Ер Юг отговори на Флагман.бг за опашките пред офиса им в Бургас
От пресцентъра на „Електроразпределение Юг“, доскоро ЕVN, отговориха на Флагман.бг за опашките пред офиса на дружеството в бургаския жк „Лазур“. Оттам обясниха, че са запознати с проблема, тъй като колегите им от Бургас ежедневно докладват за работния процес и следят ситуацията.
Предприели са мерки, които да улеснят гражданите и тяхното обслужване. Откриване на нов офис не се предвижда.
Нечовешко! Стотици клиенти на Ер-ЮГ мръзнат с часове пред офиса в Бургас
Ето какво отговориха от пресцентъра на Ер Юг:
Последно време имаме по-големи струпвания заради някои фактори. Действително трябва да се изчаква предвид противоепидемичните мерки. Уверяваме ви, че ние следим и разбираме цялата ситуация. За никого не е приятно да чака на студа дълго време. Но поради специфичните условия покрай пандемията това трудно може да го ибегнем. Опитваме се да намерим допълнително решение.
Този офис в ж.к. Лазур, бл. 152 до паметник „Пантеона“ го открихме през декември 2015 г., в него има възможност за повече работни места, работното време също е удължено – до 19 ч. А преди имахме един клон с две гишета и третото беше във външни фургони, не беше подходящо за клиенти. Офисът е отворен и работи с клиенти и през уикенда. Другото е, че голяма част от услугите ги предлагаме онлайн.
Трябва само първия път да се отиде на място, да се легитимира човекът и да получи персонален идентификационен код. Разбира се, има и услуги, които изискват присъствие на място, но те не са много.
Една от причините за струпване на хора е, че има доста специфики на това какви услуги искат клиентите, някои налагат много дълга техническа обработка на документацията, която е свързана със сложни процедури. И това допълнително забавя. Ние имаме офиси и в други общини – Поморие, Приморско, Карнобат, които може да се ползват от жителите на близките населени места. А много хора от цялата област идват до бургаския клон.
От 8 възможни работни места обикновено работят само 4. Служителите максимално са 6, но за много кратко поради регламентираните почивки и различното време в което тръгват и си отиват от офиса го смятам на 4.
Като се има предвид, че повечето клиенти са административно и процедурно неграмотни персонала се справя чудесно. Има обаче и трудни казуси и инвеститори с цели чанти документи за обработка. Невъзможно е 4 служителя да се справят с целия този поток.
Да, имат електронна услуга и тя работи чудесно. Доста от казусите преди да се входират електронно изискват разяснения и уточнения, които можеш да получиш ... на импулсен телефон.
Трябва да се повдигне въпроса за втори офис на най-високо ниво - например от кмет на общината официално да бъде изискано отваряне на втори офис или разширяване на този. И да не се оправдават с ковид - не им се инвестира в хора : това е причината.
Като заключение : съжалявам служителите, които едва успяват да си вдигнат главата от компютъра. Съжалявам и клиентите висящи в студ и пек с часове на опашката. Само с насочване на общественото внимание към проблема той може да бъде решен. Мълчим ли си ... така и ще си остане всичко.
Не ги е срам да лъжат, че проблемът е от мерките!!! ПРОБЛЕМЪТ Е ОР ПРЕДИ КОВИД ДА СЪЩЕСТВУВА!!!
И моля да изброят какви услуги могат да се подават онлайн, защото така като гледам, такива няма!!!
Също така ако е удобно управителката на клона, която дава тези глупави отговори, да каже КОНКРЕТНО, за коя услуга обработката на документи от служител на гише трае по-малко от 30мин???? Аз имам над 5 ходения там и никога не съм приключвала за по-малко от 40-50мин. Ако ще и за един документ да са ме разкарвали!
Предлагат услуги с ниско качество, лошо обслужване на клиенти, безотговорни и некомпетентни служители.
Оставка на служебното правителство, Радев вън!
Влак в Япония закъснява с една минута и министър на транспорта си подава оставката, а тук продължават измамата.
И предложението да си пусна договор с вас и да пътувам до Карнобат е несериозно. Не мога да повярвам, че реално са го писали.
"Флагмат" явно е задал много точен въпрос.
Оправданието навсякъде е епидемия.
Само дето не се знае тези организации на чия страна са в тази обстановка.
Май са на страната на вируса.