пари можеха да влизат в хазната и да се пренасочват към сектори като здравеопазване и образование.
3 .В дългосрочен план, консумацията ще намалее, тъй като в момента сме под ефекта на "забранената ябълка" и всеки иска да пуши от забранената субстанция. Когато е свободна достъпна, консумацията намаля в дългросрочен план. Точно такъв пример е Нидерландия.
4.Не на последно място е здравният риск. За производството на качествена мара се използват множество синтетични торове, почвени обогатители и препарати против вредители. Те са изцяло синтетични и съответно пълни с канцерогенни съединения, които са пагубни за здравето на консуматора. Ако имаше легализирано производство, държавата щеше да контролира тяхното приложение и съответно да гарантира качествен продукт с минимални вреди за хората. Казвам минимални, защото е невъзможно нещо което се гори и пуши да бъде напълно безвредно.
13.
Малиии
03.08.2022 14:12:31
54 грама
Тоз ще е човек на Чапо!
Тоз ще е човек на Чапо!
12.
До 7 и до 9
03.08.2022 14:04:50
До 7
Мара название на марихуаната ли трябва да бъде? По повод количеството - мислих, че се подразбира, когато написах при по-сериозно количество, че не става въпрос за грамове. Изглежда, че се оказах прав, макар и твърде далеч от подобни занимания.
Подобно на всеки един произведен продукт с цел продажба/препродажба, съвсем нормално е цената да се покачва при достигането и до първи, втори и т. н. човек.
Продажбата на марихуана не е бизнес. Не и в държави, в които е криминализирана и нелегална. Може да се нарече бизнес в сенчестите среди, но в реалността продажбата е просто престъпна дейност. Напълно съм съгласен за това, че по време на т. нар. пост-социализъм хората разчитат на стереотипизацията и догмата, свързани с растението, използвано с цел напушване. Донякъде съм съгласен, че марихуаната трябва да се преквалифицира в друг раздел от наркотичните вещества, но донякъде, доколкото подобни инициации могат да положат основите за далеч по-неконтролируема свободия. Държавата, ако беше на място, не трябваше просто да я легализира и всеки да си я пуши. Държавата, ако беше на място, трябваше да въведе проектозакони, които да открият вратичка за полезността и в медицински план. Марихуаната не трябва да бъде легализирана с цел продажба и свободна консумация, защото щетите ще бъдат пагубни за обществото, та колкото и приходи да носи на държавата. И сега си имаме не малко поразии, свързани с дрогирани лица. Това не е печеливша алтернатива за България, в която най-често употребявания и най-достъпния наркотик е именно марихуаната.
Задължително е необходим регулатор, ако бъдат инициирани държавни мерки, свързани с марихуаната.
50г. не са нищожно количество за един единствен човечец. Тук не става въпрос за забогатяване, а за наличие. Нищожно би могъл да наречеш количество, което касае дневна употреба в порядъка до няколко цигари. Петдесетина грама не са особено нищожно количество. Предполагам, че няма да изглеждат по-малко от една хандбална топка. Закостенялостта е друг сериозен въпрос, който, повярвай ми, едва ли ще бъде решен с декриминализирането или легализацията на марихуаната.
До 8
Съгласен съм с описаното от теб, но описваш легитимни занимания. Не ти ли отбелязах именно това надолу? Ако е декриминализирана или легална, то тези професии могат да бъдат изведени на преден план и да се лепне прозвището бизнес. Докато марихуаната не бъде легализирана на равнище разрешено отглеждане и притежание на определено количество или изобщо цялостно разрешаване, си остава нищо повече от престъпна дейност.
Мара название на марихуаната ли трябва да бъде? По повод количеството - мислих, че се подразбира, когато написах при по-сериозно количество, че не става въпрос за грамове. Изглежда, че се оказах прав, макар и твърде далеч от подобни занимания.
Подобно на всеки един произведен продукт с цел продажба/препродажба, съвсем нормално е цената да се покачва при достигането и до първи, втори и т. н. човек.
Продажбата на марихуана не е бизнес. Не и в държави, в които е криминализирана и нелегална. Може да се нарече бизнес в сенчестите среди, но в реалността продажбата е просто престъпна дейност. Напълно съм съгласен за това, че по време на т. нар. пост-социализъм хората разчитат на стереотипизацията и догмата, свързани с растението, използвано с цел напушване. Донякъде съм съгласен, че марихуаната трябва да се преквалифицира в друг раздел от наркотичните вещества, но донякъде, доколкото подобни инициации могат да положат основите за далеч по-неконтролируема свободия. Държавата, ако беше на място, не трябваше просто да я легализира и всеки да си я пуши. Държавата, ако беше на място, трябваше да въведе проектозакони, които да открият вратичка за полезността и в медицински план. Марихуаната не трябва да бъде легализирана с цел продажба и свободна консумация, защото щетите ще бъдат пагубни за обществото, та колкото и приходи да носи на държавата. И сега си имаме не малко поразии, свързани с дрогирани лица. Това не е печеливша алтернатива за България, в която най-често употребявания и най-достъпния наркотик е именно марихуаната.
Задължително е необходим регулатор, ако бъдат инициирани държавни мерки, свързани с марихуаната.
50г. не са нищожно количество за един единствен човечец. Тук не става въпрос за забогатяване, а за наличие. Нищожно би могъл да наречеш количество, което касае дневна употреба в порядъка до няколко цигари. Петдесетина грама не са особено нищожно количество. Предполагам, че няма да изглеждат по-малко от една хандбална топка. Закостенялостта е друг сериозен въпрос, който, повярвай ми, едва ли ще бъде решен с декриминализирането или легализацията на марихуаната.
До 8
Съгласен съм с описаното от теб, но описваш легитимни занимания. Не ти ли отбелязах именно това надолу? Ако е декриминализирана или легална, то тези професии могат да бъдат изведени на преден план и да се лепне прозвището бизнес. Докато марихуаната не бъде легализирана на равнище разрешено отглеждане и притежание на определено количество или изобщо цялостно разрешаване, си остава нищо повече от престъпна дейност.
11.
TRUMP
03.08.2022 13:02:01
До 4, бизнес е, професията не е една. Има си фермер, който произвежда. След това има транспортьор, който доставя. След това има дистрибутор, който зарежда на едро. На края има и продавач (дилър), който продава на дребно.
10.
xoraaa
03.08.2022 12:50:48
Xora, vie ne znaete li che 70% ot mlajdeta v Burgas (16-22godini) pushat marixuana???
9.
burgas
03.08.2022 12:48:26
Marichkaaaaa ima li
8.
asparux
03.08.2022 12:46:09
Бизнес е много ясно, някой хора си купиха къщи
7.
От 4 до 6
03.08.2022 12:44:54
Себестойността на качествената мара е 5-6лв за грам при покупка на поне 1кг, т.е. 1кг излиза между 5000 и 6000лв в зависимост от връзките и договорката. Естествено, че няма как да си купиш 50г на 5-6лв, трябва да е минимум 1кг. Но това не променя себестойността и при производство.
През колкото повече ръце мине, дали дилъри, дали дистрибутори, цената се дига, защото е естествено всеки да си сложи надценка.
Продажбата на марихуана е бизнес, друг е въпроса, че е нелегален, тъй като живеем в пост-социализъм и хората все още са с промити мозъци, че това е някаква опасна дрога и според БГ законодателството тя е с еднакъв риск за здравето като хероина и кокаина. Това е абсурдно и не може тревата, макар и да не е безвредна, да бъде приравнявана към тежките дроги като хероин, които буквално могат да те убият. Никой никога не е умирал от употреба на марихуана. Държавата ако беше на място отдавна трябваше да я легализира, за да може да се продава легално и да влизат приходи от данъци (ДДС).
Тъй като такъв апарат липсва, в момента парите ги взимат бизнесмени от подземията, защото за да произвеждаш килограми качествен продукт се изисква инвестиция от хиляди левове.
50г е нищожно количество, какво ще постигнеш с 50г? Нито ще забогатееш, нито пречиш на някого, освен на закостенелите им комунистическо-милиционерски мозъчета.
През колкото повече ръце мине, дали дилъри, дали дистрибутори, цената се дига, защото е естествено всеки да си сложи надценка.
Продажбата на марихуана е бизнес, друг е въпроса, че е нелегален, тъй като живеем в пост-социализъм и хората все още са с промити мозъци, че това е някаква опасна дрога и според БГ законодателството тя е с еднакъв риск за здравето като хероина и кокаина. Това е абсурдно и не може тревата, макар и да не е безвредна, да бъде приравнявана към тежките дроги като хероин, които буквално могат да те убият. Никой никога не е умирал от употреба на марихуана. Държавата ако беше на място отдавна трябваше да я легализира, за да може да се продава легално и да влизат приходи от данъци (ДДС).
Тъй като такъв апарат липсва, в момента парите ги взимат бизнесмени от подземията, защото за да произвеждаш килограми качествен продукт се изисква инвестиция от хиляди левове.
50г е нищожно количество, какво ще постигнеш с 50г? Нито ще забогатееш, нито пречиш на някого, освен на закостенелите им комунистическо-милиционерски мозъчета.
6.
До 4
03.08.2022 12:32:50
Себестойността на качествената трева далеч не е 5-6 лв за грам. Особено, ако става въпрос за подобно количество. По мое мнение тези цени биха били актуални при далеч по-сериозно количество от заловеното. Кое по-точно е бизнес в продажбата на марихуана? Можеш ли да ми посочиш професията, свързана с този бизнес на криминално равнище? Бих се съгласил за легитимната дейност, осъществявана в държавите, в които е декриминализирана или легална. Необходимостта от печалба се подразбира, когато човек рискува свободата си.
50 грама марихуана, открити у един човек, не е никак нищожно количество. Предвид и описаната течност, за която вероятно не е използвано малко количество, за да се извлече, едва ли говорим за нищожно количество, когато става въпрос за един единствен човек.
50 грама марихуана, открити у един човек, не е никак нищожно количество. Предвид и описаната течност, за която вероятно не е използвано малко количество, за да се извлече, едва ли говорим за нищожно количество, когато става въпрос за един единствен човек.
5.
riberi
03.08.2022 12:30:41
То в Бургас вече не останаха дилъри почти, че куките ги удариха и вече е много рисково.
Холандец е вече цяло чудо да си намериш, само някви тъмни българчета кални.
Холандец е вече цяло чудо да си намериш, само някви тъмни българчета кални.
4.
До 2
03.08.2022 12:25:09
Себестойността на качествената трева е около 5-6лв за грам. Естествено, че на улицата върви между 13-20лв за грам, все пак е бизнес и трябва печалба, за да компенсира огромния риск, който всеки поема държейки марихуаната. Няма как да се продава на 5-6лв, тъй като това е цена за производство само.
50грама са нищожно количество, без значение колко пари могат да се изкарат от тях.
50грама са нищожно количество, без значение колко пари могат да се изкарат от тях.
3.
Въпрос
03.08.2022 12:21:32
А в Лозенец кога?
Или там ви е страх да пипате.
Или там ви е страх да пипате.
2.
До 1
03.08.2022 12:05:00
Направих си едно проучване, прочитайки новината. Не пуша марихуана, но най-проста проверка в чуждестранни сайтове, продаващи и транспортиращи семена за отглеждането ѝ, показва че една единствена семка струва средно между 4 и 6 долара/евро в зависимост от това в коя част на света се намира съответната компания. В повечето сайтове пише дори какво количество може да очаква човек от всяка семка.
По твоя въпрос - много са, ако ги питаш. Нищо, че реалната им цена на улицата е има-няма 200 лв. Изкарват го сравнително много, защото на улицата я пласират не по 3-4 лв, с което пак да припечелват гнусните дилърчета, а я продават/препродават на по 14-15+ лв грама. С други думи - 50 грама струват около 7-800лв. за всяко престъпно мекере. Затова и я тиражират като особено количество.
По твоя въпрос - много са, ако ги питаш. Нищо, че реалната им цена на улицата е има-няма 200 лв. Изкарват го сравнително много, защото на улицата я пласират не по 3-4 лв, с което пак да припечелват гнусните дилърчета, а я продават/препродават на по 14-15+ лв грама. С други думи - 50 грама струват около 7-800лв. за всяко престъпно мекере. Затова и я тиражират като особено количество.
1.
Калоян
03.08.2022 11:39:04
50 грама “трева” много наркотици ли са?