Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Животът на акумулатора трябва да надбяга увеличението на цените смятат анализатори

Ключови думи: акумулатор, магазин за авточасти, цена на акумулатор, Евтин акумулатор

Какъв акумулатор да си вземете? Все по-сложен въпрос. Защото инфлацията и кризата удариха всички ценови съотношения.

И информацията в цените се замъгли.

Независимо дали търсите най-евтините акумулатори за дизел или качествени нови акумулатори за колата, цената изглежда ще става все по-усложняващо обстоятелство.

Защото скоростно всички ценови равнища се вдигат. Тази ситуация променя критериите и логиката за избор на всякакви продукти. Цениш един продукт, но цената му скача толкова, че не можеш да си го позволиш. Това удря оборота на компанията, която пък не може да си позволи устойчиво производство.

Не цениш толкова друг продукт, но цената му е относително по-ниска и можеш да си го позволиш. Това създава допълнителни печалби на производителя на продукта, който увеличава производството.

Цялата икономика се изкривява.

Особено в областите, в които има повече свързани продукти, разместванията в избора поразяват повече бизнес процеси едновременно.

Според експерти, изглежда точно това се случва на пазара на акумулатори.

Преизчисления в сектора

Все повече анализатори прогнозират, че в магазините за акумулатори в София и в цялата страна предстоят сериозни преизчисления, съобразно адекватните за ситуацията цени.

В резултат ще се наложи българите да преосмислят понятието Евтини акумулатори.

Причината: Поскъпването на бензина и дизела стимулира хората да им търсят заместители в лицето на електрическите превозни средства. Това вдига търсенето и съответно цените им. Така се създава импулс у бизнеса за инвестиции в тези сектори. Нараства търсенето на – и съответно конкуренцията за – компонентите на тези автомобили. Така цените на тези компоненти се вдигат, което директно и агресивно увеличава пазарните цени на акумулаторите.

Някои експерти предвиждат скокове в цените на акумулаторите с по 22% поне до 2026 година.

Допълнителен натиск оказва недостигът на литий, който ускорената електрификация изостря драматично. Литият е по-базов ресурс и търсенето за него е по-неспецифично – разгръща се в повече посоки. В резултат излишните пари в системата и напомпаното търсене изпраща цената му в стратосферата. След това не специфичността на търсенето връща инфлационния удар в цените на всички продукти, в които участва. Конкретно във все по-скоростно увеличаващи се цени на акумулатори 74Ah, 41Ah, или 61Ah например.

Това води до:

Двете тенденции образуват натиск. Всеки магазин за акумулатори в София опитва да отговори на търсенето, докато цените на ресурсите скачат. Преизчисленията в сектора стават все по-тънки.

Идват нови решения...

Удвоен пробег в борбата с цените

В коментирания казус, за да излязат  продаваните акумулатори евтини, се търсят начини да се удвои пробегът им.

Това е ефективна мярка срещу инфлацията, защото последната вдига също производствените разходи, с което затваря възможност за намаляване на продажните цени с по-големи количества.

Но ако с един нов акумулатор изкараш по-дълго, също излиза изгодно, нали?

Така удвоеният пробег става атрактивен. Например инженери от Nissan вече конструираха прототип на електрическия модел Leaf с два пъти по-мощни батерии.

Tesla също работят по модели с подобрен пробег, който да разреди смените на акумулатора.

Това е бъдещето: Продуктивни и иновативни решения.

С тях пробегът надбягва увеличението в цените на акумулаторите.

1
Коментара по темата
1.
Хан Курбан
15.07.2022 19:56:25
Супер малоумна статия! Някой се е опитал да напише нещо, ама... само тук-таме префърцунени изречения без смисъл.
АКО ЧЕТЕШ ПЪРВО КОМЕНТАРА - НЕ ЧЕТИ СТАТИЯТА!
  Добави Коментар
Дъжд, гръмотевици и сняг връхлитат България в събота, а за Възкресение... Минималните температури ще бъдат между 6° и 11°, в София – около 9° Защо сексът „по приятелски“ носи усложнения - 10 правила Ако сте „само за единия секс“, трябва да сте убедени, че никоя от двете страни няма да се влюби
Ад на кръстовище в София заради пиян моторист Инцидентът е станал на кръстовищата на булевардите "Александър Стамболийски" и "Вардар" 18 знака, че женската ви енергия е блокирана Сравнявате се с мъжете
3 зодии, които ще направят голям скок в кариерата си тази пролет Дали сте сред тях Няма такъв пухкав кекс с ябълка и моркови, става за нула време С ябълки, моркови и малко лимонада стават ето такива вкусотии - пухкав кекс с ябълка и моркови
Клюкарстването било полезно, твърди учен Суийт обяснява, че клюкарстването е дълбоко вкоренено в социалната ни природа и има сложни психологически корени Мариан Бачев уволни ключов шеф в културата Заповедта е издадена две седмици преди ресорният зам.-министър Тодор Чобанов да коментира пред ситуацията с НИНКН
Проф. Рачев: Давайте към планината и морето, там агнешкото е по-вкусно! Във вторник може да има гръмотевични бури, но може да гръмне, може и да не гръмне Путин смълча света, издаде грандиозния си план Президентът на Руската федерация подчерта, че Русия и Китай имат "големи планове - интересни, амбициозни и грандиозни"
Няма да повярвате какво ще прави Ще пише роман Превъртяха футбола През 2011 г. Бодьо/Глимт удря дъното – изпада във финансов колапс, играе във втора дивизия и функционира с условия, характерни за аматьорския футбол, а днес са на полуфинал в ЕКТ