Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Борис Караманов, мъжът на екскмета на Созопол, уби човек на пътя

Веска Караманова едва ли ще посмее да иска реванш от настоящия кмет Панайот Рейзи след трагедията вчера
Ключови думи:

Ако бившият кмет на Созопол от БСП Веска Караманова, която изкара успешен мандат 2003-2007, се готви отново да атакува поста тази есен, по-добре е да изостави идеята, защото стана ясно кой е убиецът на пътя Бургас-Созопол. Това е нейният съпруг бизнесменът Борис Караманов и става въпрос за инцидента, за който besove.bg съобщи тази сутрин. Както вече е известно – на 24 май, около 17,30 часа, близо до спирка „Моряк“ лек автомобил „Сузуки Балено“ е бил пометен от БМВ Х6. Водачът на сузукито – 34-годишният Георги Георгиев от София е загинал на място, а спътничката му 32-годишната Т.И. от Враца е настанена с тежка контузия на главата в МБАЛ-Бургас.

Виновникът е Борис Караманов и няма защо МВР да укрива самоличността му, казаха ни созополлии, които недолюбват своята бивша кметица. Според свидетели Караманов карал с над 110 км/ч в участъка след спирката, в посока Созопол, точно там е надолнище и ограничението е до 80 км/ч. БМВ-то на местния големец буквално помело движещото се пред него малко сузуки и го забило в крайпътно дърво. Колата на пострадалите млади хора е била потрошена до неузнаваемост. Първите спрели след инцидента хора разказали, че отвътре се носели писъците на младата жена, която била изпаднала в шок.

Кръвните проби и на двамата водачи са дали отрицателен резултат и със сигурност става въпрос за управление с несъобразена скорост от страна на Караманов.

На същия участък от пътя м.г. съпругът на депутатката от ГЕРБ Вяра Петрова предизвика аналогична катастрофа с убит, но разследването засега е зациклило.

42
Коментара по темата
42.
кореняк
23.12.2013 00:00:03
a zashto zabravihte-KRADEC,KURVAR,AAAAAAAAAAAA -PAK STE OT PARTIQTA NA DRUJINATA RAKOVODITELKA,A!!!
41.
DOSHO
22.12.2013 23:54:29
УБИЕЦ !!!
40.
Едно Слънце
22.02.2012 16:34:35
Днес Жоро щеше да навърши 35 години но неуспя да ги доживее.Лека му пръс.С много обич.
39.
B
10.10.2011 11:00:46
a kak takav moralen 4ovek koito e ''sasipan"' ot fakta 4e e otnel 4ove6ki jivot ima smelostta i naglostta da se kandidatira za ob6tinski savetnik
38.
ВЪЗМУТЕНА 2086
14.07.2011 13:27:21
Подкрепям напълно коментара на ВЪЗМУТЕНА.От години познавам Караманов и мога да кажа е че е много отговорен и достоен Човек.Към тези които са "haresa li" в FS.Дано никога не ви се случи тази трагедия която преживя и продалжава да е неделима част от мислите му на "УБИЕЦА "както го наричате,Съсипва го факта че си отиде един живот,независимо на колко години е,защото всики има право да живее.Безавариен път ви желая на шофиорите от вас.СВЕЖДАМ ГЛАВА ЗА ГЕОРГИ И МИР НА ПРАХА ТИ!!!
37.
ВЪЗМУТЕНА 2086
14.07.2011 13:27:20
Подкрепям напълно коментара на ВЪЗМУТЕНА.От години познавам Караманов и мога да кажа е че е много отговорен и достоен Човек.Към тези които са "haresa li" в FS.Дано никога не ви се случи тази трагедия която преживя и продалжава да е неделима част от мислите му на "УБИЕЦА "както го наричате,Съсипва го факта че си отиде един живот,независимо на колко години е,защото всики има право да живее.Безавариен път ви желая на шофиорите от вас.СВЕЖДАМ ГЛАВА ЗА ГЕОРГИ И МИР НА ПРАХА ТИ!!!
36.
възмутена
05.07.2011 17:27:29
Нещастници! Престанете да правите сензации от чуждото нещастие! Борис Караманов е един страхотен човек и всеки, който го познава ще го потвърди! Не смейте да го наричате убиец! Това, което се случи е ужасно и никой не може да го отрече, но да обвинявате и хулите човек, който не познавате е отвратително! Това не е някакво умишлено убийство, а просто грозна случайност, която за съжаление е била неизбежна! Искрено съжалявам за загубата на близките на загиналия мъж. А също така и Борис, тъй като той ще трябва да живее с мисълта, че е убил човек!!!!!!! Не мислите, че това е достатъчно голямо наказание, какво повече искате?!
35.
TANQ
19.06.2011 01:28:32
PREDI DEN ZA MALKO DA B<DA UDARENA OT MOTORISTA BORIS KARAMANOV.TOJ PROSTO PRODALJAVA DA SHOFIRA.TOVA E NEMISLIMO SLED TAKAVA KATASTROFA DA PROD<LJAVA DA UPRAVLQVA MOTORNOPREVOZNO SREDSTVO.
UJASENA S<M!!!
34.
от една позната
07.06.2011 13:35:23
Миличка,аз познавам Жоро до дъното на душата си.Да наистина е на 34 но никога самин не е вземал сам решения.Да мойе наистина да е бил щастлив,но нещо не го е дообмислил пражилно къде и с кои ще си има работа.Мила така като него бизнес не се прави,явно май ти не го познаваш добре.Явно си приятелката на приятелката му.Наистина сбъдна мечтата си да иде на морето но нещо неможа да стигне до там и то защо неможа?????Защото го познаваш добре.Много си заблудена но няма значение мисли си каквото си искаш.
33.
B.
06.06.2011 22:53:13
Toi be6e na pat da osa6testvi edna me4ta i be6e 6tastliv istinski v tozi period, moje6 li da otreje6 krilata na edna ptica kogato iska da poleti, a i toi ne be6e dete za da go sprem,pak i ne e var6il ni6to opasno, mrasnicite sa navsqkade tova ozna4ava li 4e nie trqbva da se zatvorim i da se molim za spokoen jivot?
32.
от един несъгласен
06.06.2011 22:20:01
Хей, момиче, не наливай масло в огъня.Кой ти каза, че Жоро не е получил добър съвет?А дали е послушал? Та той беше на 34 год. - възраст, която предполага самостоятелно взимане на решения и носене на отговорности.И как може да не сте съпричастни към мъката на майка му и на сестра му? С какво право ги обвинявате?! Засрамете се! Не знам каква е била връзката Ви с Жоро, но каквато и да е не Ви прави чест - срамувам се заради Вас!
31.
от една позната
06.06.2011 08:15:54
Абе хора защо търсите вината в тоя и оня,виновни са други за неговата гибел.Защо Вие майка и сестра,роднини и приятели го пуснахте да иде при вълците както казвате за тях,та разбира се,че ще го изядат.Всичко това е умишлено което се случи.Не си ли зададихте въпроса,как така и човека с джипа е от там на където е тръгнал Жоро,дали това е случайно?Нали никога не му мислехте злото ,а никога не му дадохте и правилен съвет.Търсите подкрепа от другите сега когато всичко е свършило,защо непотърсихте преди подкрепа и съвет(защото Ви е под достойството нали).Може би сега ме критикува от горе Жоро,защото той поемаше вината винаги върху него си никога невинеше никой друг.Прости ми Господи и ти Жоро,простете ми за тези думи ,но съм права.Ти беше много добър човек и другите се възползваха от добрината ти(лакомията за пари ги заслепяваше).Какво ли си нямаша та отиде там,но другите са алчни и вземаха това което имаше.Нищо невидя от този живот.Съжалявам единствено за теб-Лека ти пръс.
30.
ВАСИЛЕНА
03.06.2011 09:59:38
Типично за системата в тази държава-нагледците ,забогатели незнайно как да си мислят че дори и при убийство на човек могат да се отърват ,Това е сега целта на виновните.Ако няма черен път-те ще го уредят.Ще станат анемични,диабетици и какво ли още не.
Ще си намерят свидетели ,които уж са бързали и не са останали на местопроизшествието.Без срам и свян ще кажат-умрелия-умрял,живия-жив.Но не трябва да е така.На всеки може да се случи.Много страшна ситуация.Просто всички които карат коли трябва да пазят другите и себе си.И за да се научим че всеки трябва да отговаря за действията си -тази и всяка друга присъда за причинена смърт трябва да е адекватна.
Още хората носят болката от присъдата за Ставински.Ако има вина се понася наказание-ако няма /което е невъзможно/-се понася оправдание.
29.
не
03.06.2011 08:50:18
Мими,Мими, злобата ти е толкова голяма,че чак се задъхваш. След като изплю злобата си, се сети за Господ, който ще даде присъдата. Да, точно така! Господ,а не ти и твоята злоба ще дадете отговора на въпроса кой е виновен! Но ако тя не отговаря на твоята злоба, ти какво ще правиш? щЕ СИ ЗАТЪКНЕШ ГОЛЯМАТА УСТА, ИЛИ ЩЕ СЕ ИЗВИНИШ НЯКОМУ? Нищо подобно! такива като теб са извесни злобари и изцмекяри в Созопол,за щастие сте малко.Препоръчвам ви да гледате повече в собствената си паничка, по-полезно е!
28.
МИМИ
03.06.2011 00:26:08
УБИЕЦО КАРАМАНОВ,
АКО У ТЕБ ИМА МИКРОЧАСТИЦА СЪВЕСТ И ЧЕСТНОСТ, ТРЯБВАШЕ ДО СЕГА ДА НИ КАЖЕШ (ДОРИ ЛИЦЕМЕРНО) ЕДНО "МОЛЯ ПРОСТЕТЕ"
ЯВНО ВЪЛКЪТ У ТЕБ Е УНИЩОЖИЛ ВСИЧКО ЧОВЕШКО КЪМ ДРУГИЯ !

мили хора не се надявайте на съчувствие-това е нещото което от фамилия караманови не може да се получи.КАКВА ФАМИЛИЯ ВСЪЩНОСТ???ТО НЕ Е ФАМИЛИЯ А Е БИЗНЕСЗДРУЖЕНИЕ!АЛЧНОТИЯТА И ПРОСТОТИЯТА Е ЕМБЛЕМА НА РОДА!
БОГ ДА ПРОСТИ ВАШЕТО МОМЧЕ!
ЖАЛКО ЗА ДОБРИЯ ЧОВЕК!
ГОСПОД Е ГОЛЯМ -ТОЙ ЩЕ ДАДЕ УРОКА И ПРИСЪДАТА!
27.
МИМИ
03.06.2011 00:13:09
РАЗБРА СЕ 4Е НА УБИЕЦА МУ ПАДАЛО КРЪВНОТО-ХА ХА ХА !ДА НЕ КАРА КОЛА ТОГАВА ! А КАТО 4У...КА ДЕДО КАК Е СКРЪВНОТО?Я ДА СИ ПЛАТИ ДЯВОЛА ЗА ГЯВОЛЪКА!!!МЛАД ЧОВЕК ПОГУБИ НЕЩАСТНИКА-САМОЗАБРАВИХА СЕ ОТ КРАЖБИ И ПРОДАЖБИ!ВРЕМЕ Е ДА СЕ ПЛАЩА!!!
26.
МИМИ
03.06.2011 00:13:08
РАЗБРА СЕ 4Е НА УБИЕЦА МУ ПАДАЛО КРЪВНОТО-ХА ХА ХА !ДА НЕ КАРА КОЛА ТОГАВА ! А КАТО 4У...КА ДЕДО КАК Е СКРЪВНОТО?Я ДА СИ ПЛАТИ ДЯВОЛА ЗА ГЯВОЛЪКА!!!МЛАД ЧОВЕК ПОГУБИ НЕЩАСТНИКА-САМОЗАБРАВИХА СЕ ОТ КРАЖБИ И ПРОДАЖБИ!ВРЕМЕ Е ДА СЕ ПЛАЩА!!!
25.
до Н.П.
02.06.2011 15:35:38
За огромно съжаление съм загубил много,много близък човек по същия начин-катастрофа. Предизвика я приятел зад волана, но злоба и жлъч не изразих нито тогава, нито сега, защото на човек му стига стреса и страданието, което изживява, нищо че е останал жив.А се чудя когато нещастието се случи с непознати, на кого да се обадиш?Хайде малко разум. Да се абстрахираме от факта,че познаваме хората, защото всеки е прекрасен човек за близките си,нали?
24.
Н.П
02.06.2011 09:57:32
Как може да задаваш такива глупави въпроси,естествено че ще си изливат злобата ,загуби ти някой близък по този начин да те питаме дали ще ти пука познаваш ли го или не и кой го интересува какво ще кажат неговите деца,нали той е жив ,а един млад човек си отиде ,по негова вина!Затова са тея ограничения по пътищата за да се спазват!И гнусното е че дори не се е обадил както пише сестра му,стига сте защитавали такива хора,затова държавата ни е толкова зле,защото всеки си прави каквото иска и нямаме никакви закони.Жоро беше един прекрасен човек !
23.
възмутен
01.06.2011 18:36:23
Нима е възможно майка и сестра да парадират със скръпта си, да искат съчувствие и помощ и да изливат в същото време толкова злоба и жлъч към непознат човек?? Как да ви вярвам?!Нима познавате човека,когото обвинявате? Нима имате резултати от следствието? По-добри ли сте от него като го наричате Убиец?А какво да кажат за вас неговите деца?Гнусно и долно е това излияние, ако е от истинсите майка и сестра на починалия! Сигурно е бил добър човек, но дали не е бил съпричастен във вината за инцидента?А дали не е бил и виновен?
22.
maikata mu i sestrat mu
31.05.2011 13:15:46
НА 24 МАЙ В ЕДИН ОТ НАЙ-ХУБАВИТЕ ПРАЗНИЦИ, ЕДИН ОТ НАЙ-КРАСИВИТЕ ДНИ НА ПРОЛЕТТА ПОЧИНА БРАТ МИ - ГЕОРГИ ГРИГОРОВ ГЕОРГИЕВ НА 34 ГОДИНИ.
ТОЙ БЕШЕ УБИТ ПО ПЪТЯ ЗА СУЗОПОЛ ОТ БОРИС ПЕТКОВ КАРАМАНОВ, В ЕДНА ЖЕСТОКА АВТОМОБИЛНА КАТАСТРОФА.
ВСЕКИ КОЙТО ГО ПОЗНАВА ЗНАЕ КОЛКО ДОБЪР И ОБИЧЛИВ ЧОВЕК БЕШЕ.
ТОЙ НИ ЛИПСВА ВЪВ ВСЕКИ ЕДИН МИГ, ЛИПСВА НИ ИСКРЕНАТА МУ УСМИВКА, ЛИПСВАТ НИ ШЕГИТЕ МУ, ЛИПСВАТ НИ ДЪЛГИТЕ РАЗГОВОРИ ЗА ЖИВОТА.ТОЙ ЦЕНЕШЕ ИСТИСКОТО И КРАСИВОТО, СТРЕМЕШЕ СЕ КЪМ НЕГО И В НЕГОВАТА ЧИСТА ДУША НИЕ НАМИРАХМЕ УПОРА В ТОЗИ МРЪСЕН СВЯТ.
ДОБРИ СОЗОПОЛЦИ, ТОЙ ДОЙДЕ ПРИ ВАС, С ЕДИНСТВЕНОТО НАМЕРЕНИЕ ДА РАБОТИ ЗДРАВО И ДА ЖИВЕЕ С МОРЕТО ПОНЕ ЕДНО ЛЯТО.
ДОБРИ ХОРА, МИЛИ СТРАДАЛЦИ ОТ ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ, ПОМОГНЕТЕ НА МАЙКА МУ, СЕСТРА МУ И ПРИЯТЕЛКАТА МУ, ОСТАНАЛИТЕ БЛИЗКИ И МНОГОТО ХОРА, КОЙТО ГО ПОЗНАВАТ И ОБИЧАТ, ДА ПРОДЪЛЖАТ ДА ЖИВЕЯТСЪС СТРАШНАТА МЪКА.
НЕ ЗНАЕМ КАК..?
МОЖЕ БИ КАТО СЕ БОРИМ ЗАЕДНО(ЗАЩТОТО ПОЕДИНИЧНО Е СТРАШНО ТРУДНО) С ГРУБОСТТА, НАГЛОСТТА, БЕЗДУШИЕТО, АЛЧНОСТТА И ВСИЧКО ОНОВА, КОЕТО УБИВА КРАСИВОТО В ЖИВОТА.
ПОМОГНЕТЕ НИ ДОБРИ ХОРА !!!
ЗАЕДНО ЩЕ БЪДЕМ ПО-СИЛНИ !
ПИТАМЕ СЕ:
КАКА ДА СТАНЕ ЕДИНЕНИЕТО ?
ПОД КАКАВА ФОРМА ДА СЕ ИЗГРАДИ ?
ИМА ЛИ ВЕЧЕ ТАКАВА?
ТЪРСИМ ВИ !
ПОТЪРСЕТЕ НИ !
ТОВА Е ЗОВ НА ЕДНА МАЙКА И ЕДНА СЕСТРА, В ЕДНА ОТ БЕЗСЪННИТЕ ИМ НОЩИ.
НИЕ СМЕ БЕЗКРАЙНО ТЪЖНИ И ГНЕВНИ !

УБИЕЦО КАРАМАНОВ,
АКО У ТЕБ ИМА МИКРОЧАСТИЦА СЪВЕСТ И ЧЕСТНОСТ, ТРЯБВАШЕ ДО СЕГА ДА НИ КАЖЕШ (ДОРИ ЛИЦЕМЕРНО) ЕДНО "МОЛЯ ПРОСТЕТЕ"
ЯВНО ВЪЛКЪТ У ТЕБ Е УНИЩОЖИЛ ВСИЧКО ЧОВЕШКО КЪМ ДРУГИЯ !
21.
anonimna
28.05.2011 14:45:52
saglasna sum s komentar 20.
20.
PRIATEL
28.05.2011 10:27:23
ISKAM DA JKAJA NA TOZI PETKO DA NE ZA6TITAVA TARIKATCHETO S DJIPCHETO ZASHTOTO AZ POZNAVAM LICHO I TO MN DOBRE JORKO(LEKA MU PRAST)I MOGA DA KAJA SAVSEM OTGOVORNO CHE TOI NE E NAPRAVIL TAZI MANEVRA KAKTO GO OPISVASH CHE E IZKOCHIL OT NQKADE SI,POMISLI BE IDIOTINO PREDI DA POISHESH OLIGOFRENII,A OITNOSNO NASHTE KOMPLEKSI ZA SKAPITE KOLI NE E CHE NQMA DA GI KARAME A CHE TAKIVA IDIOTI KATO TOZI CHICHKA NA 53god SHTE SE IZMAKVAT BEZNAKAZANO OT VSICHKO PO PROSTATA PRICHINA CHE IMAT PARI I MOGAT DA KUPQT VSEKI V TAZI SHIBANA DARJAVA
19.
Do avtora na statiata
27.05.2011 19:17:42
Uvajaemi g-n/g-jo Jurnalist,

Po Vashata logika dali triabva ili ne g-ja Karamanova da se kandidatira za kmet ili ne, bih jelala da vi raziasnia kak spored vas moje nastoiastia kmet na Sozopol da se kandidatira za kmet otnovo, pri polojenie 4e to4no negovata Bivsha ve4e ot priblizitelno 2 godini sypruga katastrofira i UBI sestra mu (Na vyprosnia Panaiot Reizi)??? Vie "jurnalistite" nai-dobre znaete, 4e da si pristrasten kym opredelena strana e edinsveno vyv vasha vreda.....
18.
anonimna
27.05.2011 17:37:20
beshe mnogo mnogo dobar chovek i za men takav shte si ostane zavinagi.leka mu prast.pochivai v mir jore.
17.
glr
27.05.2011 14:15:39
Мили хора, майката и сестрата на Гошо са съкрушени. Баща му отдавна вече не е на тоя свят... Гошо винаги е бил много внимателен и възпитан шофьор, много дисциплиниран. Не знаем какво точно е станало, не дават информация, сигурно така става когато тече разследване, но защо колата му е в морга, а не в полицията, ами къде е джипа ... - не трябва ли да са на разположение, ако се наложи пак оглед... Ако сте свидетели, пишете има ли в тоя участък камери, на какво разстояние от колите е тоя черен път за който говорите ...
16.
Георги Петров
27.05.2011 13:41:02
И аз минах оттам минути след инцидента. Ужасна гледка.
Затова кой е виновен - има си разследване, има си компетентни органи, да се надяваме че има и обективни и безпристрастни свидетели. Да не бързаме да съдим без да имаме информация.
Лошото е, че един млад човек си е отишъл.
15.
до Свидетеля от пост 4
27.05.2011 13:24:50
Аз ще направя един спринт от 200м. Ти ми излез от нищото, аз те блъскам, само че ти си по щорти, а аз с каска и защитно облекло. Кой от двамата ще лети, а? Отговор: И двамата, само че аз може би ще оживея (разликата BMW - Suzuki). Вината носиш ти че излизаш като глиган.
За това не се раздавай правосъдие, има кой да си каже думата.
14.
do komentar 6
27.05.2011 12:28:25
Информационен бюлетин до отворко с комернат Номер 6 : Момичето е здраво и изписано от болницата! Слава Богу е добре!!
13.
lalala
27.05.2011 12:17:24
Хайде да разбуним духовете и да кажем точно какво е станало, след като познавам свидетели на инцидента. Мили ми хора, за съжаление в нашата държава хората, които шофират скъпи и луксозни коли са определяни за мутри и измамници. Това до една степен е разбираемо, но не всички хора попадат под един знаменател. Ние обичаме да завиждаме и да злобеем, защото това е в Българската "култура".

Относно инцидента:
1. Черен път има.... точно след въпросния завой. Това че колите са разхвърляни по-напред е съвсем логично. Всеки човек учил поне малко физика ще знае че при удар с каквато и скорост се получава точно това. Няма как автомобилите да са точно до черния път....
2. Като свидетел на показанията на шофьорите на 2те коли карали след Х6-цата ще ви кажа следното: шофьорът на сузукито е излязъл като камикадзе не в едното а в двете платна изневиделица (вероятно заслепен от слънцето) невиждайки въпросната Х6. Шофьорът на 2та кола след Х6цата беше бесен как е възможно на пътя да има самоубийци като този със Сузукито. Шофьорът на сузукито явно е имал желание да се размаже брутално излизайки от черния път, който повечето от вас не са видели вероятно защото имат нуджа от консултация с офталмолог или са някои от злобната част на населението на Созопол (80%), които тайничко се радват за размазаната Х6ца.
А ако човека не караше Х6, можеше и той да не е сред живите, замисляли ли сте се? Нека хората се замислят и за следното: Щеше ли да се случат така нещата ако имаше обособено аварийно платно на основен път Бургас - Созопол? (в двете посоки). Във всяка Европейска държава е задължително поставянето на аварийно платно при наличието на мантинела. Е??? Къде са разбирачите? Или държавата? Поговорката за кервана си върви, а кучетата си лаят важи с пълна сила за нас, като средни Българи, които абдикираме от своите права; И като държава, която е абдикирала още от 1991г. Знаем само да злобеем и да съдим. Съдниците са 2ма: СЪДЪТ и БОГ!!!
12.
:))
27.05.2011 01:19:10
i az minah ot tam minuti sled incidenta beshe ujasqwashtoo naistinaa ;xx tam naistina nqma cherenn patt .. poznawam shofiora na djipaa ..samo toi moje da kaje kakwo tochno se e sluchiloo .. nqma smisal ot bezmisleni komentari nikkoi nemoje da nzae kakwo e stanaloo
11.
Гъркиня
26.05.2011 22:33:13
Нещата,които чета не могат да бъдат ,написани от мои съграждани.Могат да бъдат измислени само от хора безбожници,злобни,мръсни и гадни.Катастрофата не е станала умишлено .Наистина жалко за загиналия младеж.Причината още не е изяснена!
10.
Castiel
26.05.2011 20:34:34
Минахме с рейс от Сантамарина Созопол след инцидента! Гледката беше все едно бомба е паднала и едната кола беше залепена за дървото като ваденка !!! Джипа беше разбит отпреде и със потрошен преден прозорец! Там няма черен път, който да излиза на главния, поне, не в близост до катастрофата ! Най вероятно леката кола е била спряла на пътя а ония серсем с джипа направо ги е прецакал здраво , карал е поне със 150 км/ч , иначе такава гледка няма как да се получи , аз на филми не съм виждал такава странна ситуация !
9.
PM
26.05.2011 18:08:29
izgubenqk si ti zadrastenqk prost,Kolata s koqto bqh az be6e dvapati po skapa ot luksoznata za vas X6.Ako si mnogo otvoren ...da si napravim sre6ta
8.
sam
26.05.2011 17:35:55
Дано на никой от вас не се случва подобна катастрофа,аз се прибирах от Созопол за Карнобат имаше 2 линейки,пожарна кола,полиция и кола на гр.защита,джипа беше обърнат в обратна посока,а другата кола беше залепена на дървото/предницата нагоре към небето/не си личи каква е колата,режеха с ъглошлайф,там няма черен път,коментарите ни бяха,че джипа е карал с висока скорост и е изблъскал колата,жалко за момчето,а в нашата лента лек автомобил "мерцедес" беше ударен леко от микробус,най вероятно те са видяли точно какво се е случило.Пораженията по джипа не може да се получат при скорост 110км,нито пък другата кола да е така залепена за дървото.Карайте по внимателно!
7.
sozopol
26.05.2011 16:53:20
normalno e x6 da e cqla ...za jalost ne moje da se sravni balenoto s bmw x6 po sikornost...mnogo jalko za zaginaliq i dano jenata se opravi nqma da e lesno i na 6ofiora na djipa no e glupavo da se misli na principa 6tom kara6 x6 si vinoven ..bog da prosti zaginaliq
6.
Бургаски бас до 5
26.05.2011 16:01:26
Слушай бе отвореняко, не ми обяснявай кой какво видял- видял си удобното за теб.Х6-цата е цяла и всеки може да види и да си направи извода. Хайде недей да пускаш тук повече простотии ,защото другата жена от сузукито бере душа в болницата!
5.
PM
26.05.2011 15:35:21
ako iskate otivaite za gabi ili za kakvoto 6tete,sblasaka stana na 100 m pred men ,suzukito izko4i ili ot 4eren pat ili ot banket i zase4e djipa,tova kazah i tam na do6liq policai,i 6te go kaja kadeto trqbva za6toto tova vidqh.a tova 4e vie imate nqkakvi kompleksi i predubejdeniq kam laskavite koli koito nikoga ne moje da pritejavate ,problema si e va6.lekuvaite si nervite i badete silni a ne labilni.
4.
Свидетел
26.05.2011 10:41:22
До Петко Минчев - тук явно всички сме тъпаци и идиоти и нищо не разбираме, а? И БМВ-то изобщо не изтърва излизането от завоя и не натисна Сузукито и не го вкара в канавката, а? Черен път, а? Сега ще изкарате виновно и момчето, което е карало сузукито?
Абе - да отиваме всички за гъби и това е!
3.
Petko Minchev
26.05.2011 09:31:11
tapanari prosti,tapi idioti,az sam glavniq svidetel na katastrofata ,karah na 100 m zad djipa na Karamanov,kolata se dvije6e s ne powe4e ot 90 kilometra a kolata koqto be6e pometena izko4i vnezapno ot 4eren pat i napravi zase4ka,vsi4ko stana pred o4ite mi.ne badete tolkova otvoreni.
2.
edewd
26.05.2011 07:36:10
какво общо има Рейзи тука???
1.
Sasha Seidelberg
25.05.2011 20:56:54
A Reizi zashtoto e cvete li? Mai burzo se zabravi za lovnite... oops gubarski razhodki. Mercedescheto s nemski nomera i kup drugi filmi.
  Добави Коментар
Шокиращо: Твърдят, че първата съпруга на Димо Алексиев го зарязала заради... Алексиев има тежки проблеми с алкохола и... дрогата? Предизвикан е на бой Любовната драма за Беба може да влезе в клетката за ММА, ако зависи от Велин...
"Взриви" телевизията Димо Алексиев произнесе присъда в Игрите, деликатна подробност е, че в момента той е зад решетките Вярно ли е, че хората във връзки всъщност са по-щастливи от необвързаните? Ето какво казват експертите
„За“ и „против“ прошката след изневяра Да останеш във връзка с някого, който е изневерил, понякога може да бъде нараняващо 4-те зодии, които ще намерят нова любов Вижте кои са те 
За бургазлии това е перфектното предястие - калмари с чуден чеснов сос Това е тайната рецепта на хората от морето  Президентският вот в Румъния: На първи тур води критик на НАТО, социолозите му даваха едва 5% Калин Джорджеску получи 22 на сто подкрепа 
7 нездравословни храни, които да избягвате Инстантни спагети са едни от тях Българските гори са едно от местата с най-голямо биоразнообразие в Европа
„Жени като Дебора Михайлова“: Урсула фон дер Лайен спомена българката на Деня срещу насилието над жени (ВИДЕО) Една на всеки три жени става жертва на насилие в някакъв момент от живота си Близо 5% от българите са пристрастени към спиртните напитки За 2024 г. страната ни се нарежда на осмо място по консумация