Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

5 съвета за справяне с COVID ресторантьорската криза

Ключови думи: онлайн доставка, мерки за справяне с кризата, помощ за ресторантьорите, covid криза

Никой собственик на ресторанти не би могъл да предскаже текущата пандемия или нейното въздействие върху индустрията. Сега, когато Ковид е тук и оказва влияние на целия свят, има някои неща, които собствениците на ресторанти могат да направят, за да продължат да отговарят на нуждите на своите посетители дори чрез прекъсвания и ограничения на услугите.

В статията ще ви дадем пет съвета, насочени към подпомагане на Вашия ресторант и справяне с ресторантьорската криза, предизвикана от COVID-19.

Хигиена, хигиена и пак хигиена

Въпреки, че изискванията за хигиена са в пъти завишени от преди пандемията, трябва да се обръща сериозно внимание не само на спазването на правилата наложени от държавата, но и дори да ги надминаваме. Това определено няма да остане незабелязано от клиентите. Служителите трябва стриктно да спазват предписанията за хигиена и безопастност, като винаги носят правилно предпазната си маска, както и да я сменят на определеното от производителя време. Ползвайте по-добри препарати, с приятни аромати. Винаги сервирайте приборите в пликове за еднократна употреба. Дръжте кухнята в перфектен вид и ако имате възможност покажете на клиентите какво се случва в кухнята. Тези неща ще Ви помогнат не само да впечатлите проверяващите, но и да повишите в пъти доверието на клиентите ви. Ако сте забелязали, в някои от топ ресторантите на световно ниво, някои от описаните тук неща се изпълняват още преди започването на пандемията.

В Horecome.com, можете да намерите всичко необходимо за осигуряване на перфектната среда за COVID безопастност.

Създайте приятелско меню

Може би по-големите заведения, както и веригите ресторанти, биха могли да предложат всичко от менюто си дори и по време на криза. По-малките е хубаво да обмислят да намалят предлаганите ястия при доставка. Чрез създаването на подобно меню, Вие гарантирате качествено обслужване на клиенти си.

Предлагането на ограничено меню позволява на ресторантите да поддържат оперативна ефективност по няколко начина:

  • Намалява поръчката за инвентаризация;
  • Позволява приоритизиране и многофункционалност на продуктите, които могат да се използват в различни ястия;
  • Възможност за качествено функциониране при намален персонал.

В допълнение, ресторантите трябва да вземат предвид елементите на менюто, защото те ще трябва да останат възможно най-свежи при транспортиране.

Тук е мястото и да припомним, че в тези времена е абсолютно задължително да имате опцията „онлайн доставка“ , защото много от клиентите Ви няма да имат възможността да дойдат лично в ресторанта. Освен това, мерките постоянно се променят и е възможно често да бъдат затваряни заведенията за определен период.

Настройте / актуализирайте информацията за онлайн поръчка

Онлайн поръчката е безспорно „спасителната жилетка“ на Вашия ресторант във времена на пандемия. Именно затова трябва да направите така, че Вашата система за онлайн поръчки да се откроява.

Изградете уебсайта и приложението, така че да можете да приемате директни поръчки.

Актуализирайте онлайн информацията за поръчките си в Google и социалните медии. Това ще доведе повече потребители при Вас.

И не на последно място, използвайте няколко рекламни кампании, свързани с онлайн поръчките, които предлагате, за да кажете на клиентите си, че сега могат да поръчат директно от Вас.

Използвайте текущия си персонал

Ресторантите не са единствените, които усещат катастрофалното въздействие на коронавируса. Същото е и при техните служители. Използването на текущия Ви персонал, когато е възможно, може да Ви помогне да запазите хората си в тези предизвикателни времена. Връзката между потребителите и персонала Ви е много силна и важна. Вашите клиенти ще се радват да знаят, че предприемате мерки за минимизиране на въздействието върху Вашите служители. Това е и инвестиция за бъдещето на Вашия ресторант, тъй като да задържите сегашните си служители ще е по-евтино от наемането и обучението на нови.

Насърчете покупките за подаръчни карти

Подаръчните карти са доста печеливши, както за клиентите, така и за ресторантите. Те не само могат да бъдат използвани веднага или в бъдеще от потребителите, но те генерират и незабавни приходи. Имайте предвид, че - както при поръчка и доставка на храна – колкото по-лесно направите купуването на подаръчни карти чрез онлайн канали, толкова по-вероятно е клиентите да го направят.

Общувайте често и комуникирайте с клиенти си

Пейзажът на коронавируса по света постоянно се променя. В безпрецедентна ера на несигурност може да се предприеме една от най-важните мерки, свързани с ресторантите - да се ангажирате повече с тях и да създадете връзка помежду си. Използвайте широчината и дълбочината на каналите, включително уебсайта Ви и социалните медии, за да получите обратна връзка за всички тези неща.

В тези несигурни времена, съветите, които изброихме по-горе, не само могат да Ви помогнат да запазите ресторанта си, като продължавате да отговаряте на нуждите на вашите клиенти. В същото време те могат да помогнат да се засили лоялността на потребителите и да запазите добрите отношения дори и след като пандемията приключи.

Експертно мнение и медия от Horecome.com - ХОРЕКА Портал

1
Коментара по темата
1.
Да си дъвчат
22.11.2021 15:26:50
нацификатите предателите на народа!
  Добави Коментар
Бум в строителството! Първенци сме в ЕС Вижте статистиката Археологически проучвания започват край руенското село Трънак Те са необходими за реализацията на „Лупинг от Рупча до Ветрино”, обявен за национален обект
Решено: Пенсионер влиза в "Ергенът" 73-годишен мъж ще раздава рози в немския вариант на предаването за любовта Ученичка от Бургас блесна в Бразилия, открои се сред над 500 конкуренти Стефани Чучукова с 2 медала от световното първенство по шахмат
Скандал с "Гунди" Коренно различни мнения относно саундтрака на филма, певица може да съди Иван и Андрей Прокуратурата: Нямаме правомощия да извършим проверка по сигнала на ПП-ДБ за сградата на „ДПС - Ново начало” От обвинението изпратиха позиция
Банда нацепени младежи ограбва тийнейджърки в столичен мол? Във Фейсбук е създадена специална група, където се описват случаи на насилие, които обаче не са потвърдени официално Папата обяви кога ще канонизира инфлуенсър Карло Акутис бе провъзгласен за блажен през 2020 г. в Асизи
Разкри защо е девствен 26-годишният съдебен заседател Мимо-Гарсия е много откровен човек Зеленски с разтърсващи думи Войната може да завърши по тотално разочароващ начин за Украйна
Калин Стоянов за обесилия се полицай: Той използва оръжието си правомерно Къде отива смисълът на закона, когато престъпникът има повече права от този, който се опитва да го спре?, пита бившият вътрешен министър С тази бирена панировка за кашкавал няма как да сбъркате Вижте каква е тайната