Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Нечовешко! Стотици клиенти на Ер-ЮГ мръзнат с часове пред офиса в Бургас

Днес напрежението за малко да ескалира, хората са на предела на нервите си, защото не бяха допуснати вътре да се стоплят
Ключови думи: евн, ер юг, флагман, опашка пред евн, флагман, бургас

Стотици клиенти на „Електроразпределение Юг“ в Бургас са подложени на нечовешко мъчение. Те чакат с часове пред офиса за обслужване на дружеството в морския град, намиращ се в жк Лазур, бл. 152 (срещу Пантеона), за да бъдат обслужени. Проблемът всъщност е от месеци, но вече е напът да ескалира. В тези метеорологични условия е чисто самоубийство чакането на открито – студът, вятърът, липсата на елементарна организация опъва нервите на клиентите до краен предел. А 200-хиляден град като Бургас се обслужва само от един офис с 6 гишета. За това алармираха читатели на Флагман.бг, които са потърпевши.

Наш екип направи проверка на място днес около обед. Още отдалеч се забеляза опашката от 20-ина души, които чакат да дойде редът им. Всички бяха дошли сутринта, още преди да отвори офисът, вероятно част от тях и ще го затворят.

„От сутринта сме тук, но опашката не е мръднала. Много ми е студено и не знам колко още мога да издържа. Студът е ужасен, когато стоиш на едно място, а в комбинация с вятъра става непоносим. Утре ще сме на антибиотици“, сподели пред нашия екип чакаща клиентка. 

Тя все още нямаше късмета на малцината, които бяха успели да влязат вътре, където са разположени няколко стола за чакащите. А служителите от 6-те гишета обслужваха тези, на които им бе дошъл редът. 

Тези 6 гишета обслужват областния град

Напрежението за малко да ескалира, когато две жени поискаха да влязат вътре само и само да се стоплят, но не бяха допуснати. Друга се оплака от болки в кръста и имаше нужда да седне. Тя успя да влезе, след като обеща, че ще си чака реда. 

Сред тълпата забелязахме и бургаския адвокат Ангел Динков. Той също беше изключително афектиран. Оказа се, че втори ден не успява да влезе вътре и се налага да отмени служебни ангажименти. 

„Това е чиста гавра с хората. Народ, опашка, студ, вятър, все едно сме военно време. 200-хиляден град е само с един офис. Предствете си – Поморие и Бургас и имат еднакво административно обслужване“, възмущава се той.

Адвокатът е пробвал да подаде документи и през уикенда, когато офисът работи, но картината на улицата е била същата.

Хората настояват да се открие нов офис на дружеството в града, за да се избегнат тези опашки.

Хората чакат на тротоара прави с часове

Успяхме да разговаряме с представителя в офиса на дружеството Петя Гавраилова. Тя обясни, че от централата на Ер Юг са запознати с проблема, всеки ден лично тя изпращала данни и анализи за работния процес. Опашките отвън са заради противоепидемичните мерки, няма как да допуснем толкова хора вътре, каза тя. Служителката обясни, че офисът работи в пълен капацитет и няма как обслужването да става по-бързо от това. 

Флагман.бг се свърза и с пресцентъра на ЕР Юг. Има ли решение на проблема и какво може да е то - очаквайте по-късно.
 

Хората на опашката бяха отчаяни

 

30
Коментара по темата
30.
Много сме
27.11.2021 16:28:37
Сключих договор за присъединяване....7 месеца срок...пропуснах го по моя вина..казаха сега нов договор , нова такса..добре..платих пак.Обаче сега ЕВН не са готови в срока на договора и вече 1 месец се бавят...извън него..и съм безпомощен...казват това е положението..и какво..да ги съдя....
29.
до 21
27.11.2021 16:01:46
Какво да ти се отговори,??? Няма смисъл, важното е, че си се включил, написал си нещо.... е, Наздраве
28.
потърпевш
27.11.2021 14:35:21
Това е новата промяна. Не е вярно че се обслужва с пълен капацитет . На 23.11.2021 г. чаках от 10:30 до 14:00 часа за смяна на партида. В офиса имаше само четири служителки. Това е безобразие. Ако такива ще са промените в България от тук нататък по-добре още сега да се отказват новите. Няма да останат задълго.
27.
ДАН КОЛОВ
27.11.2021 13:17:28
РЕШЕНИЕ ИМА.СПИРА СЕ МАСОВО ДА СЕ ПРАЩА.МАСОВО СЕ СПИРА ВЛИЗАНЕ ВЪВ ВСЯКЯКВИ МАГАЗИНИ.МАСОВО СЕ СПИРА РАБОТА И САМО СЛЕД СЕДМИЦА ДЪРЖАВАТА ЩЕ СИ ВЛЕЗЕ В РЕЛСИТЕ. ДА НЕ ЗАБРАВЯМЕ И МАСОВО НАТЪРТВАНЕ НА УПРАВЛЯВАЩИТЕ НИ ...
26.
докога
27.11.2021 11:51:53
Енергото и ВИК няма да ги засегне промяната. Всичко ще е по старо му. МОНОПОЛ ДЪРЖАВА В ДЪРЖАВАТА.
25.
Бургас
27.11.2021 11:26:35
Дори в Кат става по-бързо,срамота!
24.
Идиоти бюрократи
27.11.2021 10:27:28
И аз го изпитах на гърба си
23.
Lavender
27.11.2021 10:00:36
Не ви ли е ясно, че всичко е направено по този начин, за да не "безпокоите" оператора с безкрайните си молби и врътки. Просто като знаете какво ви предстои, ще се откажете още от началото.
Иначе със сигурност може да се оптимизира организацията - подаване на молби по мейл, плащане по банков път, ако трябва да се подписват някакви документи да стане с електронен подпис. Тогава до офиса ще ходят само пенсионери и хора, които не могат да справят електронно и със сигурност опашката ще е в пъти по-малка.
22.
бургаски
27.11.2021 10:00:15
Хора, по-добре да биете път до Приморско или Поморие, а дори и до Сливен. Там са другите най-близки офиси
21.
до 1
27.11.2021 10:00:05
Толкова ли е трудно да схванеш, че като казват "стотици" не се визира само за един ден? Или според теб този офис работи само един ден през годината?
20.
В края на октомври
27.11.2021 09:48:05
2020 чакахме с часове, адът обаче беше в жегите в края на юли 2021. А иначе всяка година им разрешават да увеличават цената на тока за битовите потребители.
Впрочем истинският ад това лято бяха опашките за смяна на личните документи пред МВРто в центъра, продължили повече от месец - и тази "услуга" се извършва само на 2 места в града, а ако пропуснеш срока, следва глоба. Но и на тях все заплатите им малки.
19.
Potreitel
27.11.2021 09:35:14
Този проблем е откакто затвориха всички останали офиси. Седнеш ли на заветния стол минава между 30минути до час докато станеш. Обслужват те бавно и спокойно, копират безкрайно, по 10 пъти стават за да вземат нещо от принтера??? Къде е логиката и къде е регулаторът,който позволява тази подигравка с хората
18.
ЕВН е ужас
27.11.2021 09:18:54
Нямам думи за този офис. Проблемът не е от няколко месеца, а от години.
За елементарна услуга те разкарват по 5-6 пъти и всеки път трябва да висиш на тази опашка.
Моята сага: от монофазен да минем на трифазен ток:
1. Трябваше да отида, да чакам 3 часа на опашка, за да пусна ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА ПРОУЧВАНЕ. Това не може ли онлайн да се случи??? След пак повтарям над 3 часа на опашката на бруталния ветрилник на това място. Въпросното заявление служителката го прави около 45мин. Какво се взира в този монитор, какво писа, скролва с мишката нагоре-надолу, става, разхожда се до принтера, пак се връща, гледа съсредоточено монитора, просто да полудееш! Разгеле пусна заявлението и отсече: ще чакате фактура и като платите, ще получите писмо по пощата!!! Няма имейл, има: по пощата. Питам я, защо да чакам имейл за плащане, дайте да платя веднага тук. Не можело. Супер сложно е да има един ПОС терминал, примерно, Хубаво да протакват нещата.
2. Незнайно как, получих писмо по пощата, на адреса на майка ми, който не фигурира никъде. Нямах настроение да се разправям за това, радвах се, че писмо има. В това писмо пишеше: Може да минете на трифазен ток, заповявайте отново да подадете МОЛБА за договор.
3. Пак 3-4 часа чакане на ветрилника, този път около час и 15мин работа на служителката и това всичкото при съществуваща партида. Не знам какво би било, ако трябва да пускаш искане за нова.... Пак обяснение, че трябва да чакам фактура и като платя ОТНОВО трябва да се върна до офиса, да почакам 3-4 часа, за да сключа вече договора. Казвам пак искам да го разпиша сега и да не идвам повече: не може, защото не сте платили. Ми дайте да платя, аааа, не става, ще чакате по имейл фактурата, защото ако не платите няма договор..... Ей такива малоумия! И още 2-3 разкарвания, докато минем на трифазен. Проучване, плащане, договор, плащане и пак нещо си там. Минимум 5 пъти! Те просто искат да се гаврят! Не мога да поврявам, че това се случва в частна фирма уж. И не знам как очакват с такова облужване да привлекат инвеститори! 6 гишета обслужват БУРГАС смесено: за физически и юридически лица, това е!
17.
Там е ужас
27.11.2021 09:09:34
2019 закупих жилище и се наложи и аз да се възползвам от услугите в този офис.....,ами от 9 часа сутринта до 12 часа съм седяла на столчета само за да бъда обслужена!Абе общо взето към 13 часа приключих ме......нервииииии,много нерви ти трябват в този офис като клиент,ама здрави нерви!!!
16.
Я
27.11.2021 08:04:32
Глупаци от Флегман, не само града а цялата област.
15.
Късметлия
27.11.2021 05:49:25
Аз пък купих апартамент в Бургас през 2016 г. и за смяна на партидата не съм чакал изобщо!? Нямаше никаква опашка? Май съм изтеглил джакпота...
14.
Дам
27.11.2021 05:12:50
И да искам да сключа договор С тях за свободен пазар, няма как. Наистина за смяна на партида, бях цял ден там през август. Жега, слънце, дехидратация...
Сега студ, дъжд, лед..

Е как да бъдем клиент на ЕВН, като не може да влезеш цял ден до офиса им... Администрацията не им пука за приходите на фирмата!
13.
Дани Ръбъла
27.11.2021 03:25:38
Опашката там е древна. Монополистът освен, че е съкратил гишетата до 6, е назначил едни лели, които работят с обратнато на скоростта на светлината. Да не дава Господ да зависиш от услугите им. Чакал съм там - на никого не го пожелавам!
12.
Аз
27.11.2021 00:07:51
Това е проблем от години.Нечовешко е!Скоро ми се наложи да ползвам услугите им .Заявих договор по телефона който трябваше да дойде с куриер.След два месеца чакане се грабнах и отидох на място,стоях три часа,измръзнаха и работата стана!
11.
Bugari
26.11.2021 23:57:29
Beli cigani
10.
!!!
26.11.2021 23:54:55
Служителите са много мудни,липса на организация,отвън се чака с часове и изобщо картината е много зле!Но това е България!Типично по български. Не виждам , как се вместват възрастни и болни , това е живо изпитание!?Много ми е познато . Минах на третият ден .
9.
V2
26.11.2021 22:44:47
През лятото реших да отида в събота, защото си помислих, че няма за е много натоварено.Уви!в 9.00 се наредих на опашката.Времето за обслужване на клиенти беше средно между 1 и 2 часа.Моят ред дойде след 14.00. 5 часа чакане, нечовешко е! Просто много им е тромава системата, служштелката сипвършеще работата, не я обвинявам.
8.
Rr
26.11.2021 22:25:29
Цялата тази идиотщина може да се избегне ако се въведе възможност онлайн да се предоставят услуги като откриване, смяна на партида и т.н. ири поне бланките да се попълват предварително, да се подават и след това да те уведомят като е готово по имейл или с смс и т.н. Скоро го играх и е малоумна организацията на монополиста.
7.
Marinero
26.11.2021 22:00:50
Изпратете жалба по е-мейл с копие до емейла на шефа на управителния съвет на EVN - Казва се Робърт Дик. Като видят кой е в копие и почват да бегат бате.
6.
до 2
26.11.2021 21:58:04
Изобщо не става въпрос за плащания. Това не е каса !
И не са 10 а са наистина много,много хора, които чакат а служителките са малко и са мудни. Човек се обработва мин 20-30 мин т.е 6 служителки може да обслужат макс 12 човека.
За 8 часа може да преминат макс 72 човека.
А този офис обслужва Бургаска област, 400 000 човека.
Ама как при тези "ниски" цени на тока ЕвН да разкрива работни места и да харчи за заплати.
Я мръзнете !
5.
така е
26.11.2021 21:55:57
И на мен мин.година 2020 ми се наложи да закривам партида...чаках като изсипняк повече от 40минути докато вляза.И там пред сградата винаги е усойно и става течение.И вътре служителките работят със скоростта на охлюв
4.
EVN -до кога ???
26.11.2021 21:50:13
г-жо Гавраилаво ,какви данни и анализ на работния процес изпращате??? Дали EVN работят така с гражданите на Германия и Австрия????? При този фарс което правят в този офис направо се и гавра с потребителите ,но за жалост нямаме избор!!!
3.
Потърпивш
26.11.2021 21:45:28
Така е от година,аз лятото на много голяма жена съм чакал с баща ми на 75г,просто нямам думи…….
2.
Кьосев
26.11.2021 21:26:34
Има други начини за плащане
1.
inferno
26.11.2021 20:52:42
Стотиците нямат и 10 души?!!! Ако искате да видите и заснемете истински клетници? Може да отидете пред КАТ. Там е адът на адовете.....
  Добави Коментар
ОДК-Несебър организира урок по добрина за малките ученици от СУ "Любен Каравелов" Инициативата, организирана от Общински детски комплекс - Несебър, беше посветена на 21 ноември - Ден на християнското семейство Главчев за Шенген: Финалното решение ще бъде взето декември, нещата вървят по план Финалното решение ще бъде взето на 12 декември на Съвета на вътрешните министри
С тази царска запеканка със зеле и кайма впечатлявам всички гости Ще останат изумени от вкуса Европрокуратурата разследва финансова злоупотреба при реставрация на българска църква Извършени са претърсвания в Бургас, Петрич, Рила и София
Световна сензация: Твърдят, че Ружа Игнатова е жива и се крие в... В момента САЩ са предложили награда до 5 милиона долара за информация, която ще доведе до ареста и осъждането й Зловещо: Момче задига номера от изгорялата кола на Гунди, ето какво се случва с него За съжаление Здравко Енчев също си отива млад от този свят
Разкриха тайната й Никол Кидман използва интересен трик, за да омайва Археологически музей ще бъде издигнат в Обзор В последните няколко години община Несебър направи значителни инвестиции в инфраструктурата на Обзор
Спортна България скърби Отиде си млада баскетболна надежда Обесилият се полицай оставил предсмъртно писмо? Жената, с която живее, го заварила същата нощ да пише на бял лист
Дари 20 милиона Железния получи хонорар от 20 милиона долара за боя с Пол и дари сумата до цент Ето кой ще печели „Биг брадър" Зрителите три пъти спасяват от изгонване фризьорът с трудно детство Марио