С 90 км/ч по Северния обход на Бургас, ще има и локални платна
След като изпълнителят на важния за Бургас проект за Северния обход бе избран в лицето на „Пътстрой Бургас” ЕООД, станаха ясни и някои важни подробности трасето. Обходът ще започва като се отделя от път I-9 на запад непосредствено след Атанасовското езеро при кръстовището за сервиз „Ситроен” и ще приключва на около 300 метра след път I-6. Той ще е изграден от две платна с разделителна линия, широка 2 метра и две ленти с по 3.75 м широчина, както и банкети от 1.5 м. Ограничението за скоростта ще е 90 км/ч.
Към проекта се предвижда изграждането и на локални платна, където максималната скорост ще е 50 км/ч. Там, където то ще върви успоредно на пътя, се предвижда зелена ивица до ръб настилка с ширина 3 м и банкет от другата страна 1.5 м, който след разрастване на застройката ще се промени в тротоар. Локалните платна ще бъдат в следните участъци:
- от км 0+000 до км 1+188 с дължина 1188 м от северната страна на обходния път в участъка от с.ст.надлез при км 3+440 до връзката с път І-6 в посока София.
- от км 0+000 до км 3+941,89 с дължина 3942 м от южната страна на обходния път: покрай връзката “София Бургас“ и обходния път до около км 3+850 и оттам покрай връзката на възела Бургас – Сарафово до включване в изграденото локално платно по път І-6 от страна Бургас.
- от км 0+000 до км 1+526 с дължина 1526 м от северната страна.
- от км 0+000 до км 0+996,6 с дължина 997 м. от западната страна на пътния възел покрай връзката „София – Лозево“. обходния път: покрай връзката „София – Бургас“ и обходния път до около км 3+850 и оттам покрай връзката на възела Бургас – Сарафово до включване в изграденото локално платно по път І-6 от страна Бургас.
- от км 0+000 до км 0+638,58 с дължина 639 м от южната страна на пътния възел покрай връзката „Бургас – Сарафово”.
Предвиждат се и четири пътни възли. Първият ще е при км 0+675,85 Този възел е решен по индивидуален начин като тип „Тромпет“, но с обърната от другата страна връзка от Бургас за София поради много малкото движение в тази посока. На тази връзка се оформя кръгово кръстовище с радиус 10 м, с което се решава връзката към автосервиз „Ситроен“ и магазин „OUTLET“. Предвидена е ивица с ширина 2 м за едрогабаритните автомобили.
Вторият при км 2+319,12 и при км 3+440,67 Тези два пътни възела тип „полу-детелина“ се оформят като такива като пресичания на с.ст.пътища и обвързването им с локалните платна с възможности за превключване към обходния път. Пътния възел при км 3+440,67 ще се използва и за обслужване на локалното платно покрай североизточната страна на път І-6.
Третият пътен възел е предвиден при км 4+187,57 Този пътен възел решава връзката на обходния път и път І-6 София – Бургас и продължението към бъдещия обход. Решен е като пътен възел тип „пълна детелина“ с минаване на горно ниво над път І-6 с двуотворно съоръжение.
Тъй като съвсем скоро предстои стартирането на строително-монтажните работи по мащабния проект, от АПИ са обявили обществена поръчка за упражняване на авторски надзор. Тя е на стойност 50 хил.лв., като крайният срок за подаване на оферти е 7 декември.
Какво то е за мен, това е и за теб, и за всеки останал!
П.П. Никой не ти пречи да използваш изхода си за вход... И, вярвай ми, никой не го интересува! Прави каквото ти е приятно, стига да не нарушаваш закона, не е необходимо да уведомяваш всички за мераците си!
Има едно книжле с надпис Конституция. Добре е да го прочетеш , преди да се жалваш по сайтовете, как са те ощетили и да чакаш да ти помогне някой ;-)
Път с две ленти и локално да минава до парцела ти повишава цената за единица
10- ки пъти. Дори от 20 декара да ти останат половината.