Защо бизнесът трябва внимателно да подбира партньорите си
Успешното управление на бизнес структури ангажира техните собственици да мислят конструктивно в няколко различни аспекта - да разчитат добре пазарния климат, да се информират за най-новите тенденции, да се интересуват от развитието на своите служители, да поемат рискове, да предвиждат следващите ходове на своите конкуренти и т.н. Всички тези процеси обаче изискват наличието на едно изключително важно удобство - времето. Да се открие допълнително време в този забързан и изпълнен с толкова много динамика свят се оказва трудно начинание за повечето бизнес лидери и по-скоро се превръща в скрита сила, която всеки един от тях иска да притежава.
Но възможно ли е собствениците на малък и среден бизнес да спестят от своето ценно време, а насреща да получат обслужване пригодено специално за тях? Именно това предлагат от Теленор България с тяхната услуга „Бизнес портал”.
Уеб базираното приложение дава възможност за управление на услугите и контрол върху абонаментните разходи за телефоните номера на фирмите, като всичко това става бързо и удобно, именно с лесния и практичен интерфейс на Бизнес портала. В него корпоративните клиентите на Теленор могат да правят анализ на потреблението, получавайки детайлна информация за всеки номер, да асоциират номерата с конкретен служител, както и да задават вътрешни лимити. И това не изчерпва функционалностите, които Бизнес портала предлага на свотите потребители. На разположение на клиенти на Теленор са още спиране на изходящите обаждания за даден номер, в случай на кражба или загуба, активация или деактивация на допълнителни пакети, Е-фактура и много други.
Бизнес портала предоставя и възможност за директна комуникация както със служителите, така и с клиентите на фирмата. Условието е получателите на текстовите съобщения да са абонати на Теленор. Това се случва благодарение на модула SMS кампании. Така собствениците на бизнес могат да информират клиентите и служителите си за предстоящи дейности и в същото време да проследят статуса на изпратените съобщения.
Както по-рано споменахме, времето е най-ценното средство при всички бизнес лидери и Теленор България знаят добре това. Затова, освен с услугата „Бизнес портал”, те предоставят и възможност за предварително запазване на час за консултация на всички бизнес клиенти в свой магазин. По този начин клиентите могат да бъдат обслужени индивидуално без да чакат на опашка, в удобно за тях време и място, като тази услуга е налична за всички собственици на малък и среден бизнес, независимо дали са клиенти на телекомуникационния оператор.
Повече за услугата „Бизнес портал” можете да откриете на сайта на телекома, a ако искате да запазите час за консултация, можете да го направите тук.