„Топлофикация Бургас“: Клиентите ни плащат сметките си онлайн, без да чакат на опашка
В „Топлофикация Бургас" са предприети редица мерки за безпроблемното протичане на работата в условията на обявена извънредна обстановка заради COVID 19. „Въвели сме строги противоепидемични мерки, адаптирани и актуализирани спрямо развитието на ситуацията и препоръките на властите и на експертите. В съответствие с тях ние насърчаваме избягването на директен контакт чрез въведените онлайн услуги. В тази кризисна ситуация за нас приоритет е безопасността на служителите и клиентите ни.". Това заяви инж. Христин Илиев, директор на „Топлофикация Бургас".
„За удобство на клиентите ни предоставяме възможност за безкасово плащане по интернет. Те могат да използват системите е-Pay, Транскарт, eBG.bg или Easypay. Чрез алтернативните начини за погасяване на задължения, се опитваме да улесним хората с натоварено ежедневие да проверят и платят дължимото само с няколко клика и за няколко минути. В извънредната обстановка в момента това се оказва също най-удобно и безопасно", поясни инж. Христин Илиев. "Препоръчваме посещенията в касовите ни салони да стават само при крайна необходимост. Напомняме, че не се изисква предоставяне на "зелен сертификат". При въпроси към дружеството, нека потребителите да се обадят по телефон или да ни пишат по имейл", апелира инж. Илиев.
„С цел запазване на здравето на гражданите и ограничаване на разпространението на коронавируса индивидуални справки по партидите могат да бъдат направени по телефоните на отделите за “Разпределение и продажба на топлинната енергия”, “Дялово разпределение” и “Просрочени вземания”, посочени на сайта или на официалния имейл на Топлофикацията. За всички останали въпроси или при проблем, също по телефон всеки един абонат може да се свърже с експертите на Дружеството.", подчерта инж. Илиев. Той посочи, че дежурните екипи са в готовност да реагират за отстраняване на авария.
Директорът на „Топлофикация Бургас" напомни на клиентите, че могат да преминат към електронна фактура само с подаването на едно заявление. "Нашата цел е да улесним максимално крайните потребители, като те могат да получават не в хартиен вид, а електронно фактурите си. Това е възможно чрез системата E-фактура.“, каза инж. Христин Илиев. Той обясни, че ако клиентите предпочитат сметките си по електронен път, следва да попълнят „Заявление-декларация” и да го представят на касите на дружеството или онлайн. По думите на директора на „Топлофикация Бургас“ услугата „Е-фактура“ дава възможност на потребителите да получават сметките си веднага след издаването им, където и да се намират в дадения момент. "Системата за електронни фактури на „Топлофикация Бургас" предлага и личен архив, в който потребителите могат да проверят предишни фактури, както и текущи дължими суми.“, заявява инж. Илиев. „Е-фактура" е част от политиката за развитие на „зелена” икономика. С избора на този начин за получаване на фактурата, клиентите ни стават активен участник в каузата за една по-чиста и по-зелена планета. Преминаването към електронна фактура допринася за спестяване на ресурси като енергия, дървесина и вода.", заявява директорът на „Топлофикация Бургас".
На въпрос как е преминала подготовка за новия отоплителен сезон, инж. Илиев заяви, че в срок са извършили плановите ремонти по топлопреносната мрежа и абонатните станции. „Ние осигуряваме парно и топла вода на хиляди бургаски домове и трябва да поддържаме в изправност нашите съоръжения. Стриктно изпълняваме поетия от нас ангажимент да балансираме и да се грижим еднакво, както за развитието на Предприятието, така и за защитата на околната среда и корпоративната социалната отговорност. Основната ни задача е да намалим вредните емисии и да се преориентираме към по-екологични енергийни източници и ефективно използване на енергията.“, обясни още директорът на бургаската топлофикация.