Бойко Борисов на спрелия Северен обход: На 17 май щеше да е готов! Сега напишете на билборд „Това донесе Промяната!"
Бургазлии и всички туристи ще изпитат промяната само до половин-един месец, като започнат да се образуват тапите на входа на Бургас откъм АМ „Тракия“. Те вече са налице, дори преди да е започнал сезонът, защото мостът тук трябваше да се завърти и да слезе надолу, за да се облекчи целият трафик, както искаха бургазлии. Това заяви бившият премиер и лидер на ГЕРБ Бойко Борисов, който заедно с екипа си провери докъде е стигнало изграждането на Северния обход на Бургас. Това е стратегически път за Бургас, който трябва да изведе трафика към Слънчев бряг и Несебър директно от магистралата и да облекчи движението в областния център и в посока Южното Черноморие. Мащабният проект беше изготвен по време на управлението на ГЕРБ, средствата бяха отпуснати и строителството започна. В момента обаче работата е блокирана и Северният обход със сигурност няма да бъде пуснат в срок.
„Пътят щеше да е готов на 17 май за откриването – с осветление, залесяване и всичко. Една година обаче тук е пустош, една година промяна и ако изобщо има курортен сезон, защото гледам какво правят и с бежанците, няма да може да стане Северният обход. Когато българите с километри се редят, пътувайки за Слънчев бряг, Несебър, Обзор, Поморие и към Варна, да знаят, че тук ще стоят няколко часа, защото за това си гласуваха – за промяната. На 17 май това щеше да е готово. Ние го оставихме финансирано на 100%“, каза Бойко Борисов.
Заедно с него на строителния обект пристигнаха бившият регионален министър Николай Нанков и бившият вътрешен – Младен Маринов.
„След проведена абсолютно прозрачна тръжна процедура бе осигурено финансиране. Това остана последният участък от Бургас до Слънчев бряг, който няма две ленти. Затова и тапите на входа на Бургас са километрични. Обходът на Поморие беше готов за 6 месеца и го откривахме през юни, тук трябваше да сме изпълнили проекта още по-рано. Ангажиментът по договор беше 17 май да е приключило асфалтирането. До края на май трябваше да е завършен целият участък, за да може от 1 юни да се кара към Слънчев бряг изцяло по двулентов път“, каза Николай Нанков.
Основната причина да спре работата на фирмата-изпълнител е неплащането на средствата, затова няма мобилизация на обекта. Има неразплатени средства към много поддоставчици, кариери, асфалтовите бази и затова графикът ще бъде удължен до края на тази година с това темпо. Вече има и две жалби от ръководството на Летище-Бургас, че са силно притеснени за летния туристически сезон, защото с тези тапи не могат да осигурят цялата проводимост на туристите от Южното Черноморие – Царево, Созопол, Приморско.
Още не е започнал сезонът, а в Бургаска област вече имаме 54 хиляди регистрирани украински бежанци, ще бъде много тежка и изнервена ситуация, ще има псувни и недоволни пътуващи.
„Сложете един билборд на промяната и напишете „Това донесе промяната“. Ще излезе някой и ще каже, че ГЕРБ са виновни. На 17 май ГЕРБ щеше да е пуснал този път. Ако от днес се захвана, до 17 юни ще го направя. Трябва да се финансират фирмите, да си платят на подизпълнителите и работниците, денонощна работа и до 1 юли със сигурност ще го направим при пълна мобилизация. Това обаче е в сферата на мечтите и трябва да си извлечем поуките. За съжаление, когато риташ кросното и си си изтъкал платното, след това като ти потрябва, го няма и го търсиш. Само мога да изкажа съжаление за Бургас“, каза бившият премиер.
За 3 минути щеше да се минава това разстояние, а сега ще го минавате за три часа. Министърът на транспорта говореше как ще увеличи скоростта, тук е видно какво ще стане, продължи той по повод недостроения Северен обход на Бургас. Той добави още, че и зала „Арена Бургас“ една година стои празна – най-хубавото съоръжение, което е правено. „Довършена е, оборудвана е, а стои запечатана, за да не се ползва от спортисти и бургазлии. Натъжен съм“, каза Бойко Борисов.
Бившият вътрешен министър Младен Маринов обяви, че за една година имам над 30% повече ПТП-а и загинали, а тук ще бъде ад.
„Като почакат 2-3 часа на тази тапа, ще тръгнат да карат нагоре бързо изнервени и ще видите за какво ще става въпрос. Това е една от най-рисковите отсечки, лятото стават много сериозни катастрофи точно по тази причина. Имаме с 40 убити повече на пътя в сравнение с миналата година. Всички тези усилия се провалиха в този едногодишен период, в който държавата не правеше нищо нито за поддръжка на пътищата, нито за контрола, нито за изграждане на пътни възли за намаляване на рисковите точки за пресичане. Ако Северният обход беше станал навреме, щеше да осигури много нормален достъп на няколко нива без зони на пресичане и нямаше да има жертви. За съжаление сигурно и този летен сезон тук ще е натоварено“, каза Младен Маринов.
Очаквайте подробности.
Явно много го притеснява всичката тая техника да се види на обекта да работи. Затова и гледаме такива лъжливи заглавия.
Дано всичко да е наред
Хахахахахахахахах
Акъла няма да ви дойде............ в очакване на новия спасител.
От бетон, дебел половин метър да бяха го направили, пак нямаше да отидат по 11 милиона на километър !
Защото все пак двете детелини и допълнителните съоръжения ще глътнат едни 7-8 милиона !
Но 11 милиона на километър за четирилентов път през равно , сухо поле е безумна цена ! Ако ще и със златни лампи да бъде осветен !