Проверявайте касовите бележки в "Кауфланд", ето как се опитаха да прецакат клиент
Клиент на веригата "Кауфланд" от Пловдив е бил прецакан с близо лев при пазаруването си в магазина на бул."Освобождение" в район "Тракия", сигнализира пострадалият. Той обаче бързо се е усетил и си е потърсил правата.
"Здравейте! На етикета пише чували "Виго" 3,99 лева, но на касата ти ги таксуват 4,78 лева и след това на информацията ти казват, че са се объркали. Съжалявам, че телефонът не беше в мен да снимам на място, но и касовите бележки казват всичко", разказа човекът.
Пишете ни за подобни сигнали на mediator.bs@gmail.com или чрез платформата "Вашият сигнал до Флагман.бг"
21
Коментара по темата
21.
ВНИМАНИЕ
01.07.2022 20:15:00
ВИНАГИ СИ ГЛЕДАЙТЕ БЕЛЕЖКИТЕ, ЗАЩОТО И ЛИДАЛ МНОГО ЛЪЖАТ.
20.
Дани
01.07.2022 15:57:43
На мен ми бяха маркирали тарелка бутчета за 96 лв
19.
Ванина
01.07.2022 15:11:28
Това е ежедневно в Т Маркет Свищов
18.
Ксйсй
01.07.2022 15:11:15
Докато има недостиг на персонал ще е така. А за по ниска цена редовно се маркира но тогава народа мълчи.
17.
Беля
01.07.2022 14:31:46
На мен ми маркираха 24 млека , а аз купих 12 ... Добре , че погледнах касовата преди да излезна от магазина
16.
Аз
01.07.2022 12:56:14
Еей голяма драма някой му взели 77 стотинки отгоре. Веднага Кауфланд да бъде национализиран а собствениците да бъдат обесени в центъра на София.
15.
ТАНЯ
30.06.2022 19:37:20
Вече деляКауфланд а преди и Кауфланд след па демията. И в Ямбол лъжат уж неволно. В последните месеци много клиенти са с Кауфланд ски грешки. Но странното е, че винаги е в полза на Кауфланд. Особено след въвеждане на картите... Внимавайте. С лупа и 10 мин за проверка на касовата бележка веднага след касата! 73254
14.
От старото поколение
30.06.2022 17:57:30
Някой знае ли ли при подобни ,,на ужким"случайни измами как се постъпва ,полиция ли да се търси ,даначни ли,КЗК ли ....?На мен лично много често ми се е случвало в Ст.Загора на Кауфланд 2 -Самара ,а управетеля винаги намира как да се извърти ,трябва компетентна намеса срещу тези кожодери ,или да престанем да ходим по Кауфландите.
13.
Доган ага
30.06.2022 17:47:31
Крадът и лъжат в Кауфланд ,особенно в Стара Загора на Самара ,управетеля е голям шмекер.Всички везни теглят различно ,но винаги в по-тежко.
12.
Бивш служител
30.06.2022 11:14:44
Това се случва защото всекидневно се покачват цени на различни артикули, а служителя който сменя етикетите е един и просто не успява да ги смени навреме. Ако намерите такава разлика на информация ще ви върнат разликата.
11.
Сельо
30.06.2022 08:23:35
Това е практика! Много хитро измислена ,защото хората в кауфланд обикновенно взимат много артикули и забравят цените.На етикет винаги ниска цена,после на каса в бързането 1,2 артикула винаги с по висока цена.Имат си и алиби за този който си следи касовия бон....ами има грешка с етикета...По възможност пазерете от малки вериги или квартални магазинчета
10.
Недоволен
30.06.2022 06:06:49
Политиката на Кауфланд е да прецакват клиента по всякакъв начин
9.
Aa
29.06.2022 14:32:52
Ако не са изстрили покупката на предишния клиент?
8.
Един
29.06.2022 13:17:02
Няколко пъти в Кауфланд ми се случи на мястото на някоя промоция, която е свършила, да е сменена с друг вид от същата марка, но по-скъпа стока. Разбира се това я го видя, я не на касата. Извиняват се че е свършило,но не обясняват защо стоката е сменена, но не и цената.
7.
до 6
29.06.2022 12:10:18
:D :D :D (плача) Това сигурно се случва в някаква паралелна реалност или човека си живее в такава. Не че другите са по читави, общо взето всеки гледа да те измами и това е политика им и ако се усетиш винаги си намират 101 оправдания. Така че очите на 4 и винаги проверка на касовия бон.
6.
От квартала
29.06.2022 11:50:24
Много съм доволна от Болерото - бившия Краснодар. Не ми трябва. ни кауфланд, ни друг магазин, като ида в нащо болеро всичко има и така трябва да бъде. Доволна съм!
5.
СтрахливКоронар
29.06.2022 11:11:13
По долна верига от Болеро , не съществува.... Подминавам винаги....Причините ли? Посетете ги 2-3 пъти и сами си направете изводите.
4.
Клиент
29.06.2022 10:41:41
И в била и е болеро е така.често даже.
3.
Румен
29.06.2022 10:25:49
Чудно ми е само защо никога не ми се е случвало, да ми маркират покупката за по-ниска сума ;)
2.
Ауууууу
29.06.2022 10:21:11
Каква драма :) Преди време Метро ми се случи да купя пакет шоколадови десерти. Видях, че са маркирали 23 бр., а опаковката беше от 6 бр. Отидох на информация, оправиха нещата :) Имало два етикета на опковката и са маркирали грешния. Случва се :) чак "прецакали" .... Флегмани, ставате смешни все по-често!
1.
Българина
29.06.2022 10:05:40
Трябва да се внимава.
И на мен се е случвало едно да е на етикета, друго на касовата бележка.
То пак хубаво, че на Информация можеш да върнеш стоката.
И на мен се е случвало едно да е на етикета, друго на касовата бележка.
То пак хубаво, че на Информация можеш да върнеш стоката.