„Топлофикация Бургас“: Работим за клиентите си при стриктното спазване на всички необходими мерки за безопасност
„Топлофикация Бургас" уверява своите клиенти, че във връзка с епидемична обстановка в страната, изпълняват всички предписани от държавата мерки за обезопасяване на работните помещения. "Нашият Център за работа с клиенти и паричните ни салони продължават да бъдат отворени. Следим за стриктното спазване на физическата дистанция между потребителите и служителите ни, както и за носенето на маски в офисите на предприятието. Въпреки извънредната обстановка, в която се намираме, продължаваме дейността си, за да обслужваме качествено и навреме всички свои клиенти. Оставаме на тяхно разположение без прекъсване", съобщиха от топлофикационното предприятие.
От дружеството заявиха, че благодарение на въведените предпазни мерки, стриктната хигиена, контрол и организация на труда, "Топлофикация Бургас" не е спирала своята дейност нито за ден. "С цел превенция, осигурихме възможност за дистанционна форма на работа на администрацията и гъвкав график на смени за нашите служители, работещи в производствения отдел, както и за търговските ни екипи. Те продължават да обслужват клиентите ни ежедневно и да им осигуряват необходимото съдействие за всички въпроси, свързани с топлоподаването.", посочиха от централата.
„По време на извънредното положение, вследствие на Ковид кризата, както и към настоящия момент продължаваме да работим, за да осигурим на нашите потребители отопление през зимния сезон и битово-горещо водоснабдяване. Несъмнено пандемията оказва влияние, както върху нашите клиенти, така и върху служителите ни. Радвам се, че успяхме да опазим здравето на хората от нашия колектив, който се състои експерти с много знания и технически умения и е необходим, за да предоставяме нашите услуги. Спазваме всички противоепидемични мерки, за да пазим здравето и на потребителите ни.“, посочиха от "Топлофикация Бургас".
„За да минимизираме риска от разпространение на вируса, отново призоваваме клиентите да се възползват от безкасовия начин за плащане на сметките - по банков път чрез директен дебит, платежно нареждане или банкомат, по интернет чрез системите на Транскарт или ePay.bg, или директно през сайта на системата. Тези варианти са напълно сигурни. Правим всичко по силите си да гарантираме непрекъснат и безопасен работен процес. В този момент всеки един от нас трябва да покаже, че е дисциплиниран. Вярвам, че с обществена солидарност и социална отговорност ще успеем да излезем от трудната ситуация, в която се намираме.", заявиха от дружеството. От топлофикацията подчертаха, че ограничаването на COVID-19 е споделена отговорност и призоваха към дисциплинирано отношение към здравето и безопасността. "Само с дисциплина ще се справим с вируса не само в локален, но и в глобален аспект.", добавиха от дружеството.
От "Топлофикация Бургас" заявиха, че следят всекидневно обстановката в страната и при продължаващ ръст на разпространение на заразата, имат готовност да преминат отново на самоотчет. "За да ограничим физическия контакт, още в началото на пандемията осигурихме възможност клиентите сами да снемат показанията от индивидуалните уреди и да ни ги съобщават чрез сайта или по телефон. За въпроси и запитвания, нека клиентите се свържат с нас по телефон или да ни пишат по имейл.", заявиха от топлофикационното предприятие.