„Prada” използва най-модерната филмова технология за коледната си кампания
Модна къща „Prada” избра зимен сюжет за своята коледна кампания тази година. В миналогодишния им клип, действието се развиваше във вила в слънчева Италия и така адресира клиентите по цял свят, дори онези, при които не е зима или които не празнуват Коледа, тази година посланието е еднозначно – Коледа наближава, а сезонът е зимен.
Филмът на Prada използва най-модерната филмова технология, която съществува до момента само в сериала „Мандалорианецът“ и позволява пълно потапяне на зрителя в атмосферата.
Героите на клипа са актьорите Джулия Гарнър, Шира Хааз, Луис Партридж и Тейлър Ръсел, приятелска група от красиви млади хора. Четиримата вървят през снежна равнина и са облечени празнично, очевидно отиват да празнуват някъде с приятели. Снежната равнина се оказва не на някой от полюсите, а до Лос Анжелис и тъкмо там стигат героите на филма.
Сценарият е дело на Мери Харън, известна с „Американски психар“, а режисьор е Глен Лъчфорд, който работи с Prada от дълги години. Криейтив директор на клипа е Фердинандо Вердери. Колекция на Prada е вдъхновена от киното и това е една от причините и комуникацията да е в тази посока. Дрехите са в черно бяло или с блясък, много кинематографични, всички те вече се продават в сайта на марката.
В краят на клипа посланиците на Prada стигат до Лос Анжелис и пред тях се разкрива блестящ целия град, очакващ ги, разпрострян в краката им. Символично, пускането на клипа съвпада с новината от централата на Prada, че несменяемият управляващ холдинга, 75-годишният Маурицио Бертели, съпругът на Миуча Прада, подготвя предаването на властта на сина си Лоренцо.
Процесът ще отнеме няколко години и очакването е да изведе модната къща на правилното място, а светът да е в краката й, също като в този сън в зимна нощ.