Кирил Петков отговори на Борисов: А как са били строени магистралите, щом има 3000 дупки?
Премиерът Кирил Петков отговори на думите на предшественика си Бойко Борисов за дупките по пътищата. В Министерския съвет започна “държавна координационна среща по въпросите на безопасността на движението по пътя”.
Министър-председателят Петков при встъпителните си думи каза: „Миналата седмица аз се качих на един тир. И минахме през пътя на Витиня и там пътят е в абсолютно безобразно състояние. Наистина асфалтът е на парчета. Огромни дупки със страхотни задръствания. Денят преди това пътуване имаше страхотна катастрофа между два тира, точно там. И докато се возих в тира, шофьорът каза „не мога да издържам нито ден повече, пет години съм карал по тези пътища и пет години тези дупки са там и просто моето търпение е изчерпано“. И всъщност сега сме в една много странна ситуация, където резултатите са ужасяващи. Пътищата ни са в ужасно състояние. За съжаление, това не е от последните един или два месеца, както се опитват някои да казват по новините, а от последните пет години. Това бяха думите на шофьора. В следващия момент пускам новините и слушам г-н Бойко Борисов да казва „преброих 3000 дупки, като карах по пътя към София“. Представяте ли си какво ниво на пътищата имаме, ако както дори неговото обвинение – да го вземем, че е вярно, в последните 100 дни 3000 дупки са се направили. Ами как са били построени тези магистрали, за да имаме 3000 дупки за 100 дни? Или тези дупки не са били оправени през цялото време, или толкова зле са били направени пътищата, че за 100 дни може да имаме 3000 дупки. И двете версии на тази история са ужасяващи. А парите, които харчим, са много, наистина много. Говорим за милиарди всяка година.“
Кирил Петков изрази надежда тази седмица в парламента да се постигне разбирателство, за да може да започне изплащането на средствата по спорните договори на Агенция "Пътна инфраструктура", сключени при управлението на кабинета "Борисов".
Министър-председателят поиска оттук нататък обществените поръчки да са прозрачни и качеството на изпълнението да е много по-добро и със съответните гаранции.
(палячо*)
не се опитвай толкова евтино да се оправдаваш !
А и по-добре е да има път с дупки , отколкото да има дупки вместо път ,т.е. изобщо да няма построен път!