След сигнал на Бесове.Бг маркираха някои дупки по ул. "Цар Калоян", но нескопосано
Ключови думи:
дупки, кратери, ремонт, Цар Калоян, улица, Бургас, коли, настилка, наредба, Калоян, строителни, организация, безопастност, Фердинандова, плащаме
След вчерашната публикация за състоянието на бургаската улица "Цар Калоян", днес отново минавайки от там видях, че някой някъде се е задействал строителите да обозначат ямите в асфалта. С това си действие те бяха вдигнали степента на малоумие и нескопосаност до космически стойности.
Ето в какво е трансформиран канала от първата снимка на вчерашния материал.
Паметник или надгробна плоча на българските пътни строители
|
Така се обозначава ремонтна дейност по пътя в нормална държава
|
Според нея знаците, които трябва да се използват, задължително трябва да бъдат с жълт цвят и светлоотразителна лента.
На ул."Цар Калоян" в центъра на Бургас важат други закони.
Маркирана дупка от канал на кръстовището на улиците "Цар Калоян" и "Св. Климент Охридски"
|
Картон и шперплат предпазват колите да не пропаднат в отворената шахта
|
Така маркират ремонтни дейности по пътя в малко градче в Англия
|
Интересно, че на "Калоян" маркираните канали бяха само тези, чиито снимки бях публикувал вчера. Кратерите на следващите снимки са на пресечката на "Цар Калоян" с "Фердинандова" и са в същото състояние като вчерашните. Дали утре ще бъдат и те покрити с картони или камъни?
Канал преди пресечката с "Фердинандова, отсреща се виджа техника на строителната фирма
|
Снимките са направени днес, в 13:42, между пресечките "Цариградска" и "Фердинандова". На ъгъла с последната, работниците от фирмата, ремонтираща улицата, седяха на сянка и си почиваха, хилейки се на това, че снимам дупките.
Особено забавно им стана, когато помолих момченцето да стъпи в дълбоката част на една от дупките, а то се страхуваше, че може да пропадне.
Детето го беше страх да стъпи в най-дълбоката част
|
Този канал стои без капак вече няколко дни, а колите постоянно паркират около него
|
Толкова ли е обидно в една цивилизована държава някой да иска нещата да се вършат както трябва и най-вече да се спазват правилата за безопасност? Какво трябва да се случи, за да започне всеки да си върши работата както трябва?
Този правилник за безопасност на движението при строителни работи за кой и защо е писан? Защо някой специалист или група такива са отделили време и средства за да го напишат?
Колко деца трябва да бъдат убити на пътя, за да започнат шофьорите да спират на пешеходни пътеки?
Колко жени трябва да бъдат изнасилени и убити в парковете, за да се засили охраната в тях?
Колко влака трябва да се запалят още, за да бъдат сменени прогнилите ковчези, които БДЖ ползва за вагони?
Колко пътници ще изгорят в обърнал се автобус, за да спре корупцията в ДАИ?
Това са само няколко примера от последните месеци за ситуации "След дъжд качулка". В новата наредба за за временната организация и безопасност на движението при строителни работи има част, в която се указва, че възложителят поема разходите по щетите върху улиците, ползвани като обходни маршрути, поради ремонтни работи. Никъде не е упоменато кой поема щетите при неспазване на наредбата - възложителя или изпълнителя? А кой ще поеме лечението на счупените крайници на дете, паднало в такава шахта? Или ремонта на нечия кола, заседнала в немаркирана дупка? Оказва се, че плащаме двойно за некадърността и незаинтересоваността на строителните фирми и властите, които уж трябва да ги контролират. Един път плащаме, за да ни създадат условия за произшествия, физически и психически страдания, и втори път плащаме за въстановяването от тях.
Колко деца трябва да бъдат убити на пътя, за да започнат шофьорите да спират на пешеходни пътеки?
Колко жени трябва да бъдат изнасилени и убити в парковете, за да се засили охраната в тях?
Колко влака трябва да се запалят още, за да бъдат сменени прогнилите ковчези, които БДЖ ползва за вагони?
Колко пътници ще изгорят в обърнал се автобус, за да спре корупцията в ДАИ?
Това са само няколко примера от последните месеци за ситуации "След дъжд качулка". В новата наредба за за временната организация и безопасност на движението при строителни работи има част, в която се указва, че възложителят поема разходите по щетите върху улиците, ползвани като обходни маршрути, поради ремонтни работи. Никъде не е упоменато кой поема щетите при неспазване на наредбата - възложителя или изпълнителя? А кой ще поеме лечението на счупените крайници на дете, паднало в такава шахта? Или ремонта на нечия кола, заседнала в немаркирана дупка? Оказва се, че плащаме двойно за некадърността и незаинтересоваността на строителните фирми и властите, които уж трябва да ги контролират. Един път плащаме, за да ни създадат условия за произшествия, физически и психически страдания, и втори път плащаме за въстановяването от тях.
11
Коментара по темата
11.
ljbyjgk
15.03.2012 06:28:46
wSty58 , [url=http://ujcssqmmvjlj.com/]ujcssqmmvjlj[/url], [link=http://pawiyqqdetfq.com/]pawiyqqdetfq[/link], http://bniepifdocsk.com/
10.
sngmvwyrcv
11.03.2012 23:40:54
W3Qu7r <a href="http://zvaglpybljll.com/">zvaglpybljll</a>
9.
fqflxemd
10.03.2012 08:12:10
FMnkfT , [url=http://cntahuaojwak.com/]cntahuaojwak[/url], [link=http://srgkpjkqpmws.com/]srgkpjkqpmws[/link], http://hhrebciyucsp.com/
8.
zfbermw
09.03.2012 02:45:23
tzPKoY <a href="http://otoohtxbargs.com/">otoohtxbargs</a>
7.
razan
03.03.2012 17:13:24
Perfect anwser! That really gets to the heart of it!
6.
до "още един коментар"
25.07.2011 15:47:43
Не разбрах, защо да скриват номерата на колите горе?
5.
Живущ на Ал. Велики
25.07.2011 08:26:05
Българинът дълго време ще променя манталитета си, вярно е, както и дълго време още ще трябва докато се научи да не трае подобен тип нескопосано харчене на пари и присвояване от разни лица, докато той самият ще тъне в мизерия. Да, мизерията по улиците е навсякъде - не само по Цар Калоян, а и по улици около нея, които трябваше да са оправени от месеци, а все още имат недовършени участъци. Благодаря на Бесове, че не оставят незабелязани безчинствата на разни фирмички. Това е начина българинът малко по малко да променя манталитета си - чрез медиите, чрез не-приемането и не-примирението с нецивилизования начин, по който се прави всичко в държавата ни. Защо няма други медии, които да обърнат внимание на това???
4.
митев
24.07.2011 15:23:58
Щом няма знаци, които забраняват минаването и паркирането по тези улици, това означава, че е разрешено. Айде, живеещите в района познават обстановката, но какво да направи водача-гост на града и квартала? Разбира се, че е прав авторът на материала!
3.
живеещ
24.07.2011 11:07:03
долния коментар явно е писан от някой от строителната фирма или някой наакан от общината.
подушвате глобичките а?
"а каква е работата на всички шофьори да паркират или да се движат по тази улица?"
живея на тази улица от 15 години. къде да си спра колата бе, мозък мухлясал? две деца карам на детска градина и лятно училище и жена на работа и после обратно!
два месеца спирах по сокаците. а сега като сложиха асфалта елементарни неща не са оправили.
ремонт по български - аз си правя каквото и както си знам пък другите да духат супата.
подушвате глобичките а?
"а каква е работата на всички шофьори да паркират или да се движат по тази улица?"
живея на тази улица от 15 години. къде да си спра колата бе, мозък мухлясал? две деца карам на детска градина и лятно училище и жена на работа и после обратно!
два месеца спирах по сокаците. а сега като сложиха асфалта елементарни неща не са оправили.
ремонт по български - аз си правя каквото и както си знам пък другите да духат супата.
2.
още един коментар
24.07.2011 01:14:49
Имате претенции за много неща, цитирате закони, правила, а нормалната етика повелява да скривате номерата на колите, които снимате. Улицата е затворена за ремонт, в двата си края е обозначена с знаци забранителни за влизане, поне така беше в началото. Елементарен и надписът на последната снимка "Този канал стои без капак вече няколко дни, а колите постоянно паркират около него" - На тоя канал капака ще му го сложат като положат и последния слой афалт, а каква е работата на всички шофьори да паркират или да се движат по тази улица? 100 табели и знаци да сложат пак ще има такива дето ще ги нарошават и после да мрънкат и дребнеят в коментарите си.
Има пропуски навсякъде, в тая държава, но изведнъж нищо не се оправя, а манталитет дълго се променя!
Спирам да ви чета - станахте ЕЛЕМЕНТАРНИ !
Има пропуски навсякъде, в тая държава, но изведнъж нищо не се оправя, а манталитет дълго се променя!
Спирам да ви чета - станахте ЕЛЕМЕНТАРНИ !
1.
коментар
23.07.2011 17:20:15
то просто няма какво да се коментира -
ремонта на централните улици бе пред очите на цял Бургас и там не си позволяваха такива мизерства, но тука си показаха рогата.
и това в голям град, смятай в малките градчета какво безхаберие е
ремонта на централните улици бе пред очите на цял Бургас и там не си позволяваха такива мизерства, но тука си показаха рогата.
и това в голям град, смятай в малките градчета какво безхаберие е