Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

"Топлофикация Бургас" предлага възможност за интелигентно управление на енергията

Ключови думи: Топлофикация Бургас, управление на енергията, противоепидемичните мерки

"Във връзка с епидемичната обстановка "Топлофикация Бургас" продължава да следи за стриктното спазване на противоепидемичните мерки за гарантиране на обслужването на своите клиенти. С цел минимизиране на възможностите за физически контакт от предприятието препоръчват на потребителите да подменят уредите за отчет на потребената топлинна енергияс устройства за дистанционно отчитане.", заявяват от предприятието. "Поставянето на топломери и водомери с възможност за снемане на показанията от разстояние е част от стратегията на дружеството да подобрява обслужването на клиентите чрез внедряване на иновативни технологии. Уредите носят редица ползи за потребителите. Изключват възможността за грешки при отчитане на консумираната енергия.", посочват от дружеството. От "Топлофикация Бургас" определят този начин за отчет като добра идея за подобряване на услугите на топлинните счетоводители. 

"Уредите с дистанционно отчитане спестяват от времето на клиентите. Отпада необходимостта за осигуряване на достъп на топлинните счетоводители до дома на потребителите, тъй като служителите ще извършват засичането от разстояние. С тях отпадат изравнителни сметки и фактури на база прогнозно потребление. До сега, топлинните счетоводители разпределяха топлоенергията за периода от 01 май до 30 април на следващата година, а сега ще го правят всеки месец. По този начин крайните потребители плащат всеки месец само консумираното потребление.", заявиха от "Топлофикация Бургас". От предприятието напомнят, че до 2027 г. индивидуалните уреди задължително трябва да бъдат подменени с дистанционни. Това решение е прието тази година в Закона за енергетиката.

"За да се възползват клиентите от предимства на интелигентните уреди е необходимо живущите в сградата етажна собственост да вземат решение на събрание на входа при 2/3 мнозинство.", уточняват от дружеството.

От „Топлофикация Бургас" информират, че касите им продължават да работят при спазване на противоепидемичните мерки. "Клиентите се обслужват с работно време от 10:00 часа до 18:00 часа, при въведен режим на единично пропускане в офиса. При посещение на салоните за плащане на сметки се изисква зелен сертификат", уточниха от топлофикационното предприятие.

"Дежурните ни екипи работят и по време на извънредната обстановка. В случай на авария те са в готовност да я отстранят незабавно, както до сега. Ние продължаваме да работим, но при въведени мерки с цел запазване на здравето и живота както на клиентите, така и на служителите.", заявиха от дружеството. "Полагаме всички усилия, за да гарантираме сигурността на топлоподаването.", добавят от "Топлофикация Бургас".

Ще дърпа ушите на охраната си? Куриозна случка с Дуа Липа Скандалът с него продължава Коцето е обект на критики 
Сянката на коронавируса изплува в "Стани богат" Леко стряскащ въпрос предвид ситуацията в България ЛГБТ ще си веят знамената само в ЕС? Тръмп с нов ритник в задника на Европа Най-известната треньорка в Русия във възторг от 47-мия президент на САЩ заради решението му да бие шута на трансджендърите от спорта
Отиде на гости и веднага извади... Аръков е ексцентричен човек Махат тирето От ЦСКА с любопитно обръщение
Те не могат да пият Алкохол Земетресение в съседна страна Трус люшна румънци
Отиде си твърде млад Леджър остава легенда на киното Коментира визията на Мелания Тръмп Илиана Раева със суперлативи
Професор го "уби" Тим Коулсън с тежки думи за Неси ЕС се превърна в генератор на свръхбюрокрация и регулации за бизнеса АОБР представи приоритетите си за 2025 година