Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Мъртвата "Александровска" или защо южната част на градското ларго в Бургас загива

С наематели са под 50 % от търговските площи и магазини, които продават евтини обувки за по 20-ина лева
Ключови думи: Бургас, Александровска, бизнес, новини, Флагман, наеми, наемодател

Над 50 % от търговските площи в южната част на ул."Александровска" в Бургас са без наемател, показа проверка на Флагман.бг. Тенденцията се засилва с всеки изминал месец и може би не е далеч моментът, в който тук-там ще има някой ентусиаст, продаващ обувки за по 20-ина лева или евтини китайски стоки.

Един от последните напуснали замиращото ларго е мобилният оператор "Виваком", а преди това се изнесе и луксозната италианска марка "Пол и Шарк". Затвори дори и магазинът "Всичко по 1 лев" до т.нар."делфинчета". От доста време не работи и популярната верига за детски стоки, която бе наемател на партерното помещение на ъгъла на ул."Александровска" с бул."Булаир".

Според търговци, които са развивали бизнес в тази част на ул."Александровска", основният проблем е, че потокът от хора се отклонява през Часовника и продължава по морския бул."Алеко Богориди".

Наемодателите обаче считат, че имотите им са "златна мина", която трябва да им носи солидно доходи всеки месец и така и не отстъпват от наемните цени. Липсата на гъвкавост опразни един по един магазините, а това още повече намали пътникопотока. Липсва и стратегически обект, който да води клиентите, например - голяма верига от известен бранд.

Всичко това обрича на гибел красивата част на ул."Александровска", където в голяма степен се усеща духа на Бургас от началото на миналия век. Реставрираните сгради са истинско културно богатство, на която обаче се наслаждават все по-малко хора.

Дори този магазин за китайски стоки фалира
Италианският моден бранд "Пол и Шарк" първи усети, че няма място в тази част на Бургас
Тези помещения бяха наети от детски магазин от популярен бранд, но и те напуснаха
"Виваком" също си тръгна, а след тях така и не се намери наемател за този обект, който се намира в една от най-красиво реставрираните сгради на Бургас
Настоящият клуб "Ескобар", известен преди време като "Барселона", има добър мениджмънт и се опитва да работи в трудната ситуация, но и за него не е известно колко може да издържи
Скоро може да останат само кафемашини, аптеки и обувки за по 20-ина лева

 

81
Коментара по темата
81.
*********
08.06.2021 14:30:41
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
80.
К
08.06.2021 07:07:39
Те държавата гътнаха, вий за една чаршийска се кахърите. Няма страшно,там си е улицата ,,,е няма толкова гъчкане ,,ама има романтика спомени размисли.Пък то и едни цени като в Токио.Почивка почивка на бизнеса каза чичо ви Сам.
79.
до 77
07.06.2021 19:35:14
То и с автобус си е харч.
Ако 4 членно семейство реши да отиде на разходка в морската градина и пътува с автобус, ще има разходи 4х1,50лв в едната посока. За отиване и връщане трябва да си приготвят 12лв само за път. По 1 сладолед, парче пица... за кафе и сок даже не става дума. Минимум 50лв излиза разходката в града със средна заплата 1000лв бруто (12 място в страната). Това ли е най-добрият град за живеене?
78.
оффф...
07.06.2021 17:46:42
Браво! Така трябва!
Да се обезлюди!

За да може дъртите наемодатели да се усетят, че лафа им "Ако не ми плащаш ти, ще ми плаща друг" не върви

Алчността води до бедност
77.
ot k-s Slaveikov
07.06.2021 16:53:54
Ами ако човек живущ в к-с Славейков трябва да слиза до центъра 30 дни в месеца за разходка по 3-4 часа това са 30 * 4 = 120 лева трябва да цака за синя зона...кво да търси в центъра ,ще ходи в мола...и ще си стои в Славейков...сметнете колко хора са така и после чакайте клиенти
76.
така е
07.06.2021 16:47:21
Махнете сините зони,не може ако искаш да отидеш до някой магазин в центъра да плащаш 1 лев ! Страшна тъпотия. Хората не могат да излязат спокойно да се разходят ,трябва да мислят за СМС си и билети,и да бързат да се качат в колата преди да им изтече времето. Как искате да има бизнес ? Днес платихме 2 лева -първо 1 лев, за да се срещна с работодател да си взема заплатата и после още 1 лев да отида до един магазин за кабели,щях още да се разходя ,но не ми се даваха още 3-4 лева за синя зона ,купих едно кило ягоди и се качих в колата обратно и напуснах центъра. За кафе и ресторант дума да не става. Няма време с тия сини зони... прекалявате нещо общинарите
75.
Защо ли
07.06.2021 14:38:29
Ще ви кажа защо красивият ни любим роден Бургас стана клет и нежелан:
1. Няма университети.
2. Младите хора отиват да учат в София, Варна и Пловдив, развиват се там и там си остават.
3. На тяхно място идват профани от селата в ямболска област, защото клет поминък в Бургас, е по-добре от скука, липса на възможности и нищета на село.
4. Работодателите ги гаврят както си искат и ги цакат със заплати, осигуровки и отпуски, защото знаят че друг вариант нямат.

Резултат - амплитуда и разделение между слоевете от населението и насаден хейт помежду им.
1. Корен-бургазлии от 20 до 40 години липсват от града
2. Учениците нямат търпение да завършат и да заминат
3. Остатъкът от бургазлиите са застаряващи
4. Ямболии по квартири са съгладни да бачкат без пари само и само да мятат крачоли край морето
5. Разчитаме на едни туристи, но с пандемията ей сега стана зян.
4.
74.
Наблюдател
07.06.2021 14:09:36
Ами липса на нормална бизнес среда и нормален бизнес в града, който да генерира заплати, лакоми наемодатели и прочие и прочие.... Тосет налице са всички предпоставки за един "Мъртъв град" живуркащ само от европроекти....
73.
Флегман
07.06.2021 11:48:05
Защото наемодателите са алчни като вас Флегман
72.
Sisi
07.06.2021 11:09:40
Във всички градове бургас,плевен,старазагора,търново,благоевград,Русе,е едно и също всички бягат в софия и чужбина .ако се смени кмета на варна и бургас и всички около тях и им се конфискува цялото имущество и банковите ьметки ще се развият градовете и ще станат супер
71.
Гражданин
07.06.2021 10:10:28
Бургас, най-умрелия град за живеене!
70.
Какъвто ни града, такива ни и улиците
07.06.2021 09:48:47
Александровска е мъртва, защото граса е мъртъв
69.
до Моряка
06.06.2021 17:16:22
Като те гледам как пишеш, направо ти е високо интелектуалното ниво. Няма никакво значение от къде си. Живеем в свят на глобализация, ако отидеш да живееш в Ню Йорк, могат ли да те наричат "селянин", макар и да си от София? Могат. Защото за нюйоркачни си такъв. Важно е колко ти е багажът в главата и колко книги си прочел, колко си се образовал, в колко университета извън Бургас си учил, а не да ми ходиш с анцуг с три ленти и да ми са фукаш колко си "нацепен".
68.
Днес минах по тази отсечка
06.06.2021 17:05:13
и се сетих, че влизането в магазинчето 1 до 101 (какъв диапазон само!) представляваше заплаха за живота поради висящата над входа му тераса и това може да е една от причините за фалирането му. Въпросната тераса най-после е махната, но има други 2 подобни в сградата с другия фалирал магазин.

В Бургас във всеки един момент може нещо да ти падне на главата, някой идиот да те блъсне по улиците, или някой европеизиран спортист да те отнесе дори в пешеходните зони и морската градина. Понеже това не е достатъчно, вече се предлага и безплатна смърт в палатки навсякъде, не само в болниците. А, извинявам се, там си я плащаш. Откъдето и да го погледнеш, най-добрият град за умиране!
67.
Моряка
06.06.2021 14:40:38
Ти като не си от Сливен си някъде от Странджата значи. За интелектуалното ниво на града ни съм съжаление съм съгласен но, то падна именно заради селяците от околностите които ни нападнаха. Махайте се бе вълняги оставете ни да дишаме спокойно.................!
66.
помислете малко
06.06.2021 12:30:03
В Сливен, който толкова много обичате да плюете и да се делите на кореняк бургазлии и придошли, макар, че да си кореняк бургазлия не е за хвалене, защото това са гърци, турци и арменци, та в Сливен в последните 8-10 г. има много повече работа и далеч по-добре платена от Бургас, особено, ако си човек с професия. Та, сливналии, отдавна спряха да прииждат в Бургас, а тези от Ямбол ходят в Сливен или Стара загора да работят. Сливен, когато е бил вторият по големина град в България, Бургас е бил една махала от рибари. В Сливен, за разлика от Бургас, всички фабрики от едно време работят. А в Бургас идва само гаменчета, дето за никакъв не стават. Само да вметна, че не съм от Сливен, само излагам факти, които са ми известни. Просто интелектуалното ниво в Бургас е под всякаква критика и от там не може да се привлекат читави инвеститори.
65.
пишман бизнесмени
06.06.2021 10:30:14
Сега се сетих за още 2 чудни примера на БГ "бизнесмени"!

1) Обраслата кръчма в морската градина, зад паметника на Пушкин, с надпис който още стои - пази ни Боже от бедни или неплатежоспособни клиенти! Толкова грозно и уродливо! Веднага ти става ясно какво мисли г-н "бизнесменът" за теб - или му разваляш пейзажа, или си чувал с пари за отупване. Въпреки че загрозява градината, фактът че е фалирала винаги ми доставя удоволствие! Кракът ми никога не би стъпил там, ако ще и най-добрата кухня да има!

2) Малко магазинче или някакви поправки в Меден Рудник. Беше затворено и не разбрах какво точно е, но видях следния надпис (по памет; не е съвсем точен, но това е същественото):

Клиентът

- да влиза тихо
- да пита малко
- да излиза бързо

Бих влязла единствено ако продава жива вода. Вбесяващ е фактът че всъщност съществува все още, т.е. стадото се примирява с това отношение!
64.
бай мангал
06.06.2021 08:45:36
Вeднага всички цигани,рогоносци ,чeнгeта да си изпаряват към малко търново и бургаз ши си оправи вeднага
63.
Боцмана
06.06.2021 08:06:50
Като кажете едно, ами кажете и две!! Всеки има мнение за наемите там, а знае ли че един магазин от 45 квадрата, в района на кино "Родина", струваше над 400000 евро? Колко трябва да е наемът му?
62.
ДО 60 БЛАГОДАРЕНИЕ НА ГРОБ
06.06.2021 07:29:17
МИ ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА Е В ПОДОБНО СЪСТОЯНИЕ БЛАГОДАРЕНИЕ НА СОРУМПИРАНИТЕ ГРОБАРИ И ХУНТАТА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
61.
ааа
06.06.2021 01:34:00
Наемите в центъра отдавана паднаха, не е това проблемът. Ти, ако един наем от 500-1000 лв на месец не можеш да избиеш, баси и бизнеса дето правиш. Проблемът е, че градът умря и какъвто и наем да имаш като няма потребление, нищо не можеш да развиеш. Не е проблемът само онлайн търговията, по цял свят има онлайн. Всички знаем къде е проблемът.
60.
промяна трябва
06.06.2021 01:27:58
Той Бургас умря, вие южната част на Александровска. Изгревският МОЛ много преди Ковида е почти празен, славейковският по-бива, но няма нищо общо с тези във Варна и Пловдив. До центъра вече никой не ходи за нищо- синя зона и скъп градски транспорт, още по-скъпи магазини и заведения. Вечер и без това няма никой и нищо по улиците, няма млади хора, няма инвестиции, няма престижни университети, които да привличат интелигентни хора, ниски заплати. В двеста хиляден град, има не повече от 5000 човека, които имат някакъв стандарт и останалото е под средностатистическото ниво във всяко отношение- интелект, финанси, образование. Интелигентните младежи напускат Бургас и заминават по София, Варна, Пловдив, чужбина, тука остават само нацепени батки, разни тъпанарчета, които по цял ден въртят стари голфове, бмв- та и аудита по улиците и си мислят, че са хванали Господ за шлифера. Бургаският бизнес е на изключително селяшко ниво и единствените кадри, които се търсят са бачкатори. Как очаквате да се развива някаква бурна търговия и този център да е жив? градът има нужда от съживяване чрез икономика и качествено образование, а не само някакви псевдо филиали и шесторазрядни университети.
59.
пишман бизнесмени
05.06.2021 22:59:45
Българинът е алчен и не знае как се прави бизнес, нито има нужното отношение към клиента. Драстичен пример от хранителен магазин, защото става дума дори за развалящ се продукт. Във въпросния магазин от няколко дни наблюдавам връзки аспержи, които се опитват да продават за 17 лв.! Последният път бяха сериозно повехнали и вече за изхвърляне! Тази наглост се дължи на факта че в блока живеят много чужденци, само че на чужденците им е по-ясно отколкото на българите че това е пладнешки обир и не се поддават на изнудването. Та така - вместо да ги продадат на някаква нормална цена, ще ги хвърлят, а после ще се опитват да компенсират загубите с още по-идиотски цени, докато фалират...

Навсякъде е така. Заведенията са надули цените с намерение да компенсират и за предишната и за идващата ПЛАНдемия. Това естествено още повече уби всички магазини и заведения, но въпреки че принудата е на държавно ниво, много собственици и продавачи проявяват допълнително лично творчество с цел отблъскване на клиента. По 1-2 човека в магазина, цяла зима тормозеха хората, карайки ги да чакат на студа и дъжда, и ги разболяваха. А да не говорим за табелите! Хайде, принуден си, разбирам, но може да напишеш нещо като "МОЛЯ, съобразявайте се с това и това" и може би да добавите някаква усмивка, нещо показващо дружелюбие... един вид, и на нас ни вадят душите, но нали разбирате... Но НЕ! Табели от сорта "... НЕ СЕ ДОПУСКАТ в магазина!" Ай сектир, бе! Аз поначало не влизам никъде заради това противно задушаване ако много не ми се налага, а ти ще ми държиш и този език! Не ме ДОПУСКАЛ! Че да не съм умряла за скапаната ти и безобразно скъпа стока! Дреми си там с нея, "допускай" си по един човек, докато ЗАТВОРИШ и ФАЛИРАШ, тъпо говедо!
58.
Хм
05.06.2021 22:30:29
А, бе! К'во става с онова просто ченге Румен Ангелофф?
57.
Тъжната истина
05.06.2021 22:25:27
Хората нямат пари.
Повечето малоумници бачкат за 600лева и ги кефи
Като си платят сметките и таксите и храната им остават по два и педесе да се поглезят със странджанка и айрянче някоя събота и неделя...
Заможните малоумници са в мола с двойните цени ...
Центъра разчита изцяло на пришълците и туристите които идват лятото...
Те пък и те едни скъсани цървули последните години само ресторантите и кафенетата правят някой лев оборот...

Вдигнете заплатите
56.
възмутен теляк
05.06.2021 22:11:21
Лакомо ду-пе кръв се-ре-улична мъдрост.
55.
До пипи чорапчето
05.06.2021 21:44:10
Факт. Че повечето заплати са смешни. Но и факт че рентиерите са алчни. За да се увеличат заплатите обаче трябва бойкот от хората за работа без пари. Да видим тогава "елита на бургас" как ще работи.
54.
Леш леш ама не толкова леш
05.06.2021 21:37:48
Не разбирам какъв е критерия за умрял град, и жив град. Да ми обясните може ли. Ако е да има народ до 3 през ноща по главната не го разбирам.
53.
*********
05.06.2021 20:30:07
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържа недоказуеми твърдения, касаещи конкретни личности.
52.
фон денто55
05.06.2021 20:12:23
За година и половина истерията с ковируса унищожи търговията по центъра. То не бяха мерки, то не беше затваряне, отваряне, затваряне, то чудо. Побъркахте хората.
51.
хнлрпп оф ффх
05.06.2021 20:09:39
Бургас е един прекрасен град с голям потенциал, но трябва да се сменят тези, които ръководят града, защото сякаш са загубили мотивация да работят за развитието му. Трябват нови хора с нови идеи.
50.
Да да
05.06.2021 20:00:36
Като им разправях на гербаджийксите селскипръчки-общинари, че в Англия махат сините зони , защото бизнеса замира, сайтчето ми триеха мненията и мен баннваха... е сега пишете за умиращия Бургас...
49.
Бс Кс се скъса !
05.06.2021 19:35:41
А по-горната част като има хора да не би да се случва нещо !? Магазините са все едно си на бит пазар в Турция пълно с ментета. Кафетата и ресторантите същите като преди 15 години.
Помещенията си въртят наемателите през 1 година и брокерите опъват комисионни.
Бизнесът в Бургас загина и няма никакъв инвеститорски интерес и без пари да ги даваш.
48.
Дали
05.06.2021 19:35:08
Синя, синьо-зелени и пембени зони... чертайте и чакакайте хора в центъра. Две преки са заели общинските жрички, не плащат синя зона, зае бившето кино Смирненски, на една мутра с джип цялата уличка са му подарили, областната само конуси за техни коли. Къде да спре без да го преджобят височайшия турист. Презастроиха всичко, майни, ямболии, софиянци си накупиха имоти щото пари бол и работа имат... чакайте осемте кораба на снимка, дето ви ги обещават, а си направиха бизнес за наши хора на държавното пристанище. Скоро чакайте 20 етажен хотел пак за наши хора в морската... основите са готови, но старата гемия, която изгориха нарочно за да не шуми на гостуващите на близкия хотел я има на всички картички до сега за реклама в Русия.. чакайте туристи. някога.
47.
Хаха
05.06.2021 19:34:48
Интересна опорка. Празно било, щото наемодателите били алчни и народът завивал по Богориди. Той сега започнал да завива народът, преди 10-15 години не е завивал. В желанието си да промените мнението, че в града не са останали хора, съвсем ставате за смях.
46.
Flegman
05.06.2021 19:34:45
Flegman Виваком не се е изнесъл правят обновяване прост прост много прост
45.
Българина
05.06.2021 19:26:00
Тъй-тъй.
Разширявайте т.н. 'синя зона' още и още и чакайте развитие.
44.
умряла работа
05.06.2021 19:25:50
rabota,rabota ,rabota

и кво

постоянни ремонти на ремонтите на ремонтите вече 15 години
ми ще умре ми ,то да не е желязо
43.
Българина
05.06.2021 19:22:39
Тъй-тъй.
Разширявайте още и още и чакайте развитие.
42.
Каквото в града
05.06.2021 19:14:51
Такова и по 1-ви май.
41.
*********
05.06.2021 19:12:51
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържа недоказуеми твърдения, касаещи конкретни личности.
40.
седерас-реститут
05.06.2021 19:07:30
Добре че беше Ж.Желев да махне жителството.Който не му харесва да се връща на село в АПК-то.Сградата ми е оправиха с еврофондове,ще вдигна наема щото е освежена.На който не му отърва да ходи другаде,друг ще дойде,сезона сега тепърва ще почва.
39.
*********
05.06.2021 18:48:45
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържа недоказуеми твърдения, касаещи конкретни личности.
38.
GERB OVER
05.06.2021 18:39:54
НАЙ-добрия град за живеене къде е чиич кмет да са снима като в БСУто ПИАРно до празните магазини
37.
Селскииии
05.06.2021 18:27:28
Така ще е докато докоснем дъното.Бургас се напълни с всякакви видове хора от къде ли не,шопско,дивият северозапад,ямболъ и т.н.Обаче горките заблудени орица мислят,че са в Париж.Нито бизнес нито работа нито адекватно заплащане. Тотал щета.
36.
ЛЕШ
05.06.2021 18:20:57
Целия град вече е взел дал,не е само Александровска...митьо и Буци от герб ни разказаха фамилията,по улиците вечер няма никой,призрачен град, всички избягаха. Заплати по 600 лв, нулеви инвестиции,кражби и зала за 100 милиона...пълна трагедия.
35.
Гарантирано от ГЕРБ
05.06.2021 18:17:00
Кмете, кмете,
Под твоето ръководство, и с помощта на мутрата борисоф,
Бургас загива!
34.
Кusud
05.06.2021 18:06:26
След като замервахте децата на Бургас които са гейове със димки и тъпани — кой нормален човек иска да живее във такава примитивна простотия — как може полицията стоя и НИЩО не направи на хулиганите които атакуваха дъщерите и синовете ви.
Тъпащина на ВМРО които създадоха тази повърня.
33.
Запознат
05.06.2021 18:05:05
Всички собственици са алчни и нищо не разбират как да вадят пари от имотите си. Те мислят само за много пари. Тия от Ескобар си личи, че са амбициозни, но "лудите" собственички ще им @бат мамата на мениджмънта и таланта!!!
32.
Флагман
05.06.2021 18:03:54
Борисов като тъпан слушаше Меркел.
Не трябваше да има такива забрани.
Който иска да мре да мре.
Кой уби главната улица?
ГЕРБ я заровиха с тази грешка.
Някой пита ли защо Societe General и McDonalds Costa Coffee беше в центъра при началото на ГЕРБ всичките аут.
Токсична партия.
Не виня кмета.
Кмета работи.
Обаче ГЕРБ работи срещу кмета.
Затова им трябваше послушен работен топъл човек да го употребят.
Забутаха полетите пристанището влаковете.
Бутнаха Бургас да ставал спортен град - що за глупости? Трябваше да стане децентрализиран кантон това трябваше да стане среден пръст за София и Боко.
И това не е директна гражба — просто нивото на хората е много ниско не може да привличат инвестиции с такива криминални прослойки в София.
31.
Гларус
05.06.2021 17:53:08
Това, че вие сте скъсани и нямате кеф е ваш проблем. Бургас е ТОП град и е много добре тук стига да имаш грам мозък и съответно добри доходи.
30.
СОФКА И КОКО
05.06.2021 17:53:08
ИСКАМЕ ДА ЯДЕМ КЕБАПЧЕТА КЕБАПЧИЙНИЦАТА КОЯТО БЕШЕ ДО ГРАДСКАТА ТОАЛЕТНА ДО УЧ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ И ШКЕМБЕ ОТ ШКЕМБЕДЖИЙНИЦАТА (СЕГА МАК ДОНАЛДС), ДА ПИЕМ ЧАША ЛИМОНАДА ИЛИ БУКЕТ ОТ ЛИМОНАДАДЖИЙНИЦИТЕ, ДА СИ КУПИМ ФУНИЙКА СКАРИДИ, ДА СЕДНЕМ НА СЛАДКАРНИЦА РОЗА НА ИСТИНСКА БОЗА И САРАЛИЯ, ПОСЛЕ ДА ИЗБРЪМЧИМ НА ДИСКОТЕКА НА ПЛОЧАТА
29.
E
05.06.2021 17:48:09
Особено като видя порутената фасада на богориди дето е била казино на 2ри втаж ми се повръща . Долу има сигурно 5 6 обекта от които опъват наем а не могат да си оправят фасадата. Цигания пълна
28.
Бургазлия
05.06.2021 17:43:31
Махайте се от Бургас всички вие, които не харесвате родния ми град!
Аман от селяндурщина!
27.
Пипи Чорапчето
05.06.2021 17:42:59
А дали е само до алчните рентиери?
Дали не е свързано все пак и с факта, че "градът-витрина на ГЕРБ" и в топ 5 по големина и население, не попада даже в топ 10 на СРЗ за страната?
26.
Вълнуващ и артистичен
05.06.2021 17:39:23
"Александров ска" отдавна не е пешеходна зона, зона за разходка. Промяната на транспорта около автогара Юг и намалелия жп транспорт, обезлюдиха тази част. Мола отне клиенти, изобщо Главната е демоде.
25.
янчо
05.06.2021 17:39:20
хората се научиха да купуват дрехи и обувки по интернет и това удря по всички магазини, сега основно вървят малки магазинчета , търговците направо си ги купуват защото са на ниски цени и малък данък, имат ги само за среща с клиента иначе търговеца има голям склад някъде в индустриална зона ако му трябва да държи някъде много продукти
но това е тенденцията
малки магазинчета някъде на по комуникативно място, на булевард без значение от местоположението хората вече са с коли и обикалят навсякъде, даже в меден рудник
24.
Флегман
05.06.2021 17:29:43
Той бургас си е отдавна умрял, жив човек няма по улиците след 19-20:00 само някви утайници, наркомани, състезатели който да чупят стойки с мутренските постъпки! Къде е Варна, там и в 23:00 е претъпкано от хора, спокойно излезли на разходка по главните им артерии! Бургас умря, и никога няма да прокопса нито заведенията нито нищичко!
23.
Един
05.06.2021 17:17:19
Където има ДПС бизнесът загова !
22.
Фарчето е култово
05.06.2021 17:07:22
На Фарчето съм ял в края на 80-те за по 2-3лв
Ванко, а Балканчето помниш ли го де беше?
21.
Сикишев
05.06.2021 17:05:18
Ковид 19 ускори много неща.За 2 гдини ковид "развитието " но обществото се трансформира като за 20 години.Нещо което щеше да се промени за 20 години се промени зе 2 години.Рахатлъка на рентиерите остана в историята завинаги..Те трябва да го разберат ,колкото по рано толкова по добре за тях.
20.
000
05.06.2021 17:03:41
Тази част от Александровска беше оживена когато работеше Пристанището. Идва кораб и моряците първо тук стъпват в града.... пристана сега е атракция, няма кораби и моряци и резултата е на лице...
19.
XX
05.06.2021 17:01:15
До 15

"... имаме рязко покачване на цени на хранителните продукти
цена на ток... " - и в други държави е така.
18.
Едновремешен многознайко
05.06.2021 16:59:09
А беше време когато 100км.м търговска площ вървеше по 2-3 хил $ месечно, а заплатите бяха по 5-10$
Преди 20-30 години имаше слухове коя част от Александровска била на Луджев, коя на Цонев и т.н От години не се говори коя част кой я държи. Най-вероятно защото Толупа стана падишах на държавата
Едно време имаше някаква романтика в излизането и срещането на хора по Александровска и Богориди. Сега всичко гледа да се изнесе от града по празниците
17.
XX
05.06.2021 16:59:05
До 14

"... учил в Москва където всички знаем нещата не са нито на ниво нито има свобода." - дреме му на инвеститора, дали има свобода.
Това което инвеститорите търсят е сигурност. Ако ще и най-черният диктатор да е, ако му се гарантира сигурност на инвеститора - ще отиде.
16.
Не Александровска,
05.06.2021 16:59:04
а Бургас си заминава!!
15.
emigrant
05.06.2021 16:56:26
Въпросът, защо обезлюдява Бургас е добър.
Не мислете , че това което се вижда в градът не е
навън. И в чужбина, виждаме хората които сме отседнали
от години -картината като в Бургас.
Но каква е разликата;
1, държавата взима мерки по отношение рента -цена,
данък на наемодателя а как е тук.
2. Виждаме МОЛ в градът - картината не е по различна
от магазините в центъра.
3,В процес на пандемия , когато хората са затворени
имаме рязко покачване на цени на хранителните продукти
цена на ток , вода - къде е държавата ? Или както се казва
риба се лови в мътни води.
Всеки ден ставаме свидетели на процеси в държавата ,
които те изнернявят , следва въпросът - кои е наказан ,
защото ако има такива , мераците за далавера малко ще секнат.
14.
Йотата
05.06.2021 16:53:46
Някой още помним как едно време "тази част на улицата от часовника до гарата беше много оживена с култови ресторанти, кафенета ,магазини, сладкарници и закусвални. "Малина" , "Куба",'Малкото балканче' , "Морски вълни "; фар" , "Гастроном", "Интера" .
Лятно време имаше и доста чейнчаджии в напречните улички които примамваха курортистите .....
13.
Трол
05.06.2021 16:50:57
Хубаво е да работиш рентиер и да смучеш огромни наеми. Обаче мина времето, когато бяха "златна мина". Пък точно тази част на Александровска винаги е била "умряла".
12.
Стига ве..
05.06.2021 16:46:02
Александровска била мъртва!?!??? То целия Бургас е такъв..
11.
Нормално
05.06.2021 16:42:17
Къв да го дириш на Александровска? Хората предпочитат лятото да се разхождат в Морската Градина , а зимата в мола на сухо и топло. Александровска е едно недоразумение. Още един мол да построят в Меден Рудник и тая гнусна улица Александровска ще е сборище на наркомани! Да пускат колите да минават оттам
10.
Метин от Руен
05.06.2021 16:40:45
И ас станъх Бургъзлия. Юруш към бургаз да си копуваме апартаменти от дъртите бургазлии.
9.
Ме
05.06.2021 16:27:10
То на Александровска в горната част имаше повече продавачи от хора тоя следобед....
8.
Решението
05.06.2021 16:26:33
не е сложно и зависи от данъчната политика на държавата. Данъците върху бизнес имотите трябва да са такива, че да принуждават собствениците им да не ги държат празни.
7.
То пък горната част е цъфнала и вързала
05.06.2021 16:26:23
Настоящият клуб "Ескобар", известен преди време като "Барселона", а през соца беше бързо хранене Фар. Ванка, ако не беше кофти пич щеше много неща да научиш от мен.
Истината е, че с това управление, Бургас залязва. Дано някой ден си възвърне славата на 4-ти град по всичко
6.
К
05.06.2021 16:24:37
Около гарите в нормалните градове е най оживено. Наскоро влака удари и уби 20 крави.
После го замерваха роми с камъни.
Какво върши полицията и армията за да осигури транспорт и ред на влака?
НИЩО.
Като няма нито летище нито влакове няма да има и хора. А това че министъра на образованието отказа да имаме клонове на университети служи София да ни граби и обезкостява за да си плаща метрото и данъците с Бургаските студенти и работници.
Източване на човешкия капитал.
Докато се сетите да се двценреализирате като на отделни кантони по Швейцарски модел.
5.
Гербаджия
05.06.2021 16:20:00
Центъра е умряла работа...селски мегдан... Язък преди 10 години си беше гъзария а сега е простотия... Трагедия... Иначе по 5000лв наеми... Алчни алчни...накрая всички в Изгрев свършват хах срещу 1000 лв скромно погребение.... Хах храна за червеи
4.
Широк Хълм
05.06.2021 16:19:09
Защото ГЕРБ фалшифицират цифрите.

Как да ви обясня:
Чета книги за инвеститори.
Когато инвеститорите се срещат с компании или държави те първо преглеждат хората с които се срещат. Гледат резюмето. Гледат образованието. Гледат цифрите. Четат новините. Питат опозицията. Правят 360 градусова проверка.

След това те се питат:
Дали този дебел дядка който е пазил диктатор и цар и след това е имал компания за ченгета и това онова — дали този човек има мозък за нещо повече — и защо не е отгоре някой много успешен интелигентен лидер със резюме постижения и най важното с перфектно резюме, образование като топ-10 студент в най добрите университети като адвокат банкер инжинер.

Но защо ченге, или защо някакъв учил в Москва където всички знаем нещата не са нито на ниво нито има свобода. Защо тези деугите министри също имат най оскъдно резюме. Тези гладни глави как ще ми гарантират капитала и прихода на други инвеститори и клиенти?

Щом като този народ ги е избрал — дали е реалистично че е имал свобода и чисти медии дали е реалистично че е имало опозиция, дали е реалистично че клиенти ще при-иждат цяла година в Бургас или София? Дали е реалистично да има бизнеси ако няма полети през зимата? Дори до София? Дали е реалистично че тези като нищо не пипат ще си хабя парите тук????

Дали всъщност няма някаква хунта тук?
Дали е на Путлера или шопска тази хунта? Или на енергийната мафия?

И така нека да отговорим на инвеститора.
Да прав сте. Сукар! Каза Тиква на канцлера който му се смееше и му предлагаше кафе.

30 години крехка демокрация.
Време е вече да сложим горе само хора с резпмета и постижения и честни избори честна държава. Дядките да си ходят.

Честност почтеност бизнес.

Напред.
3.
Логично
05.06.2021 16:19:02
Търговията бавно и сигурно се прехвърля онлайн. Подобни имоти стават за приятни кафенета или бирарии, но не и при наемите които им искат в момента.
2.
Аааа
05.06.2021 16:18:46
Не правилния въпрос е тези рентиери докога ще си мислят че имат имоти на шанз-елизе и ще искат безбожни наеми.
1.
Jkl
05.06.2021 16:08:27
Правилният въпрос е защо Бургас обезлюдява?
  Добави Коментар
Задържаха мъж, заплашвал да извърши нападение на коледен базар в Бремерхафен Полицията е успяла бързо да идентифицира мъжа, след като е получила сигнала за видеото в социалната мрежа TikTok  “Джингъл белс” с гайда по родопски Изпълнението е на девинския гайдар Емил Чолаков
Вучич обижда опозиционните лидери, били магарета и педофили В Сърбия ври и кипи Лоша новина за Украйна! Изход за войниците няма Въоръжените сили на Киев нямат резерви, демобилизацията е невъзможна
Вижте кой има имен ден! Почитаме велик българин Празнуват Бисер, Бисера, Бисерка, Бистра и Наум Светът е изправен пред глобална катастрофа, питейната вода намалява Bъпpeĸи чe Зeмятa e пoĸpитa cъc 70 % вoдa, caмo 1% oт нeя e гoднa зa пиeнe
Забраниха на Роби Уилямс да се състезава за "Оскар" Крал ли е култовият музикант, питат се почитателите на седмото изкуство Доналд Тръмп с удар по ЛГБТ, обеща да спре „транссексуалния делириум“ Ще сложа край на сексуалното осакатяване на деца и ще изключа транссексуалните от армията и от училищата, закани се той
ЦРУ се меси във войната в Украйна Очаква се обаче Бърнс да се оттегли от поста шеф на ЦРУ след встъпването в длъжност на новоизбрания американски президент Доналд Тръмп Принцеса Кейт става кралица скоро Тайни знаци я издадоха
Украйна заменя пехотата с ултрамодерна техника Володимир Дегтярев съобщава за нападение на украинските отбранителни сили срещу позициите на руските войски край Липци, разположено северно от Харков Белгия се готви за война Брюксел издаде насоки към населението си за войни и бедствия