Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Вижте завладяващите истории на граждани на трети държави, намерили своя нов дом – Поморие, в специално създадени от Фондация „Проджекта“ три тематични клипа (трейлъри към филм)

От пътя до България и избора й, през мечтите и надеждите за установяване, интегриране и развитие в държавата, до по-смели стъпки на реализация на лични предприемачески проекти с акцент върху женското предприемачество
Ключови думи: фондация проджекта, Поморие, интеграция

В качеството на Бенефициент по проект BG65AMNP001-2.005-0002 „Заедно в борбата срещу предразсъдъците и стереотипите - заетост и предприемачество на ГТД“, финансиран по процедура BG65AMNP001-2.005 „Интеграция и законна миграция – мерки за прилагане на Плана за действие на ЕС за интеграция на граждани на трети страни“ по Фонд „Убежище, миграция и интеграция“, съфинансиран от Европейския съюз, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №: 812108-27/27.05.2019 г. с Отговорен орган - ДИРЕКЦИЯ „МЕЖДУНАРОДНИ ПРОЕКТИ”-МВР, от ФОНДАЦИЯ „ПРОДЖЕКТА“ бяха изработени четири аудио-визуални продукта (3 рекламни клипа и 1 филм) по историите и реализираните лични проекти за заетост, включително предприемачески инициативи на включилите се в проекта лица от целевата му група – граждани на трети държави (ГТД). Създадените продукти са част от резултатите от дейностите по проекта, адресиращи битуващите предразсъдъци и стереотипи сред приемащото българско общество спрямо представителите на целевата група чрез провеждане на национална кампания за повишаване осведомеността на приемащото общество относно ползите за него от интегрирането на ГТД.

Във филма по подходящ начин са пресъздадени и завладяващо представени историите, личните предприемачески инициативи и проекти за интеграция чрез заетост на осем лица от целевата група (ГТД) – идентифицирани като добри примери в резултат на над 36 месечната работа с лицата, включително успешно проведените в град Поморие девет тематични семинара и седем тематични практически семинара, насочени към подпомагане на предприемаческото начало. На базата на историите, изложени във филма, в три рекламни клипа под формата на трейлъри към него, тематично са обособени импровизираните истории на участници и обединяващото ги в личните им проекти за предприемачество и принос чрез вписване в българското общество.

Клип №1 най-общо е посветен на началото – изборът на България, мечтите и надеждите по пътя към установяване, интегриране и развитие в страната. В клип №2 историите на трите участнички са специално подбрани с идеята да се постави акцент върху ползите и приноса на ГТД към приемащото общество, конкретно в сферата на културата и изкуството на общностите, обогатяването чрез взаимен обмен в контекста на женското предприемачество като форма на интеграция, и развитието му в България, докато в клип №3 акцентът е поставен върху сферата на традиционната кулинария и сладкарството на общностите, и взаимното им обогатяване чрез обмен между представители на различните общества.

В случай, че така изложеното е пробудило вашия интерес, с цялото съдържание на трейлърите можете да се запознаете напълно безвъзмездно, чрез линковете по-долу.

Тази публикация е реализирана с финансовата подкрепа на Фонд „Убежище, миграция и интеграция“, съфинансиран от Европейския съюз. Цялата отговорност за съдържанието на публикацията се носи от Фондация „Проджекта“ и при никакви обстоятелства не може да се приема, че тази публикация отразява официалното становище на Европейския съюз и Отговорния орган.

„Хлебарка“ налази ефира на БНТ и дори изпълзя на трето място в „Ново 10+2“ Песента на Диди и Мони от бургаския дует „Парадокс“ дебютира в класацията и едва не я оглави Не му върви срещу Джокович, защото... Изпълнява бекхенд с една ръка
Това са истинските причини жените да привличат емоционално недостъпни мъже Те се влюбват в партньори, които изглеждат чаровни, загадъчни и привлекателни, но с времето се оказва, че тези мъже не могат да предложат дълбока емоционална свързаност Вече не купувам хляб, от 2 кг брашно правя 45 броя от тези памук питки Лесни са, практични и толкова вкусни, че ще се чудите защо изобщо сте купили хляб
Макрон с призив към Нетаняху Френският президент иска спиране на огъня в Газа Ужасна вест от Мианмар Бременна жена издъхна след земетресението
Шокиращ финал Сбогуваме се с хитовия сериал "Златно момче" Кола се запали в движение в голям роден град За щастие няма пострадали
Най-злобните зодии Те могат за нула време да превърнат живота ви в истински ад Малък самолет падна върху къща Пожарна и полиция евакуираха района 
Подробности за важната дискусия с министър Боршош в Бургас Ето какво се случи на разговор за туризма Отиде си голямо име в киното Почина Денис Арнт