По време на четвъртата епидемична вълна “Топлофикация Бургас" продължава да е надежден партньор на клиентите
От "Топлофикация Бургас" призоваха клиентите независимо от извънредната обстановка в страната заради пандемията от COVID 19 да продължат да плащат сметките си в срок. По този начин дружеството ще има възможност да осигурява стабилност и сигурност на топлоподаването. "С цел облекчаване на заплащането на ползваната топлоенергия, клиентите имат възможност да сключат договор за погасяване на задълженията на равни вноски. "Потребителите имат възможност да плащат сметките си на равни суми всеки месец при сключване на договор със съответната фирма за дялово разпределение. Сумата се изчислява като количеството топлинна енергия, консумирано в съответното жилище през предишния отоплителен сезон се раздели на 12 равни части и се умножи по действащата в момента цена на топлинната енергия. По този начин всеки месец стойността за плащане ще бъде една и съща и клиентът ще може да организира по-добре финансите си.", посочват от топлофикационното предприятие.
"Касите ни в к-с “Изгрев”, к-с “Славейков” и к-с “Лазур” работят без прекъсване, с нормално работно време от 10.00 часа до 18.00 часа. Обслужваме клиентите при въведен режим на единично пропускане в офиса и стриктно спазване на санитарно-хигиенните изисквания.", посочиха от дружеството. "Все пак заради епидемична обстановка апелираме потребителите да посещават районните технически бази само при необходимост. При въпроси относно индивидуални справки по партидите, клиентите могат да се обръщат към отделите “Разпределение и продажба на топлинната енергия”, “Дялово разпределение” и “Просрочени вземания” по телефон, както и на електронна поща: office@toplo-bs.com.", заявиха от "Топлофикация Бургас".
"С оглед ограничаване на разпространението на COVID-19 и осигуряване на безопасни условия за нашите клиенти и служители сме предприели всички необходими противоепидемични мерки. На целия екип в предприятието сме осигурили защитни маски и дезинфектанти. Извършваме инструктажи за работа в условията на създалата се епидемиологична обстановка, Служителите ни са запознати с всички предпазни мерки и ги спазват стриктно и отговорно. Непрекъснато се извършва дезинфекция на помещенията.", обясниха от топлофикацията. От предприятието отново напомниха, че към този момент при посещение в паричните салони и клиентския център не се изисква представяне на "зелен сертификат".
От топлофикационното предприятие подчертаха, че при ново рязко повишаване на броя заразени с коронавирус в областта имат готовност да преустановят отново посещението на екипите им по домовете, които извършват ремонт на вътрешните инсталации, както и клиентите да правят сами отчета на измервателните уреди.
От "Топлофикация Бургас" се обърнаха с призив към всички граждани да подходят разумно и отговорно, за да се справим с тази ситуация.