Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Ало, АПИ, в Айтос положението става взривоопасно, протестът им иде на жълтите павета! 

Скандалът в града е огромен и го "отнесе" безличен чиновник от Областното управление на АПИ (на долната снимка вдясно)
Ключови думи: айтос, ул. хаджи димитър айтос, обществено обсъждане айтос, васил едрев, флагман, богдан милчев, институт по пътна безопасност

Обществено обсъждане на проект с много варианти за краткосрочно и трайно решаване на проблема с транзитния трафик на тежкотоварните автомобили прерасна в сериозен публичен скандал, който показа, че населението в този град е докарано до критична точка на търпение. 

Ръководството на Института по пътна безопасност събра хората в Заседателната зала на Общинския съвет, за да покаже разработения проект, по който Агенцията по пътна инфраструктура и конкретно Държавата чрез Министерския съвет, да започнат поетапното въвеждане на ред с вилнеещото беззаконие, скрепено от корупционните връзки между държавната пътна инспекция, босовете на големите транспортни фирми и липсата на връзка с АПИ. 

След трагедията в Айтос на 13 септември вечерта, в която претоварен със зърно тир отне живота на 32-годишен баща и двете му деца, нетърпимостта на айтозлии се изля в гневни протести, след които се взеха палиативни мерки. Трафикът на транзитните тирове е изведен извън града, но проблемът с неспазването на нормативните изисквания се прехвърли в околните населени места. За това днес Айтос поиска без никакво забавяне държавата да отпусне пари за готови два проекти за кръгови кръстовища в рамките на града, така и конкретно посочване на сума и срок за изграждане на крайно наложащия се обходен път. 

Тази вечер се очакваше хората да чуят експертите от Института по пътна безопасност, който работи изцяло на доброволчески начала, да чуят началника на отдел "Охранителна полиция и КАТ" при ОДМВР-Бургас комисар Неделчо Рачев и на началника на КАТ-Бургас гл. инспектор Пламен Николов, както и, евентуално, представител на Областното пътно управление, като еманация на АПИ в региона.  

Оказа се, че ръководството на АПИ е изпратило твърде скромен чиновник, за чието присъствие стана ясно едва към края на срещата и човекът отнесе целия гняв на айтозлии и близките на загиналите през годините жертви от претоварените и без контрол тирове. Сред присъстващите на първа линия бе и братът на загиналия на 13 септември Нури Хюсеин - Хамди. 

Вижте заснетото от Флагман.бг кратко видео, в което кметът на Айтос Васил Едрев опитва с прости думи да обясни защо местната власт няма как да разполага с финансов ресурс и право да се разпорежда с пътната мрежа - собственост на държавата. 

Пристигналият да представи проекта на Института по пътна безопасност Богдан Милчев попадна също под обстрела на кмета, тъй като на практика предложенията бяха окачествени като добри, но неприложими трайно поради неяснота кой поема отговорността. 

Самият директор на Института Богдан Милчев посъветва препълнената зала да използват своя кмет като оръжие в дългогодишната му битка да се реши проблемът с тангентата на града, а в кратък срок да се изградят кръговите кръстовища - едното на мястото на последната катастрофа и второто малко по-надолу по ул. "Хаджи Димитър", която от години е превърната по високоскоростна писта за недосегаемите транспортни. 

В залата бяха общински съветници, пострадали, близки на жертви, сред които и Хамди - брат на загиналия на 13 септември Нури Хюсеин. 

18
Коментара по темата
18.
Радомира
14.10.2021 10:12:03
Най-добре питайте комплексарката Свобода Христозова, тя ще знае как да решим проблема.
17.
АЛПЕТ
14.10.2021 08:02:58
За Кмета-направи толкова много за Айтос през мандатите си, че да се помни от ВСИЧКИ.БЛАГОДАРЕТЕ МУ, а не го ПЛЮИТЕ.
За прословутия Динко-едно зло куче за града.
За обходния път-има стари, но истински проекти. Първо кръговите, че поне ще спасят нещо и станат по-бързо, а после пътя с План и Срокове от Държавата.
16.
до ФЛАГМАН
14.10.2021 07:24:08
Защо така си плюете на името(не че се ползвате с добро име),като триете коментари в които има градивна критика срещу кмета Едрев?
15.
*********
14.10.2021 06:33:42
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
14.
Burgas
14.10.2021 00:19:07
Парите са в шкафчето!
13.
Ако Айтос
13.10.2021 23:43:06
Гондолите си вървят претоварени за сега обикалят през селата въпрос на време е пак да тръгнат през Айтос
12.
някои си правят евтин пиар
13.10.2021 23:17:07
Като оплюват кмета.Никое местно управление до сега не се е занимавало с важни проблеми ,касаещи всички.Много е лесно да прехвърлим вината върху този кмет,който дори не се защитава.Глад за кокала,нали Динко?Точно ти никога няма да влезеш в общинския съвет.
11.
до 14
13.10.2021 23:10:34
Ти май не чуваш влака?Колко пари даваше Бойко за Бургас и за какви пътища,за шопите да не се бавят до морето.И какви пари даваше за Айтос,за градинки.Шопите са на първо място.
10.
Румен
13.10.2021 22:51:17
Има проблем основно с претоварването, огромни глоби за производителя, от който се товари от която и зърнобаза да е, после отнемане на лиценза на фирмата превозвач и също на собственика на фирмата за 1 или 2 години, голяма глоба също, шофьорите отнемане на книжката за няколко години, защото напълно съзнателно се качват да карат претоварени. А за кръговото на асфалтова база по средата да има бетонна плоча 3-4 метра широка, и да се размазват на воля,като се засилват надолу претоварени.
9.
До номер 7
13.10.2021 22:49:52
Ти четеш ли добре коментарите . Зърновозите возят към базата на Севан в село Свобода и към пристанището.Как като минат през Лясково и Съдиево ще се движат с 30 през Айтос.Те основно идват от Руенския балкан.Проблема не е като са празни да минават през градъ.
8.
Изи
13.10.2021 22:19:48
Явно някой като експерт си спомня, че имаше идеен проект на т. н. западен обход, който покрай асфалтова база с надлез над жп линията да излезе на кръгово кръстовище до сегашната бензиностанция Шел и се включи в южния обход, който излиза в района на сегашната бензиностанция Луукойл. Да напомним, че част от трасето на южния обход около 3 километра е с изграден насип още от далечната 1988 година.
7.
8.
13.10.2021 21:46:29
Много го плюете този кмет.Не че го защитавам,но досега някой размърда ли се да го реши този проблем.Човекът поне се нае да свърши 30 годишна работа.Ако следяхте изказванията от началото,щяхте да знаете че областната каза-Път ще има,но тепърва ще видим от къде ще търсим пари.Защо не я попитате измисли ли от къде ще дойдат паричките,защото всичко се прави с пари.Анадъму.На кмета като му издаде заповед ще изпълни,какво сте му скочили от горе.Обходен път трябва да има,независимо къде излиза.Така е във всички градове.Свиквайте с градския живот,ако ли не ,на село.
6.
Институт
13.10.2021 21:32:52
По пътна безопосност!? Що е то!?
Каква легитимност имат тези ,освен да пращат емисари при семействата на пострадали от ПТП и да ги принуждават с лъжи и обещания да дарят на тази НПО голям процент от обещетенията за неимуществени вреди,които дават застрахователните компании по гражданската отговорност. Кой им дава право да участват в обсъждане с общината, кого представляват? Кой ги е упълномощил? Хайде,стига вече!
5.
до Нещастникът
13.10.2021 21:24:01
Динко не ти ли държи влага кютека,за още ли плачеш?Я ходи в малаата да си намериш гадже.
4.
*********
13.10.2021 21:06:29
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
3.
Бай хой
13.10.2021 20:33:01
Вече се убедих, не съд , а бесилки трябват за всички Калинки в държавната администрация! Докато не започнем да ги бесим по стълбовете, държавата няма да се оправи никога! Хора умират постоянно заради тези корумпирани изроди.
2.
Драга
13.10.2021 20:32:36
Преди много години имаше кръгово.И ако знаете как без спирачки минаваха през средата му , и се спускаха по улицата надолу към Бул банк.Тогава и от тази улица се излизаше на кръговото и чак после я затвориха.Спираха се чак на долното кръгово в оградата на старото пътно управление.Ако ще и 10 кръгови да има няма как да спират аварирали камиони.Номер 1 е написал единия обход.Другия е горе от високото до разклон Зетьово ,насочване към Лясково ,и от там към Съдиево и излизат на главния път
1.
Експерт
13.10.2021 20:19:49
Тия кръгови кръстовища особено 2 то няма да решат проблема.От горското на долу има голям наклон за аварирал тир.миналата година беше един от примерите.Решение обходен път под кулата излизащ на shell.Всичко друго е тиктакаща бомба.
  Добави Коментар
За по-качествен секс: Мастурбирайте поне веднъж седмично Редовните физически упражнения също  подобрят качеството на интимния живот 5 техники за флирт, с които да накарате мъжа да ви хареса Ето кои са те 
Могат ли двама души с една и съща зодия да имат успешен брак? Дали астрологичните прилики са рецепта за вечна любов или вещаят катастрофа Леля ми прави този вкусен свинско-славянски гювеч, уникален е Ето я нейната рецепта
Владимир Путин с извънредно обръщение Говори към руския народ, но и не само Как можем да отслабнем и да избегнем увисналата кожа Пластичен хирург съветва да си набавяме много вода, докато отслабваме
Ще се шокирате какво се твърди за него Животът му е като от филм След 14 г. издирване: Намериха убиеца на камериерката Роза Мачокова Бездомникът Генчо ръгал 30 пъти с нож жената и я изнасилвал
Вдигане на акциза за алкохола е сред мерките за "саниране" на бюджета МФ иска да принуди и по-малките фирми да се регистрират по ДДС "Нефтохимик" се бори здраво в Турция, но... Грандът "Анкара" продължава напред в Чалъндж къп
Дъщеря й възражда най-големите й хитове 25 години след смъртта на певицата Румяна, песента „Kолко те обичам“ ще звучи с нов аранжимент Хвърли 7 бона за регистрационен номер с нейните инициали Софи Маринова ще кара нов скъпарски Мерцедес