Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

С нов софтуер Община Бургас обслужва гражданите много по-бързо

Ключови думи: Димитър Николов, Красимир Стойчев, Ивелина Стратева, Румяна Иванова, Румен Шарпов, НАП, Местни данъци и такси

Със старата програма се налагаше отварянето на различни екрани и чак след няколко минути започваше същинското обслужване на гражданите. С новия софтуер общинският служител отваря един екран, намира съответния субект и всичко се случва на този екран. Цялата информация става достъпна през него. Влизането от модул в модул, за да се стигне до една или друга информация, остана в миналото.

Старият софтуерен продукт работеше с актуални преди 15-20 години бази данни. Отделните му модули не си „говореха” помежду си и водеха собствен живот. Сега е въведена централизация и пълна автоматизация на предоставяните услуги – процесът по искане на услуга, заплащането й, генериране на удостоверение и връчването му на клиента става в пъти по-бързо от преди.

Вчера кметът Димитър Николов посети дирекция „Местни данъци и такси”, за да провери дали служителите там имат проблеми с ползването на новата програма. С него бяха заместникът му Красимир Стойчев, директорът на дирекция „Икономика и стопански дейности” Ивелина Стратева, директорът на общинската данъчна дирекция Румяна Иванова и директорът на НАП – Бургас Румен Шарпов.

Служителите в касовия салон бяха категорични, че новият софтуер улеснява тяхната работа и позволява по-бързо обслужване на гражданите.

Той има следните предимства: 

- По-бързо обработване на декларации;

- Автоматично начисляване на задължения за периоди назад (при по-късно деклариране, при корекции и др.) - досега това ставаше ръчно;

- Бързо генериране на удостоверения, справки и отговори до различни институции;

- Визуализиране на всички задължения на едно лице на екран;

- Разбиване на задълженията по години и вноски;

- Автоматизиране процесите на проверки и контрол - издаване на актове за установяване на задължения по декларации и съобщения до данъчно задължените лица;

- Възможности за интегриране с други продукти и автоматизирани справки по данни от КАТ;

- Предоставяне възможност на задължените лица да проверяват своите декларации, услуги и задължения в интернет. 

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Леден обрат с времето днес, ужасът започва Прогноза за времето - неделя, 2 февруари 2025 г.  Петльовден е! 15 любими имена черпят, спазва се строга забрана за работа и секс Сретение Господне е един от дванадесетте велики празници през годината
Нов инцидент с папа Франциск - препъна се, бастунът му се счупи Светият отец не успя да падне, сътрудници му се притекоха на помощ Ще има ли мир скоро между Москва и Киев? Тагарев с коментар
Най-малко 30 души загинаха при ожесточено сражение Фаталният екшън стана в Пакистан Напусна ни Румяна Карадимчева Тя беше обичан радиоводещ
Мъж застеля украински военен Атаките срещу службите за набиране на войници са редки, но се случват в Украйна Българският консул в Швеция посети екипажа на задържания кораб "Вежен" Швеция и Латвия започнаха разследване в неделя за предполагаем саботаж на кабел, свързващ двете страни
Борисов с много остра позиция! Какво се случва в България? Ето какво написа Десислава Иванчева пак опитва да излезе от затвора, за да се лекува Бившата кметица страда от астма
Почина известен бизнесмен Той помагаше на "Пирин" Как се отрази по-високото ДДС на ресторанти и заплати Цените вече са нагоре