Разкриха как мъстят стюардесата и пиколото на неприятни клиенти
Блогърът Дарън Кардоса попита своите абонати в tiktok за най-неприятните им клиенти и ги помоли да разкажат как се справят с тях.
Стюардесата от Канада Хелена Хандбаскет сподели своя опит. Момичето призна, че когато пътници се държат грубо и невъзпитано, тя им го връща като ги регистрира за места близо до тоалетната. Което става особено изнервящо в дългите полети по 10-12 часа.
В хотелите също има тихи отмъщения срещу стиснати грубияни. Пиколо призна как телефонирал посред нощ в стаята на гости, които въобще не му дали бакшиш след като качил тежките им куфари до номера. „Запомних коя стая са, обадих им се посред нощ и след това затворих“, сподели пиколото.
Администраторка в друг хотел пък пращала грубияни в стаите точно над шумен паркинг, или пък им звъняла в стаята в малките часове, също както и пиколото.
Източник: DarikNews
Добави Коментар