Как ДАИ Бургас бе обезглавена
Регионалната дирекция на "Автомобилна администрация" в Бургас от 4 години е без титулярен началник, показа проверка на Флагман.бг.
Последният заемал този пост след конкурс е Атанас Желязков, който за краткото време направи истинска революция, но впоследствие бе уволнен. По думите му, защото не искал да изпълнява поръчки (ВИЖТЕ ПОВЕЧЕ ТУК).
След неговото отстраняване, ключовата държавна дирекция реално бе обезглавена.
Назначават се временни началници. Първо бе Красимир Георгиев, който е старши инспектор. Той бе на поста 6 месеца, но тъй като няма право да го заема за по-дълъг период без конкурс, бе заменен от друг негов колега. На ротационен принцип на директорския пост, през последните 4 години се завъртяха всички инспектори, а в момента, службата позната като ДАИ, се ръководи от Кирил Костадинов.
Преди година и половина бе извършена реформа, която доведе до обединяването на автомобилните администрации в Бургас, Ямбол и Сливен, но това не промени съществено работата на тукашното звено.
В момента дирекцията има петима инспектори за Бургас, също толкова има в Ямбол и Сливен. Тези от Ямбол и Сливен може да се релокират и мобилизират минимум 10-ина проверяващи в Бургас около най-големия трафик на зърновозите, но това така и не се прави, а претоварените камиони продължават да се движат по пътищата.
По изчисления на превозвачи около 1000 камиона превозват зърно в Бургас. Счита се, че над 90 % от тях карат претоварени средно с по 15 тона, но реално няма кой да ги контролира.
Наложете контролирана минимална цена на услугата и всичко ще се нареди
Търговците ще спрат да ни извиват ръцете
Ние ще можеме да си плащаме скъпите и “контролирани” горива
Ще ни падне разхода за обслужване, което ще вдигне заплатите на водачите
Не е трудно, въпроса е :
От къде да започнете промяната?
Започнете а от горивата!
Повечето големи вериги свалят до реални стойности когато се шуми из медиите и си правят реклама, после обаче бавно и сигурно всеки ден завишават с по 1ст и така цял месец
И понеже е поетапно всеки си казва - ееее 1 ст. Не е страшно!
Не е първите 5 дни, от там на татък става страшно!
Цената влияе на услуга, която е свързана с хляба
$Ами ТОЛ системата нали и тя може да засича претоварените камиони. И те са един куп народ, незнам каква работа вършат.$
Взимат по ..стотин лв. на ден рушвети на калпак.