Областният управител на Бургас събра депутатите, за да обсъдят важните проекти за региона
Областният управител на Бургас Стойко Танков събра бургаските депутати, за да обсъдят важните проекти за региона, които от години чакат своето развитие.
Идеята на губернатора бе да се обединят усилията около стратегическите проекти за Бургаска област.
Припомняме, че през седмицата и кметът на Бургас Димитър Николов потърси подкрепата на депутатите, представяйки на тяхното внимание 28 проекта. (ВИЖТЕ ТУК)
Голяма част от тях са и в пакета от проблеми на областния управител.
Флагман.бг предава срещата на живо от Областна администрация.
Разговаряхме с депутатите на влизане в сградата на ул."Цар Петър".
5
Коментара по темата
5.
морски
13.02.2022 22:06:41
По повод дискусиите за актуализация на проектите в Пристанище Бургас искам да кажа следното: ние от "Движение защита на гражданите и държавата" категорично настояваме да спре унищожаването на държавния пристанищен оператор "Пристанище Бургас" ЕАД.
Мотиви за това: правителството активира икономическите връзки със Северна Македания. Това напрактика значи да се построи ж.п. линията, която започва от Адриатическото крайбрежие на Албания - пристанище Дурас, през Македония, България, крайна точка Пристанище Бургас. Нали никой не си мисли, че албанци и македонци ще дойдат в Бургас да пийват кафе и да хапват цаца. Не, господа! По тази линия ще се движат контейнери с ж.п.транспорт, което е в съзвучие със зелената сделка. Европейската комисия ще финансира съществуващи пристанища, като изграждане на нова инфраструктура и закупуване на съвременна техника. Това трябва да се използва в настоящия момент. Считаме, че с тази модернизация бургаското пристанище ще може да разчита и на много транитни товари /като тука включваме и другите пристанищни оператори/. Струва ми се, че е крайно време бармани и сервитьори да чертаят морската политика, както и хора, имащи търговски интереси, като работят активно за унищожаването на порта. Искам да взема отношение и по още един проект, а именно ж.п. линия Бургас-Слънчев бряг. Предполагам за всеки проект трябва да има икономическа обосновка и на мен ще ми бъде много интересно да се запозная с нея. Тук трябва да се има предвид какъв пътникопоток съществува; в колко месеца от годината работи комплексът "Слънчев Бряг" и други изисквания. Определено считам, че това са фикс идеи на политици, които нямат нужната експертиза.
Мотиви за това: правителството активира икономическите връзки със Северна Македания. Това напрактика значи да се построи ж.п. линията, която започва от Адриатическото крайбрежие на Албания - пристанище Дурас, през Македония, България, крайна точка Пристанище Бургас. Нали никой не си мисли, че албанци и македонци ще дойдат в Бургас да пийват кафе и да хапват цаца. Не, господа! По тази линия ще се движат контейнери с ж.п.транспорт, което е в съзвучие със зелената сделка. Европейската комисия ще финансира съществуващи пристанища, като изграждане на нова инфраструктура и закупуване на съвременна техника. Това трябва да се използва в настоящия момент. Считаме, че с тази модернизация бургаското пристанище ще може да разчита и на много транитни товари /като тука включваме и другите пристанищни оператори/. Струва ми се, че е крайно време бармани и сервитьори да чертаят морската политика, както и хора, имащи търговски интереси, като работят активно за унищожаването на порта. Искам да взема отношение и по още един проект, а именно ж.п. линия Бургас-Слънчев бряг. Предполагам за всеки проект трябва да има икономическа обосновка и на мен ще ми бъде много интересно да се запозная с нея. Тук трябва да се има предвид какъв пътникопоток съществува; в колко месеца от годината работи комплексът "Слънчев Бряг" и други изисквания. Определено считам, че това са фикс идеи на политици, които нямат нужната експертиза.
4.
*********
13.02.2022 12:04:32
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
3.
*********
13.02.2022 11:51:44
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
2.
Дернев
13.02.2022 10:35:03
Най-важнивг стратегическите проекти за Бургаска област свързвсне на Ксрнобат с бърза ЖП връзка с Александруполис, Дурас и Видин. Никскеа активност на нашите хора в парлсмента, за разлика от варненските. Особено с този екип в МТ изскочиха пак транспортни шамани довели до развитието на Констанца. И сега пак работят в тази посока, което е крайно погрешно и водещи досериозни загуби този път и за Вн. Това не трябва да се допусне!
1.
Lambada covid
13.02.2022 10:26:29
to ima li jivi 4e da o4akvat na jivo