Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

„Виваком“ сюрпризира потребители с непоискани дебитни карти

„Виваком“ пробва дали ще мине номерът
Ключови думи: виваком, потребители, дебитни карти

Потребители на „Виваком“, които са инсталирали на телефона или таблета си мобилното приложение за дигитален портфейл Pay by Vivacom, бяха изненадани вчера, че ще получат непоискана физическа дебитна карта. В писмо, разпратено масово между 10:00 и 11:00 с подател support@pay.vivacom.bg, радостно им се честити новата Mastercard Digital First. Те щели да си я получат с посредничеството на финансовата фирма „Пейнетикс“. Това дружество се занимава с предлагане на потребителски кредити и кредитни карти и се явява пък трето лице в заплетената от „Виваком“ история.

В текста на писмото се изреждат много екстри на непоисканата карта. Разсеяно обаче е пропуснато да бъдат предупредени потребителите, че, докато Pay by Vivacom е почти напълно безплатен портфейл, от момента на получаването ѝ, Mastercard Digital First започва да им трупа разходи и такси. Те започват още с нейното пристигане – дължат се 9,90 лв. за издаване и доставка. А ако някой се излъже да я активира – по още 1,00 лв. за месечна такса след определен гратисен период. Всеки, който в даден момент се усети и реши да я закрие, пък дължи отделно 1,95 лв. Цялата тема „такси“ е изцяло пропусната във възторжения текст на писанието.

Проверка на „Флагман“ сред 23 души, които притежават дигиталния портфейл, установи, че всички са получили въпросния мейл. Сред тях има журналисти и юристи, които вече бяха отговорили със закани да сезират Комисията за личните данни за нарушение на Регламент 2016/679 на ЕС, който касае некоректното и неправомерно използване на лични данни. Всички те бяха получили персонални отговори от „Виваком“, в които се съдържаше текст според конкретиката на отделния случай. Малко по-късно през деня и останалите „ощастливени“ потребители получиха отговори да игнорират предишното радостно писмо за дебитната карта, понеже разпращането му било „техническа грешка“.

15
Коментара по темата
15.
Вивашит
27.02.2021 22:48:00
До неотдавна имаха и търговски директор грък. Взеха с измама от сметката на детето ми няколко лева и им спрях услуги за над 100лв на месец. Големи хитреци се писаха, но не уцелиха човека
14.
Единствените
27.02.2021 20:56:41
Това е фирма, в която служителите са готови да продадат и майките си само за да хванат целта. Няма човещина, няма скрупули, няма съображения или просто жал към клиента. Всичко е цифри и левове. Така е било и така явно им е добре
13.
Стрезов
27.02.2021 20:05:19
Най-големите мошеници. Ето това са Виваком. Мога да напиша повест за техните лъжи и измами, след като бях коректен клиент 4 години
Всичко тръгна назад от онзи момент, в който измамникът Спас Русев взе контрола
12.
Зара
27.02.2021 20:04:49
Много зачестиха техническите грешки!Струва ми се,че по скоро се опитват да мамят!
11.
Kkkkk
27.02.2021 19:54:01
Защита на потребителите, както винаги спи и нищо не е разбрала.То да е само това и да е само при този оператор ама не е!Виваком за съжаление тръгна по пътя на един друг оператор известен с лъжите си навремето. На скоро отново бяха пуснали непоискани мегабайти от, които за да се откажеш трябваше да пращаш платен смс а обаждането до оператора беше повече от 5 минути отново платен. На въпрос коректно ли е това тишина. Наказание от защита на потребителите 00.
10.
Сега ще го видим що за журналист е
27.02.2021 16:25:15
Божката са го нахендрили с 15-20лв и сега се жалва във Флагман. Хайде да те видя сега какъв журналист си и как ще се защитиш, до кои институции ще пишеш и какво ще постигнеш!
9.
не трябва да се отминава
27.02.2021 16:07:31
с лека ръка този случай.Журналистътт си е свършил перфектно работата,ние тук си изписахме мненията,на които едва ли някой обръща внимание.Но органите,които трябва да следят да не ни нарушават правата,задължително трябва да вземат отношение.
8.
Бургазлия
27.02.2021 13:42:37
Господа прокурори защо не се самосезирате и да защитите хората от тази измама.
Административните ви ръководители защо мълчат ?
Защо не ни защищавате правата от такива престъпници ?
7.
Кьосев
27.02.2021 13:33:58
Някой в Бургас и около Бургас да е хваща 5G от Виваком?!)
6.
Бивш
27.02.2021 13:20:25
Няма значение какъв си, служител или клиент. В тази фирма направо се натяква и насажда, че трябва да продаваш и да лъжеш на МАКС. От страна на клиента просто кимаш на уговорките и лъжите, които ти пробутват и после си блъскаш главата. Лично съм бил служител. То не беше лъгане а маратон по надлъгване. Разни управители от Айтос със селския си манталитет се опитваха да набият в главичките на служителите, че така трябва да е всичко. На жалби внимание не се обръща щото ти им вадиш парите на онези отгоре.
5.
Прокуратурата с Каскетовидния начело
27.02.2021 12:49:59
какво още чака, че не се е самосезирала?
4.
ало ФЛАГМАН
27.02.2021 12:39:18
НИ ВОПЪЛ НИ СТОН ЗА ""ЧАЛГАРЯ""ХАХА!!!!!!!!!!!!!!!"""чалгаря ""ШАМАРОСА"" СТАТУКВОТО !Империята ще отвърне в свой стил знаем го""""–статия
3.
PTO
27.02.2021 12:09:12
След чакане от 15години, при откриване на телефонен номер през 2000г. внесохме 200лв. в БТК.
При закриване на същият през 2007г. добронамерена служителка ме уведоми, че в тази сума има включен депозит 50лв. Същата сума ми приспадната от дължимата последна неплатена стойност.
По-късно при закриване на друг телефонен номер всички отказваха за такъв депозит и много трудно "закриха" номера.
Въпрос: Колко абонати е имала БТК. При депозит от 50лева/абонат. Колко пари и при кого са отишли ?
2.
Дани
27.02.2021 11:43:33
Ти не си добре бе момче, потърси лекарска помощ ако вече не е късно за теб.
1.
ГАРАНТИРАНО ОТ ГРОБ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
27.02.2021 11:34:24
Правов ред ЧРЕЗ КОЙТО ИЗМАМНИЦИ МУТРИ КОРУПЦИОНЕРИ ПЪЛНЯТ ""ЧЕКМЕДЖЕТА ""ПОД ""КАСКЕТА""
  Добави Коментар
Страшен екшън: Жена издра по врата полицай по време на проверка Пострадалият униформен е освидетелстван и по случая се води разследване под надзора на прокуратурата Купуваме закуски от вечерта за следващия ден заради намаления Баницата води на пържолата с 5 лева
Много важна информация за грипната епидемия в този град Отпадат въведените противоепидемични мерки в лечебните и социалните заведения Рецептата за тези солени тригуни е на свекърва ми и си я пазя като зеницата на окото Рецептата за тези солени тригуни е на свекърва ми и си я пазя като зеницата на окото
Жестока трагедия! 22-годишен шофьор се заби в стълб, загина 14-годишната й спътничка Шофьорът е в изключително тежко състояние Мед с виагра залива пазара Веществото съдържа смес от мед и лекарство, подобно на виаграта, и се продава на черния пазар в някои нощни магазини за по няколко евро
Доц. Атанас Мангъров каза какво да правим, за да се предпазим от грипа Началната остра фаза е около 4-5 дни, но някой път продължава до 7-8 дни Рецепта за домашен шоколад за 20 минути, с който децата ще бъдат във възторг Много лесно се приготвя
Българската полиция e "блокирала спасяването" на трима мигранти, които по-късно замръзнаха до смърт NNK и CRB призоваха за "независимо, официално разследване" Бизнесът определя кибератаките като основен проблем през тази година Най-значително придвижване нагоре в класацията бележи изменението на климата
Концерти, пътуващо кино, театрални постановки и стендъп комедия - какво да очакваме в Царево Силен тласък на културните събития в общината през есенно-зимния период Конспирации, нали? Пентагонът планирал терористични атаки в САЩ, за да оправдае нахлуване в Куба В документа се изброяват много идеи за това как да се разпали ненависта на американците