Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Таксиметрови шофьори от Бургас към ОбС: Половината колеги фалираха, позволете ни незабавно да вдигнем цените

Таксиметровите шофьори от Бургас искат да возят на минимални цени от 1,40 лева за дневна тарифа
Ключови думи: таксита, бургас, цени на такситата, Флагман, ОбС Бургас

В последните четири години такситата в Бургас са намалели драстично, сигнализират от браншовата камара в писмо до Общинския съвет на Бургас.

През 2018 година са били регистрирани над 800 жълти коли, докато сега броят им е паднал под 500. Това е причината в пиковите момент градът да издиша и за мнозина да е много трудно да си намериш платен превоз.

Има сериозна опасност такситата да се стопят още повече, защото голяма част от таксиметровия парк в града е стигнал максимално допустимите граници от 15 години и трябва да се обнови, сигнализират браншовиците. При настоящата ситуация инвестицията била безсмислена, защото бакшишите реално работили за по една минимална заплата, в най-добрия случай.

Заради това и те искат от Общинския съвет в Бургас да повиши минималните и максимални цени за превоз. Скокът ще бъде драстичен. Почти двоен!

Припомняме, че пазарът е свободен, но в определени граници, които се посочват от общинските съвети по места.

В Бургас стойностите не били актуализирани от 2011 година, припомнят от браншова асоциация. 

Заради това те предлагат следните цени: Минимална дневна от 1,40 лева, минимална нощна - от 2 лева на километър, максимална дневна от 1,70 лева, максимална нощна от 2,30 лева.

През 2011 година цените били оформени на базата на минимална заплата от 290 лева и дизел от 2,20 лева, газ от 0,90 лева.

В момента жълтите коли масово возят на 1,00-1,20 лева, а ако бъде прието искането им цената ще се увеличи с най-малко 40 стотинки за километър. Очакванията са такситата да фиксират курсовете си на около 1,50 лева за километър.

ВИЖТЕ РАЗБИВКАТА ЗА РАЗХОДИТЕ НА ТАКСИМЕТРОВИТЕ ШОФЬОРИ, ПРЕДСТАВЕНА ПРЕД ОБЩИНСКИТЕ СЪВЕТНИЦИ В БУРГАС:

 

73
Коментара по темата
73.
Ако искате по-високи цени си купете нови коли!
09.03.2022 07:45:40
Днес видях две млади момичета, добре облечени, красиви. Чакаха на тротоара. По едно време чувам някакво скрибуцане и фиксирам някаква изсипана Дачия Логан. Та това беше таксито, което очакваха. Задните врати бяха в различни нюанси на жълтото. С две думи, това е кола, с която да носиш ярма на прасетата. Аз бих отказал такова такси.
72.
Uffg
08.03.2022 20:59:04
Само завистливи улигофрен-педерасти коментиран тука! Гибелта на България, страна с олигофренско мислене. Аи чао!
71.
А
08.03.2022 10:22:57
Те първо тряба да ползват банята, след това пералня и ютия, тоест да са спретнати, чисти, а то влизаш вътре вони на пор току що насрал се, еми ще фалирате
70.
BURGAS TAXI
08.03.2022 08:00:34
продължаваме пеша
69.
Германеца
07.03.2022 16:17:59
кой от тези автомобили се движи с гориво на два лева и шейсет и няколко стотинки? Първоначалните такси и престоя когато карат с по 30 км в час през нощта тия не ги броиме.
68.
Беше време...
07.03.2022 15:21:52
...ползвах ги...преди години 2 пъти ползвах такси до летищего...първият път ми взеха 7.80 а вторият 11.70.....Скоро не съм ползвал...
67.
Toto
07.03.2022 12:39:42
Вкарайте Uber и тагнете такситата вътре!!!
66.
Те сами не си знаят интереса
07.03.2022 07:54:21
Преди време решавам да ползвам такси. Гледам наредили се еди зад друг на опашка. Имаше и хубави коли, имаше и раздрънкани каруци. Харесах си трета кола. Пича обаче не мижел да ме закара, защито щял да има проблем с колегите си. Зачудих се защо не мога да си избера по-читаво такси. Нали аз плащам? Това че някой се наредил първи с раздрънканият си, миризлив автомобил и вози на същата цена като нов, комфортен и чист, означава ли че не мога да му кажа че бе е конкурентно способен?
В случая никой таксиметров не спечели. Този който се притесняваше от колегите си не взе курса, а аз си тръгнах пеш и се поразходих
65.
Андрешко
07.03.2022 06:01:20
Болшинството не си прави труда да натисне копчето на апарата, че ще трябва да купува ролка. Защо ги върнаха от 10% данък на патент? Щото сме хитри. Който бачка плаща, а сега на калпак. Да си вдигнат цените, но да бъдат изрядни и КАЧЕСТВОТО на услугата ще им върне клиентите, не им е виновна нито държавата , нито Общината, нито Бургабус.
64.
клиент все още
07.03.2022 05:48:05
Стига сте се плюели едни на други!
Да увеличават тарифите като искат!
Който има възможност ще ползва таксиметровите услуги,който няма сега поне има автобуси за1.50 ще обиколиш целия град!!!!
Има много свестни шофьори на таксита,чисти коли и т,н,но има и такива които гледат да те измамят с тия помпички и мислят,че клиента не разбира!То си личи по отчитането на апарата!!!!
Един и същи маршрут едното такси взема10,70,а другото 8,30 на една и съща компания!!!!
63.
Офффффф
07.03.2022 04:57:28
Бакшиши, хотелиери и ресторантьори са яко не в сивата,а в черната икономика. Високи цени и нула качество. Няма причина да се вдигат цените.
62.
Маратонеца
06.03.2022 23:34:50
Вървя пеш, бягам и колело карам от време на време. Да им пикам!
61.
До 59
06.03.2022 22:52:01
То хубаво, че странджанката е 2лв, каквото и да е това. Въпроса е, че таксиметровия превоз от т. А до т. Б е по-скъп от същия превоз с автобус в момента. И се оплакват, че не могат да вържат двата края. Искат да увеличат цената. Само не разбирам каква е разликата за крайния потребител в услугата.
Клиенти за Приморец и Хл България има защото друг им плаща сметката. Пък и стоят наполовина празни.
Ресторантите имат еднакви цени навсякъде.
Тука говорим за живущите в града, с техните нужди и техните пари. С 1.20 обществения транспорт им покрива масово нуждите. То това е и целта. Тези таксиметрови шофьори които останат ще спечелят, така е. Но от 400 колко ще са останалите. Щом потреблението продължава да намалява? И дали тези пишещи са едни от тях? В такъв малък град който се обхожда от автогара юг до Славейков за по-малко от час пеш. Не знам. Въпроса ми какво че получат клиентите в замяна на тези допълнителни пари не ми стана ясно. Предпочитам ако ще взема такси да се кача на нещо по-читаво, което в момента е един от зелените Prius таксита или автобус където не ти се вие свят от кола.
60.
Реалист
06.03.2022 21:49:27
Миризливи раздрънкани каруци с пушещи небръснати типове зад волана, мамещи клиента на макс, чалга....... да фалират! Пазарна икономика.
59.
Ас
06.03.2022 21:38:47
До 57.Аве приятелю тя и странджанската стана 2лв но я купуваш баничката 1.60 и нея купуваш горивото около 3лв и него сигурно купуваш.Тъй че всяко чудо за 3дни по голямото за 9 ние не сме услуга за социално слаби таксито в цяла Европа е скъпа услуга.Както има клиенти за Приморец хл България за ресторантите ХЕПИ НЕПТУН ЗЛ КОТВА ПРИМОРЕЦ. Тъй си има хора за частни квартири и махленски кръчми.Така че ти специално не се кахъри че няма да има работа.Ако няма почват да возят по автобусните спирки на цената на билета ток ще става 1.70 и пак ще я измислим.
58.
Стефан Бургаски
06.03.2022 21:15:16
Те коли нямат (средна възраст 10 години...)... По-високи цени искат...
57.
до 56 Ас
06.03.2022 20:58:52
Откъде изкара 6 лв за автобус като цената на билет е 1,20, че и по-малко за много групи живущи (ученици, студенти, пенсионери, телк)? И тези 4 души колко ще плащат след покачването за такси?
Хората на сегашните цени не ви харесват стандарта. Вие твърдите, че този стандарт не може да се покрие със сегашните цени. Как очаквате потенциалните клиенти да реагират на повишени цени за покриване на сегашното качество. Къде виждате потребление? Клиента не се интересува да ли се уважавате или не. За тях няма значение. Така че, не разчитайте отговора да е добра воля.
56.
Ас
06.03.2022 20:49:22
До56.Като си МИШКА и неможиш да си плащаш таксито за тебе и такива като теб има автобуси.Ние сме за хора които уважават себе си.А ние вдигаме цените защото уважаваме себе си.Не е редно от морската до окръжна болница с такси на 4 човека да струва 3.50ст а с автобус 6лв. Клюкарите които мислят че возим скъпо станете и вие таксиметрови че да изкарвате пари за машинки и ролетки няма само да кибичите в залите и да гледате как таксиметровите играят.ЧАО
55.
Някой
06.03.2022 20:00:25
Тия комарджии скоро не бяха искали увеличение. Услугите им и сега са скъпи. Да траят.
54.
Героo27
06.03.2022 19:42:36
ДО МЯКОЙ .53 И НА ГАЗ И НА МЕТ АН И НА ДИЗЕЛ ЗА ГОРИВА НА 100КМ ГРАДСКО ИМАШ ОКОЛО 20ЛВ РАЗХОД. Но немие ясно защо когато всички Вие когато почвате работа искате по високи заплати,така и ние нашата заплата се формулира от цената.Затова недейте иска ние да Ви работим за малки заплати.
53.
Някой
06.03.2022 19:25:08
80% карат на гаЗ какво се оплакват
52.
Орак
06.03.2022 19:19:43
Ами защо не сте на Румънско Украинската граница? Сега всички бакшиши" жънат"яко там. А вие очаквайте клиентите още в този пропаднал град.
51.
до 49
06.03.2022 19:16:07
За такситата има лесно. Дистанционо отчитане на време/километри. Ако не работи, значи и шофьора не работи. И засилено картово плащане.
50.
Хм
06.03.2022 19:13:39
Не виждам на какво основание ще реши някой да се вози в такси вместо в автобус който струва 1,2 за цялото пътуване. Дори през малките часове на вечерта има обществен првоз, макар и да е 2лв. Но пак предвид цените на такситата. Ако сега имат проблем със потреблението, кой ще ги ползва при по-високи цени? Не виждам нещо привлекателно в услугата им.
49.
Nikito
06.03.2022 19:09:03
Хайде ще видим дали ще влезе а дано ама на дали. По същия начин имаше закон приет за СУПТО и накрая го писаха на пясъка макар че големи фирми инвестираха милиони в софтуер за СУПТО.Освен таксиджиите има още едни, които нямат дистанционно отчитане и даже не са длъжни да имат касови апарати - зърнопроизводителите и зеленчукопроизводителите. Дори да вкарат касови с дистанционно отчитане таксиджиите караха на аванта и продължават да карат вече 8 години откакто се въведоха "новите" апарати!
48.
Асc
06.03.2022 19:00:27
До Никито който като чете не разбира ще му повторя по подробно закона влиза в сила на 01.07.2022. от 00.00часа ЯСНО
47.
Пепа
06.03.2022 18:46:45
Такси не ползвам!
46.
Героo
06.03.2022 18:31:39
Хора такси се ползва само в два случая от КЕФ И ОТ ЗОР.Катафалка и линейка само в един.АЗ ВИ ПОЖЕЛАВАМ ДА ПОЛЗВАТЕ ТАКСИТАТА И ИСКАМ ПРОШКА ОТ ВСИЧКИ КОИТО СЪМ ОЩЕТИЛ.
45.
Да обобщим
06.03.2022 18:30:21
- Половината шишибакшишовци фалирали, защото не им дали да увеличат цената.
- Останалите ще фалират след увеличението
44.
Nikito
06.03.2022 18:29:47
Как го вкараха този закон от 01.07.2022 като днес сме 06.03.2022? Моите хора от ГЕРБ от бъдещето ли ги гласуват тия закони? Ааа вероятно си се объркал и си искал да кажеш 2021ва Юли месец ама и тогава "моите" хора от ГЕРБ не бяха на власт. Освен това закон за вас няма за дистанционно отчитане на касовите апарати и за това си карате със старите и си ги манипулирате както си искате.
43.
Ас
06.03.2022 18:19:04
До 39 приятелю ако толкоз си загрижен за нашите апарати . Давам ти информация вашите хора от ГЕРБ вкараха закон от 01.07.2022.год да бъдем с нови апарати.Ако си мераклия ще ти купим и на теб.
42.
Бай Тодор
06.03.2022 18:17:29
До сега нито един таксиметров шофьор не ми е дал фактура или касова бележка, когато съм го ползвал.Това показва, че не си плаща реалните данъци към държавата.Нека да дигат цените, ще се возят сами в такситата.И без това всякакви лентяи гледат да се внедрят като таксиджии.
41.
Nikito
06.03.2022 18:12:37
Държавата все още само таксиджиите ги оставиха със старите касови апарати тоест апарати без ФУВАС. Никой друг търговец няма тази превилегия! Оставиха ги защото ако ги задължат със закон да имат апарати с дистанционна връзка към НАП ще блокират парламента и ще падне правитвлството за това само за тях има изключение. Хайде вдигнете цените но почвайте да си плащате данък печалба и това ДДС дето клиента го плаща да не го крадете а да го превеждате където трябва тоест на държавата.
40.
оп
06.03.2022 18:06:43
като Uber от твоето село Меден Курник до Бургас ще е 50 лева разбирач
39.
Nikito
06.03.2022 18:06:04
Добре, няма проблеми вдигнете цените нали всичко се вдигна инфлация и така нататък. Всичко би било добре обаче кога най-накрая, кога питам ще си сложите касови апарати в такситата с дистанционно отчитане? Кога? Всеки друг с касов апарат включително кафемашините и клатучките са с 3G модеми към НАП. Все още само и единствени вие сте със старите касови апарати. До кога ще има това разделение и кога ще минете на дистанционно отчитане към НАП да вземете да си плащате данъците на реалните доходи?
38.
Стаско Вазата Оригинала
06.03.2022 17:57:32
Има само една persona non grata!!
37.
До 32
06.03.2022 17:57:12
И аз предлагам същото, но за повече. Автобусите вървят на 1,50. По-често са и хората по-вежливи. А, ако не си от Меден рудник, не е проблем и пеша.яяяяЯяяяЯЯяяяяя
36.
99
06.03.2022 17:53:28
Когато Uber влезнат в БГ тогава тази алчна паплач ще се научат как да работят
35.
123
06.03.2022 17:53:24
грешнао Бай Иван или Бай Ибан си
34.
Стамат
06.03.2022 17:51:52
Прави са хората, всичко е много скъпо по поддръжката на един таксиметров автомобил. Горивата също са вдигнати. Само, ако спрат и да пушат и ядат мазни банички вътре, ще е добре за всички.
33.
123
06.03.2022 17:51:29
Бай Иван ли си бай Иван айде скривай се или отивай към вечността за слънчев бряг
32.
Героo7
06.03.2022 17:47:55
Много плюене много злоба срещу бакшишите.Предлагам 1 месец спиране на всички таксита в Бургас че малко да си починат Бургазлии от нас.А след това да сме коректни към всички клиенти да работим на една тарифа дневна и нощна и тя да е .Цената на километър да е равна на градския билет 1.50. Началната да е два билета 3лв .ако билета падне пада и нашата цена ако се вдигне вдигаме и ние.Ане автобусните фирми да си вдигат цените защото им се увеличили разходите за гориво за ремонт за заплати и ние ги имаме същите разходи.А що се отнася за еднакви тарифи.Така е в цяла Европа определена община има една тарифа за всички таксита.Тогава клиентите ще си избират качествен автомобил а не възможно най шарен че да му излезе с 20ст по малко
31.
123
06.03.2022 17:46:43
Като ви ги вдигнат все едно ще имате повече печалби. Напротив, хептен ще ви намалеят пътниците.
30.
Премянов
06.03.2022 17:43:28
до 14 Кремена.---Уважаема,може ли некое друго въпросче ?1- Шкембетата,как ги видяхте (себеуважаващите се дами се возят на задните седалки) ?2- Как точно установихте,че водачите не си мият зъбите и устите им смърдят (да не се целувате с тях случайно) ? 3- Относно автомобилите в тотално изтървано положение както отвън, а още повече отвътре (сляпа ли сте,че се качвате в тях) ? 4- По отношение на "простотията и словоблудството" не сте длъжни да влизате в комуникация с водача,освен по отношение-адрес и маршрут (вие да не ги заговаряте умишлено за да се убедите в собственото си "превъзходство и величие") ?5 - Предлагали ви услуги,ами предлагат си това е пазарна икономика - никои не ви задължява да ги ползвате.6-На какво отгоре да се вдигала цената за превоз ,ами на какво отгоре държавата се меси в ценообразуването на частни превозвачи (в момента има абсурдната ситуация превоз на трима човека,от адрес до адрес на разстояние 3км /малко над среден курс за Бургас / да е на цена = градския транспорт,за 4 е под него).
29.
Бургас
06.03.2022 17:40:18
Кола за 35 хиляди лева? Масово бакшишите карат коли за по 4-5 хиляди лева и вътре е кочина. Ако му отворя багажника сигурно прасето ще е вътре.
28.
Анти бакшиш
06.03.2022 17:32:40
Защо искат административно да се извиват ръцете на потребителя с вдигане на минималните цени? Като не им е изгодно да карат на минимални цени, да ги вдигнат. Максималните цени са остатъчно високи. Но не да искат с административни номера да се извиват ръцете на потребителя.
27.
Георги
06.03.2022 17:29:32
Най ме кефят лятото с късите гащи, джапанки, потник и цигара в устата. И онези цига*и, особено кривогледия до пристанището, дето ходи да зарибява пристигащите туристи и им праска такива цени, че горките се чудят дали не са дошли на почивка в Дубай.
26.
оффф...
06.03.2022 17:22:16
Общината изобщо не трябва да казва кой какви цени да си слага. Да си слагат високи цени. Като спрат да се качват хората ще разберат колко трябва реално да вземат.

Иначе за 20 години в Бургас, нито един шофьор не ме е лъгъл, докато в София за 10 години - всяка седмица по един тарикат
25.
Лорд
06.03.2022 17:21:39
Бакшиш ли е не ми го хвали
24.
Бай Иван до 21
06.03.2022 17:18:22
Лека, полека, ще стигнем до правилното решение.

Искам да призова Общинския съвет - Моля, позволете да актуализират цените .

Ще е по-лесно за всеки, и за бакшо и за клиента, ако ме разбирате ;)

Айде да видим, на кой му стиска?????
23.
До 3
06.03.2022 17:15:42
Тези дето купуват апаратаменти са пенсионери който вземат по 1000 лв и отделно работят като таксиметрови шофьори.
22.
Хъх
06.03.2022 17:13:55
От 10 години не съм се качвал в такси. Последно по спешност неделя вечер преди 2г.
Когато е зима с автобус, по рядко с кола. С колело главно, когато температурите са над 10градуса спокойно и пеш. Отслабнах с 10кила и още свалям.
21.
до 14 Kремена
06.03.2022 17:11:58
Ами избирайте си колите......Не се качвайте в разбити Дачии и Шевролети,в мръсни коли и вмирисани и пушешти водачи....Да,ама не се возите,защото е по-скъпо.Поръчвате помиярите от еко и индикар и после ревете.. ,Всяка качествена услуга се заплаща....
20.
asdf1
06.03.2022 17:04:51
кат ги дигнете аз пък щот ше са юрна да са возя при вас. Колелото е здраве!
19.
Каруцарите.еу
06.03.2022 16:58:26
По коя тарифа от ЖП Гара до АГ Запад е 8 лв, по дневната или по нощната? Бургазлии ви научиха, ама и туристите се учат. Ден-година. Благодаря, но ще си бутам куфара.
18.
Имам помпа
06.03.2022 16:53:18
И не ми дреме за цените,че били ограничени.
Качвам баба,нормална тарифа.
Качвам кифла ,двойно.
Надрусан ли е, по десет.
200 кинта на ден чисто. 100 отделям за консумативи,ремонти и нова кола.
3 хилки за мен.
Не протестирам,не се карам с никой.
17.
Бай Иван до 123
06.03.2022 16:47:57
Защо съдиш по празният ти джоб, за другите?
Ама, наистина ?

Според теб, как бакшо ще плати първа вноска за нова кола? С каква история ще се появи пред лизингодателя?
Къде, бакшо ще оставя да нощува новата кола?Щото, каското няма да покрие всичко.
Как, бакшо, ще плаща данъка?

Ей, бакшо, зелените таксита ли те дразнят?
По скъпи са, но, защо имат повече работа??????
Ако, някой бакшиш, пак ме апострофира, ще напиша, защо залените им го набиха.
16.
Граматиков
06.03.2022 16:46:36
Бай Иване, вземи и ти наблегни на граматиката, че куца нещо, тъпур. Не се прави на такъв какъвто не си, че ставаш жалък.
15.
123
06.03.2022 16:37:36
тука големи капацитетите срещу Бакшишите ами като почнат да карат нови коли километъра ще стане 10 Евро като на запаъбе лихмуси тогава само ще ги гледате като голям камък с тези празни джобове
14.
Кремена
06.03.2022 16:36:02
Извинявам се на всички порядъчни и отговорни таксиметрови водачи, но напук на какво? Отново се повдигат главно вкиснати и неподдържани мъже в средна възраст, носещи тениска, под която стърчи няколко ката шкембе, не приемат душ никак често, не си мият зъбите нито сутрин, нито вечер, а от тях и устата им смърди на умряла риба, оригват се, че и подпръдват уж тихичко, пушат цигари, чоплят всякакъв вид семки, превозват с автомобили в тотално изтървано положение както отвън, а още повече отвътре, ти надуват главата с всевъзможни словоблудства, заблудени в собствената си простотия, която е толкова висока, че дори не могат да я осъзнаят. За какво тези господа, които ни предлагат услугите си в пакет с описаните отгоре, а и една камара други, псувайки или правейки се на велик кое и как биха поддържали, кой бил съсипал от държавата и как те еди какво си направили или щели да направят от началото до самия край на маршрута, ще иска да си повиши цената! Напук на какво?!
13.
Бай Иван до 12
06.03.2022 16:33:07
Съвсем приятелски съвет.
Остави геврека и вземи изкарай някой курс по граматика.
Няма да стане иначе.
12.
Zzz
06.03.2022 16:30:38
много зависли олигофрени който иска да се качи който не иска да блъска пеша от село Славейково до центъра миризливи били вашите таралясници са по хубави мърши убити айде духайте го останахте в тая държава най големите убутаци
11.
Бай Иван до 7
06.03.2022 16:29:50
Абе, знаех, че сте гладни, подозирах, че сте и педали, ама сега вече убеди всички в това .
Много неприятно.
Гладен педеруга, че и педал!!!!
То, природата наказвала, наказвала, ама това вече е прекалено.

Бакшо, смени професията бе .
Виждам, че си озлобен, защо? Парите не стигат за кредита (лизинг нямаш, щото колите са коптори), за тока, или..за всичко?

Или зелените таксита ви взеха всички клиенти, М?????
10.
Бургас
06.03.2022 16:29:10
Да обрисуваме образа на БАКШИША.Стара кола,немит,миришещ на Бичможе или Лебитигу,вечно чакащ бакшиш.Всички които искат да нямат шефове и да печелят много,стават Бакшиши.Дано да дойде време за да нямате кьорав клиент.
9.
Бургазлия
06.03.2022 16:26:14
Какво вдигане бе тъпаци .вместо да се организирате и да блокирате за три дена бензиностанциите за да не се зарежда и ще свалят цените веднага.вое сте с егати и тарифите в Бургас.
8.
Цацата
06.03.2022 16:25:56
Миризливи бакшиши оправете си първо вмирисаните коли . Вътре пушите мирише на мърша и половината сте на пико и само се оплаквате Мийте си краката и си сменяйте чорапите
7.
до 5 Бай Иван
06.03.2022 16:20:39
Да го натикам в курвенската устичка на майка ти........боклук
6.
Стефан
06.03.2022 16:19:39
Вдигнете качеството и вдигайте цените
5.
Бай Иван
06.03.2022 16:15:39
И, като вдигнете цените, какво бе, бакшиш?
Сега, стоите гладни, а какво остава, като вдигнете цените
Палячовци недохранени.
4.
Бакшиш
06.03.2022 16:05:14
Как така половината? Всички трябва да фалирате утайки такива.
3.
stan
06.03.2022 16:04:15
Преди 2 години се возя при един таксиметров и той като почна, купих на дъщерята апартамент, сега на сина ще му взема в София. Питам го как така..и той ми каза, че бачка яко, слънчев бряг курсове тука си взел кола, дал на колега почнал и от там да дърпа и така. Аз съм съгласен да вдигнат цените на такситата, не са много високи, но да има има и условия. Мизерните коли да се спират от движение. Трябва да се създаде ако не държавни стандарти ,то поне общински стандарти. Бургаската община да задължи такситата да бъдат с определени условия. Аз всеки път се качвам в мизерно такси.
2.
Go on
06.03.2022 16:00:24
Нищо няма да вдигате, бакшиши. Оядохте се, а по празници и в лошо време се правите на интересни. Да не говорим колко захлебвате и от "помпата". На когото не му отърва да кара такси, да зарязва и да ходи да копа на село!
1.
градски
06.03.2022 15:59:20
Да вдигат, кой им пречи? Или искат общината да сложи минимална такса под, която да не се работи? Ако може този бакшиш с кола за 35хил и каращ само на бензин да излезе една крачка пред строя.
  Добави Коментар
Не правете секс на дивана, защото... Лекар предупреди за сериозни рискове Пазете се от токсични приятели, които могат да съсипят връзката ви Неподходящи изказвания за връзката или партньора ви е първият червен флаг
4-те зодии, които имат ангелски души Ето кои са те  Тези вкусни лодки с месо ще ви станат любимо ястие Всеки знае рецептата
Банята изглежда мръсна и небрежна: премахнете тези неща от нея Вижте кои са те и подрете банята си  Иска да се върне при бившия си Русата Златка опитвала да затопли отношенията си с Благо Джизъса
Вместо 13 заплата у нас много работодатели са раздали за празниците бонуси, тематични подаръци и коледни партита Финaнсoвите кoледни бoнуси сa в гoлям диaпaзoн в зaвисимoст oт зaемaнaтa длъжнoст и видa нa кoмпaниятa - от 200 до 750 лв.  Смесете кисело мляко, брашно и захар на равни части и направете тази сочна торта с неустоим крем Вкусът е впечатляващ, презентацията - още повече
Методът 3-6-9 издава има и бъдеще връзката ви Три стъпки тестват колко здрави са любовните ви отношения... Закупуването на жилище става все по-трудно с тези промени в закона Строителите ще калкулират в цената на имота новия данък, обясни адвокат
Хвали се, че навремето е скъсвал Преслава от се*с Петя, както е истинско й име,  първо бе танцьорка във видеоклиповете на Милко Калайджиев, а след това той я превърна в Преслава, която познаваме днес  Започна скоростен ремонт на ГКПП "Кулата" заради Шенген Целта е с разширение да се направят по две пътни ленти във всяка посока преди пункта