Катамаранът TATTOO иде, ще изхвърли от „борда“ Мария Михалева
Ключови думи:
Слънчев бряг, Златко Димитров, Мария Михалева, Петьо Бачийски, Сава Чоролеев, яхта, Тату, Tattoo, мостик
Малките корабчета за разходка, които бяха спрени вчера от движение около мостика на Северния плаж в Слънчев бряг, защото липсва обезопасяване на района, ще се сторят на изпълнителната директорка на АД-то Мария Михалева като нежен морски полъх в сравнение с бурята, която й предстои днес.
Ето на какво се натъкна besove.bg. Ние знаехме, че от началото на юни на яхтеното пристанище в Несебър е акостирал огромен кораб с името „Тату“, който трябваше да заеме позиция на 200 метра от брега срещу ремонтирания мостик в Слънчев бряг и да бъде основната атракция на купона за откриването на сезона.
Сигурно по-наблюдателните посетители на мостика, около който се вихри скандал след скандал, са забелязали, че на носа му е поставен специален понтон. Това е станало с разрешение на шефа на борда на „Слънчев бряг” АД Златко Димитров и изпълнителната директорка Мария Михалева. По план понтонът е бил предназначен за лодки, които да извозват клиенти до кораба „Тату“ - на 200 метра в морето. Всъщност „Тату“ е катамаран и отвътре е гигантски ресторант с 300 места. За този плавателен съд бизнесменът Петьо Бачийски брои на продавач от Карибите 500 хиляди щ.д. и го довежда до Рибното пристанище през януари за козметичен ремонт на стойност около 100 хил. лв. Така Бачийски очаква да го направи най-голямата атракция на курорта.
До началото на юни всичко върви по вода и бизнесменът води на буксир ресторанта-катамаран от Бургас до Слънчев бряг. В същото време обаче почват протестите на Съюза на собствениците срещу АД-то. В скандалите дейно участие взема и концесионерът на Северния плаж Сава Чоролеев, в чиято концесионна територия е мостикът и изградения към него понтон за лодките на ресторанта.
Явно нервите на Бачийски днес не са издържали, тъй като сезонът почна и курортът се позапълни с туристи. Той самоволно е докарал ресторанта на 50 метра срещу мостика. Това е станало към обед, а в късните следобедни часове на борда му са се появили униформени юнги-викачи, които са започнали да канят клиентите, изпращайки им лодки.
Понтонът за кораба е неохраняем и може да вземе жертви
|
„Не ми стига, че на понтона стоят любопитни туристи и се чудят какво е това, без да мислят, че животът им е застрашен, ами сега трябва да треперя и за тези, които се качват по лодките и слизат на връщане пияни“, каза Чоролеев днес по телефона. Той все още е в София. Допълни, че Бачийски имал споразумение с АД-то за понтона и за кораба, но какво е то не знаел.
Концесионерът на плажа Чоролеев е сложил тези табели на мостика, но викачите от "Тату" вече са тук
|
Не успяхме до открием Бачийски, но по думите на Чоролеев той бил силно изненадан, че са необходими куп разрешителни, за да извършва подобна дейност. Нямал представа, че понтонът влиза в концесионната акватория и му е нужно разрешение както от концесионера, така и от Държавната инспекция по корабоплаване. Казал само, че от „Слънчев бряг” АД са му обещали ... Но какво са обещали е загадка.
4
Коментара по темата
4.
Димитров
24.06.2011 11:21:31
Мене ако питате тия всичките бачийски,чуруликов и михалева пърдят в едно и също гърне...така че - да вземат да се изпоизядат,т или да си направят една тройка на катамарана ако искат и да не ни занимават с незначителните си милиони...
..ние имаме по-важни проблеми - да оцеляваме например.
Нали?
..ние имаме по-важни проблеми - да оцеляваме например.
Нали?
3.
Дъждовник
24.06.2011 10:17:08
Няколко въпроса:
1. Да каже концесионера колко са инцидентите с лодки за разходка и колко смъртни случая има с джетове за годините в които той стопанисва плажа.
2. На колко вида бизнес пречи концесионирането на плажа и станал ли е по чист и безопасен, хотели, атракций
3. При досегашните инциденти с джетове какви глоби или наказания е отнесъл концесионера.
4. Лодкарите да натискат управляващите за равен брой коридори с джетовете защото сега те са дискриминирани и гладни
1. Да каже концесионера колко са инцидентите с лодки за разходка и колко смъртни случая има с джетове за годините в които той стопанисва плажа.
2. На колко вида бизнес пречи концесионирането на плажа и станал ли е по чист и безопасен, хотели, атракций
3. При досегашните инциденти с джетове какви глоби или наказания е отнесъл концесионера.
4. Лодкарите да натискат управляващите за равен брой коридори с джетовете защото сега те са дискриминирани и гладни
2.
Momchil
24.06.2011 06:44:22
To tova eblivo laino Ba4iiski iska da razvali i biznesa na malkite lodki s koito horata se prepitavat.Sigorno i tova shte mu falira kakto mu falira i firmata.
Posle pak shte zamini za USA i koi kat nego mishok.
Posle pak shte zamini za USA i koi kat nego mishok.
1.
:)
23.06.2011 22:45:42
Бреее, то голямо чудо станало. Помислих си, че е дошъл края на света с този катамаран...