„Топлофикация Бургас“: Не се изисква зелен сертификат при посещение в касовите ни салони и Центъра за работа с клиенти
„С оглед ограничаване на разпространението на COVID-19 и осигуряване на безопасни условия за нашите клиенти и служители сме предприели строги мерки. На целия екип в предприятието сме осигурили защитни маски, ръкавици и дезинфектанти. Извършваме инструктажи за работа в условията на създалата се епидемиологична обстановка. Служителите ни са запознати с всички предпазни мерки и ги спазват стриктно и отговорно. Непрекъснато се извършва дезинфекция на помещенията.", съобщават от „Топлофикация Бургас". От дружеството отново се обърнаха с апел към всички граждани да подходят разумно и отговорно, за да се справим с тази ситуация. „Заради COVID 19 се промени животът на всеки един от нас, но вярвам, че след като мине и това изпитание, ще излезем по-силни и сплотени като народ", заявиха от предприятието.
От „Топлофикация Бургас" информират, че касите в к-с „Изгрев”, к-с „Славейков” и к-с „Лазур” продължават да работят. Клиентите се обслужват с работно време от 10:00 часа до 18:00 часа, при въведен режим на единично пропускане в офиса и стриктно спазване на санитарно-хигиенните изисквания. "При посещение на салоните за плащане на сметки и клиентския център на топлофикация не се изисква зелен сертификат", уточниха от топлофикационното предприятие. „Все пак в условията на извънредно положение апелираме клиентите да посещават районните технически бази само при необходимост. При въпроси относно индивидуални справки по партидите, потребителите могат да се обръщат към отделите „Разпределение и продажба на топлинната енергия”, „Дялово разпределение” и „Просрочени вземания” по телефон, както и на електронна поща: office@toplo-bs.com.
От „Топлофикация Бургас" заявиха, че в този момент всеки един от нас трябва да покаже, че е дисциплиниран. „Вярваме, че с обществена солидарност и социална отговорност ще успеем да излезем от положението, в което се намираме", добавиха от централата.