Бързите влакове с огромни закъснения
Бързите влакове се движат с огромни закъснения, алармира читател на Флагман.БГ.
„Оставам настрана студа във вагоните, който е често срещано явление, но и чакането между 15 и 90 минути в студените вагони да тръгне влак не е малко. Изпращам ви 12 снимки, на 12 закъсняващи влака. Чакат се вагони или локомотиви“, сигнализира Димитър Стоянов.
„Това е железницата в 21 век! Ако питате БДЖ - те не са виновни. Просто няма локомотиви. Ама иначе с големи сензации - представихме новите 15 локомотива, които дойдоха тази година и какво стана? Защо пак няма локомотиви? А вагони кога ще има? И докога ще е тоя студ в тях? Лятото, че е 40° вътре и не е нормално да се пътува е едно настрана, ама може ли зимата при -8° влакът да пътува без отопление? Ние във вагони ли сме, във фризери ли сме?“, пита той.
„Вчера бързият влак от Пловдив за Горна Оряховица през София се движеше със 130 минути закъснение! Всички след него също закъсняха“, разказва Стоянов.
Тази сутрин със 110 минути закъснение пък се движеше бързият влак от Русе за Стара Загора, уточни той.
Има ли влак, който да се движи навреме, пита нашият читател.
„Преди няколко дни с над 120 минути закъснение бяха влаковете от София за Варна 2613 и от Варна за София 2612. Студ, закъснения, липсващи вагони, локомотиви... Това е реалността в железницата“, коментира той.
Зрител на бТВ пък сигнализира, че десетки пътници в бързия влак от Бургас за София са студували с часове в купетата заради липса на отопление.
Кирилка Иванова си купува билет за първа класа в бързи влак №8610, за да пътува от Бургас до Костенец.
"От Бургас, като се качихме първа класа, вагонът беше неотоплен. Може би мина час, беше ужасно студено. Между двата вагона имаше лед, прозорци отворени. Тоалетните – замръзнала водата, няма вода. И ни приканиха да отидем в един от вагоните, четирите вагона се събрахме в един вагон", разказа Кирилка Иванова.
И другите пътници, слезли на гара Костенец, твърдят, че са студували, особено тези, които се качили след Пловдив.
ОТ БДЖ "Пътнически превози" отговориха, че липсата на отопление се дължала на технически проблеми.
"Вагонният състав е бил композиран и предварително отопляван на гара Бургас. Заради прекомерно ниските външни температури в сутрешните часове пътническите салони на вагоните се изстудяват изключително бързо“, обявиха от държавните железници.
При композирането на локомотива, който подава ел. напрежение към отоплителната система на вагоните, е възникнала техническа неизправност по време на движение в ел. таблото за регулиране на отоплението в три от вагоните на композицията.
Мижеви заплати и никакви бонуси а работа до небесата
Батакът е пълен навсякъде, където са вършали.
Или паднат 5/пет/ сме. сняг и вече е "бедствено положение"
На Екватора - със сигурност, ама на тая географска ширина...идва малко смешно/ ако не беше трагично/
Шефовете на БДЖ явно ни имат за паднали от по-топъл климат,дето нямаме спомени какво е ИСТИНСКА ЗИМА.
Развалянето на всяка сделка води до неустойки, големи неустойки. Разбира се, хората на президент Радев може и да я развалят, за да налапат едни пари :)
И не само чичко Бойко ги е доизплащал, същото правеха бат'Серги & Ко 4 години.
Крадат със задниците си и пак малко им се вижда!
Лакомията и алчността само пръстта я засища!
От 2 години трошат България в чужди и свои финансови интереси, продължават делото на родителите си партизани, ятаци и агенти на ДС !
Споко и по-зле ще става, имат план до май 2022г. да фалират България и да я разпродадат за стотинки на "наши" момчета, повторение на Виденовата зима.
Прокопиев пак ще се нагуши както 1996г.
трябва да си върне капиталовложенията в метежниците и продажниците ППППП.
Само за протокола: Дезиро бяха купени по времето на царчето и Хари Потър.
И хич няма смисъл да прехвърляте отговорността към ГЕРБ - вече почти година президент Радев раздава картите.
Започнаха да щипват от всякъде!
Крадци по военна линия, както харвардите, свински черва!