Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Петима се борят за ремонта на надлеза "Владимир Павлов"

През декември 2005 г. шосето пропадна, образува се дупка, а настилката край нея се пропука застрашително. Снимка - factor-bs.com
Ключови думи: ремонт, надлез Владимир Павлов, Бургас, Консорциум Черноморие 2010, Хидрострой АД, Пътстро Бургас ЕООД, Път 2004 ООД, Мостремонт 97 ООД, Трейс Груп Холд АД, ГБС-Инфраструктурно строителство Бургас, Зебра-Стимекс

Петима са кандидатите за ремонт на надлеза „Владимир Павлов” в Бургас, пише в. „Черноморски фар”. В обществената поръчка участва „Консорциум Черноморие 2010”, в който влизат „Хидрострой” АД, „Пътстро Бургас” ЕООД и „Път 2004” ООД. Останалите кандидати са „Мостремонт 97” ООД, „Трейс Груп Холд” АД, Обединение „ГБС-Инфраструктурно строителство Бургас” и обединение „Зебра-Стимекс”

Според експертиза, извършена още през 2008 г.,  целият ремонт ще струва около 7.5 млн.лв.

Надлезът „Владимир Павлов”, през който минава основният трафик в града, беше затворен за ремонт преди повече от 5 години. През декември 2005 г. шосето пропадна, образува дупка, а настилката край нея се пропука застрашително. Тогава бяха осигурени 200 хиляди лева от Министерството на регионалното развитие и благоустройство, но с тези пари положението беше само позакърпено, а проблемът остана.

Надлезът е проектиран и изграден през 70 години на миналия век. Той е част от международния път І-9 и през него минава основният пътен трафик към южните черноморски курорти и ГКПП – Малко Търново. Оттук преминават и голяма част от товарите за пристанище Бургас и промишлените предприятия в района.

Според специалистите от „Пътконсулт 2004”, които изготвиха експертизата, спешно трябва да бъде ремонтирана настилката на надлеза, за да не се допусне динамично въздействие върху конструкцията, както и да се избегне цялостно компрометиране на плочата и образуване на пробойни. Наложително е и частично рехабилитиране на главните греди от предварително напрегнат стоманобетон. В зависимост от изследванията за устойчивост на земетръс, трябва да се усилят стълбовете на цялата конструкция.
0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Изключително талантлив младеж се бори за живота си Неприятна новина от Бразилия От Кремъл с тежки думи Дмитрий Медведев говори за войната
Българин с фурор на СП Нов златен медал за... От ЦСКА изригнаха "Цяла България стана свидетел на пореден акт на насилие срещу футболист на ЦСКА", гласи позиция на клуба
Уволниха дисциплинарно полицая, стрелял по студенти в Плевен Казусът стана широко известен "Той е единственият правилен избор за..." Хасан Исаев подкрепи Гриша Ганчев
Правят ново звено в "Гранична полиция" заради мигрантския натиск Още една нова дирекция пък ще отговаря за престъпността и контрабандата през държавната граница Фатална катастрофа в страната, почина млад мъж Загиналият пътувал в лека кола заедно с 25-годишна жена и бебе
Появи се нов вирус с 50% смъртност Сред симптомите са необяснимо кървене и повръщане Колко пенсионери работят заради безпаричие Над 340 хил.
Ако ще пътувате за Великобритания, не забравяйте новите правила Влизат в сила от 1 април Чудна вечеря за 30 минути, а цялата е само 500 калории Тази вкусотия ще ви накара ушите да си изядете, че и за още да питате