Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

"Топлофикация Бургас": С дистанционното отчитане отпада влизането на инкасаторите в домовете

Така се намалява възможността от човешка грешка при въвеждане на данните от индивидуалните уреди, обясниха от дружеството. 
Ключови думи: топлофикация, бургас, топломери

"До 1 януари 2027 г. индивидуалните топломери и водомери трябва да бъдат подменени с измервателни уреди за дистанционно отчитане. Новите изисквания са в съответствие с приетите промени в Закона за енергетиката от 12 март 2021 г. Целта е да се премине към отчитане на реалното месечно потребление, а не на база на прогнозните сметки от предишния отоплителен сезон.", напомнят от "Топлофикация Бургас”. 

"В сграда, в която всички уреди са с дистанционен отчет, клиентите да плащат единствено потребената от тях топлинна енергия. Новите устройства пестят време на потребителите. Парното и топлота вода могат да се отчитат, без посещения на инкасаторите. Намалява се и възможността от човешка грешка при въвеждане на данните от индивидуалните уреди", обясниха от дружеството. 

"Преминаването на дистанционен отчет изисква решение на Общо събрание в сградата-етажна собственост, при 2/3 съгласие.", уточниха от бургаската топлофикация. 

От предприятието напомниха на клиентите да проверят изправността на измервателните уреди преди началото на новия отоплителен сезон. "За коректно отчетени показания, топломерите и водомерите за топла вода трябва да бъдат в изправност.", уточняват още. От топлофикацията обясниха, че най-често срещаният проблем върху уредите е изтощена батерия. "В случай, че клиентите забележат, че върху дисплея не се виждат ясно цифрите или екранът изцяло е черен, трябва да се свържат с фирмата за дялово разпределение за отстраняване на повредата", посочиха от дружеството. "Индивидуалните топломери и водомери имат гаранция и когато тя изчете, трябва да бъдат подменени. Задължително е уредите да преминават метрологична проверка. Всеки клиент, на който се налага да подмени устройството си, поради повреда или е с изтекъл срок, трябва да  монтира уред с възможност за дистанционно отчитане. Не е необходимо потребителите да чакат крайния срок до 2027 г. за монтиране на устройства със снемане на показания от разстояние.", уточниха от дружеството. 

От "Топлофикация Бургас" обясниха, че на пазара има много производители на уреди с дистанционен отчет, но показанията от тях няма да могат да бъдат снемани от топлинния счетоводител, в случай, че нямат достъп до данните им. По тази причина от дружеството посъветваха клиентите да се консултират с фирмата за дялово разпределение, която обслужва конкретната сграда, преди да закупят новите устройства. „Ние предлагаме на клиентите най-доброто съотношение качество/цена за устройствата. Топлофикация Бургас предоставя услуги като топлинен счетоводител", допълниха от дружеството.
 

Успехът на мечето Падингтън се крие в... Историята му е много човешка Направи скандални разкрития Ноле твърди, че е тровен
Той е на над 1 милион години Става въпрос за антарктически лед Тази напитка е много полезна Ето как да я приготвите
В Турция са категорични, че Мъри е... Голям спортсмен Петима родни баровци с коли за по 1 милион лева Цената може и да е дори по-висока
Шеф в Левски и бургазлия със сходни показатели в... Голмайсторските умения на малки вратички Мъжът ѝ е президент, а тя води сватби Президентшата се изложи с тотален кич на безизвестни парвенюта
Сашо Кадиев "взриви" ефира Ето какво каза синът на Катерина Евро Нафтата лети за Купата Тимът е на 2 победи от трофея
Обеси се травестит номер едно Смъртта на Вивиен шокира феновете и близките мy Той беше световна звезда, но чукна последния си РД сам като куче в хоспис Наследниците на великия певец го зарязаха навръх празника му