Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg
Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!
UTA България премина през 2021 година с поредица от социални кампании
В деня на Родилната помощ всички акушери и гинеколози в родилното отделение на УМБАЛ Бургас получиха от UTA невероятните сладки изкушения
Отиващата си 2021 година, макар и пълна с предизвикателства, беше изключително успешна за UTA България. „ Това бе година на много добри резултати и в корпоративен, и в социален план. Нашата дейност не се свежда само до сключване на търговски договори и солидно представяне на пазара, но и в силно изразената ни социална позиция в полза на хората и заобикалящата ни среда. По тази причина ние се чувствахме длъжни да продължаваме да провеждаме обществено значими кампании, както сме правили винаги досега и както възнамеряваме да правим и през следващата година“, обявиха от UTA.
В навечерието на светлите Коледни празници ние не искаме да говорим за своите фирмени процеси и продукти, а за добрите неща, които успяхме да осъществим.
Започнахме 2021 година като се присъединихме към две кампании на Inner Wheel Club Burgas, свързани с лекарската помощ и грижа и помогнахме на българските медици да бъдат малко по-радостни и оценени в деня на своя професионален празник, който за втора поредна година протече в условията на Covid криза.
В деня на Родилната помощ осигурихме почерпката за събитието, организирано от благотворителния дамски клуб. И всички акушери и гинеколози в родилното отделение на УМБАЛ Бургас получиха от невероятните сладки изкушения на сладкарска верига Захаро.