Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Хора, спрете критиките към лекарите и сестрите на УМБАЛ-Бургас, изнемогват и ще ги загубим!

Нека близките на болни да не изпадат в паника, защото обстановката и без това сложна
Ключови думи: лекари коронавирус, инфекциозно отделение умбал бургас, лекарите от бургас изнемогват, флагман

След две публикации на Флагман.бг от днес лекари и медицински сестри от УМБАЛ-Бургас реагираха остро и призовават чрез многобройната ни аудитория да се прояви човещина и разбиране у близките на приети пациенти с COVID-19. Особено е остра реакцията у изнемогващите от умора в Инфекциозното отделение лекари и медицински сестри заради публикуваната лична драма на бургазлийката Стела Димитрова. (ВИЖ ТУК) Тя поиска чрез Флагман.бг да прибере у дома си двамата й родители, настанени за лечение с К-19 и множество други придружаващи заболявания, тъй като, според нея, те получавали само антибиотик, но не и адекватна грижа. Самата Стела Димитрова е също с К-19. Току-що дежурният екип от Инфекциите изрази своето огромно огорчение, че не се полагат грижи за двамата възрастни пациенти. 

Внесено беше и уточнение и от Спешния център за самоубилия се вкъщи с ловна пушка Руско от жк „Меден рудник“. (ВИЖ ТУК) Оказва се, че преди това той три пъти е правил опит да постъпи в ковид отделение, но без да е диагностициран. Имал и психическо заболяване. Човекът просто правел паник атаки и състоянието му показвало по-скоро страх поради психическо разстройство, отколкото влошаване заради коронавирус. 

В момента реално УМБАЛ-Бургас разполага с трима специалисти по инфекциозни болести. Двама от тях – началникът д-р Иван Йотов и заместникът му Ростислава Кръстева, на практика са сами и изпълняват 12-часови дежурства – без почивен ден, тичайки от собственото си отделение, намиращо се зад гърба на стария корпус до 10-ия етаж, където е новосформираното отпреди 3 дни ковид отделение. УМБАЛ-Бургас разполага с 60 легла за лечение на К-19. Д-р Йотов и д-р Кръстева се подпомагат от двама специализанти, които работят наравно с тях. Те сноват между УМБАЛ-Бургас и Военна болница, където е устроен заработилият вече буферен център. 

Третият специалист по инфекциозни болести, с който разполага Бургас – д-р Кънчева, е поела сама всички останали болни от някаква инфекция – менингити, различни видове хепатит, ротавирус и други, които никак не са малко, има и заболели деца. За това д-р Кънчева не може да влезе в ковид отделение. Тези болни са прехвърлени в част от кожното отделение, за да освободят място за коронавирусните. 

В Бургаска област вече преобладават лекари с тясна специалност и такива с „вътрешни болести“, като с първоначална квалификация са на изчерпване. Затова са и малко лекарите, които могат да бъдат командировани в ковид отделение. 

След д-р Иван Казмин, който е ревматолог, от вчера 12-часови дежурства дават д-р Цанев и д-р Камбурова, която е очен специалист. Те са в бившия хоспис – на 10-ия етаж в старото крило. Хосписът е преустроен в ковид отделение. 

Колеги на лекарите и сестрите от първа линия предупреждават, че от изтощение и обида може наведнъж всички да си тръгнат, защото  имат семейства, а и собственото им здраве е изложено ежеминутно в крайна опасност. 

Снощи е починала 48-годишна жена, настанена часове преди това в Инфекциозното отделение, която се е борила вкъщи 8 дена, но симптоматиката не е била типична за COVID-19. Тя е починала часове след като й е била поставена диагнозата. 

Картината ще се влошава с всеки изминал ден и отговорността е най-вече на самите граждани, а не на малкото ни останали лекари и медицински сестри, които можем да загубим вкупом.
 

52
Коментара по темата
52.
айде де...
01.11.2020 14:59:03
До 32
Лкар специалист в Германия получава средно около 7 000 евро месечна заплата, което е равно на 13 700 лева. Колко взима в Бг? Ето затова няма да имаме лекари. Кадърните лекари емигрираха, останаха само некадърните, които ги мързи да научат един западен език и да отидат да получават достойно заплаяане в развита европейска държава.
51.
истината
01.11.2020 14:50:47
До 32
В Германия здравните осигуровки са 15,2% от заплатата. За да плаща един учител в Германия 800 евро здравни осигуровки, месечната му заплата трябва да е 5 200 евро = 10 188 лева. Хайде сега сметни каква е месечната заплата на един български учител. Да не пиша повече, че и учителите ще избягат като лекарите.
50.
истината
01.11.2020 14:28:07
Лекари ли? Ей такива търгаши-лекари “оправиха" всичките ми роднини, които имаха нужда от лекар да го ,,лекуват''. Последен беше баща ми, лекарят дори не му направил биопсия, казал му ,,ей сега ще те клъцнем и след 3 дни си отиваш в къщи", на втория ден след операцията почина, а лекарят си иъточи Ждравната каса за операция, която даже не е била необходима. Така че не ми говорете за лекар. Аз не ходя на лекар, те изписват медикаменти да върви търговията с лекарства, а даже не търсят причината за заболяването, за да могат дъъъълго да те лекуват, а ако може и да те направят хронично болен, да си им постоянен пациент, още по-добре за тях. Има малки изключения от добри лекари, но те са мнооого малко. Повечето са опорочили лекарската професия.
49.
ko
01.11.2020 14:18:15
Лекарите бягат в чужбина заради недостойно ниското заплащане. Вината е в управлението на страната. Да се определи европейско минимално заплащане на лекарите и те няма да имат нужда да емигрират.
48.
гнгндд
01.11.2020 14:15:08
Добрите лекари са като белите лястовици у нас. Недопустим е призива да не критикуваме лошите лекари. И в другите европейски страни лекарите са малко
47.
Tinker Bell
31.10.2020 18:04:52
Ех, 40, всички сме грешни и смъртни. Повечето от нас го осъзнават , когато между тях и смъртта има само един лекар. Ти , обаче, си специален - умрял си от злоба и завист, без още да си го разбрал .
46.
...
31.10.2020 11:28:06
40,
Каква лекция за професионално ориентиране под въздействието на демона Сатана, точно като за Хелоуикенда.
От МОН ли сте я усвоили?
Допускам, че търсите из между курсистите тия с патентия.
45.
човек
31.10.2020 10:35:20
До 40
Човече отиди при някой психиатър да ти помогне Явно не си успял в живота и си озлобен към всички особено към по успелите С малко помощ може би ще се измъкнеш от дупката
44.
до антикомуняга
31.10.2020 09:55:29
Уважаеми г-н антикомуняга, тези уроди и човешки утрепки, с чувство за малоценност са истинските хора, които работят достолепно и спасяват човешки животи, включително и на твои близки и роднини. Ще те попитам защо си такъв страхливец, а не излезеш с името си че да знаят всички кой си "ерудит" такъв? За най-малкото нещо бягаш до лекаря, а не се лекуваш сам. С какво си допринесъл за човешкото достойнство на лекари и медицински сестри? Хайде като си много смел и умен върди като доброволец да лекуваш болните от КОВИД и да не се прибираш у дома. Облечи екипа, който 24 часа да не събличаш и да не можеш да отидеш дори до тоалетна. И за твоя информация медиците получават заплати по- ниски и от тези на шофьор. Неблагодарен българин си ти
43.
Извод
31.10.2020 00:43:08
Лекарите прекрасно знаят защо колегите им бягат в чужбина. Ние- пациентите също знаем защо не се полагат адекватни грижи за болните. Само сестрите преди време изразиха недоволство , но не ги подкрепиха нито лекари, нито пациенти.
E, явно сме доволни от здравната си система- защо ревем сега?
42.
До 40
30.10.2020 23:58:24
Не си наред, човече! Как не си се самоотровил от толкова злоба? Не може да обобщаваш така за всички медици - както във всяка професия има и гнили, и здрави ябълки. И не си ти, който ще каже колко процента са. И аз съм си патил от некадърно и лошо лечение, от пренебрежително и лошо отношение, но съм видял и внимание, грижа и помощ от лекари и медицински сестри.
41.
До 40
30.10.2020 23:39:51
Я вземи се самонасочи към някоя психиатрия или сам си тегли въжето, мръхльо. Пълен ташак си. Кефиш ме.
40.
антикомуняга
30.10.2020 23:04:53
Кой става лекар? Некадърни човешки отрепки които търсят внимание и искат да бъдат ласкани и ухажвани. Развили огромни комплекси за малоценност като малки, чувствайки се незначителни и неоценени, учейки със злобна амбиция, набиращи големи количества фрустрация, когато най-накрая достигнат позицията която искат решават ,че ще си го изкарат на всеки който не ги боготвори, колят и бесят... и не в художествен смисъл... 90% от докторите искат да са арбитражи на смърта и живота, те да са последната истанция, да им се милиш,кланиш и засипваш с пари. Да помагали на хората, от алтруизъм, безрезервна отдаденост и безпристрастност. Само ,че стават мутри в бели престилки, и далеч не говоря само за касапите със скалпели, извратените генеколози и педиатри, болните психиатри , глупавите ортопеди, шарлатаните ендрокринолози, бавноразиващите патолози, и малоумните джипита-аптекари. Говоря и за мазните нагли МЕД.сестри на който наистина им капе много мед, бъркат с две ръже в кацата. Кацата от отчаянието на хора. Приканват и просят пари и спекулират с участта и болестите на пациентите си. "Обгрижват" ги с голяма неохота и арогантност като ,че ли някой ги моли да работят шибаните си работи. Ама напуснете некадърни и алчни демони. Бониците ни приличат на хетакомби и гробници а вие като агенти на бога на отвъдното. И все се оправдават с директори, началници,министри и тн. Рибата се вмирисвала от главата е фраза използвана за бягане от отговорност, САМО В БЪЛГАРИЯ. Погледнете себе си, отрващаващи и уродливи мъчители. Станали лекари да заплашват и заповядват. Здравни работници умъртвители и уморители като вас не ни трябват. Да затворят отделенията да видим ще има ли ковид извън болниците. Псевдо-коронавируса се предава само по болничен път ,чрез медиите.
39.
Bivsh pacient
30.10.2020 22:21:48
Nai golemite nekadarnici s malki izklucheniq. Nedev i kazmin a i shefa na urologiqta. Bqh sas 5 shupeni rebra gradna kost shupena ramena stava. Dvapati minah rengin i nekadarnata ruskinq ot speshnoto te sa dve po vazrastnata kaza da ne e razigravam samo sam bil natarten. I da si hodq v kashti da pochivam. Minah rengin v gruga bolnica. 10 dena v reanimaciq i 30 dena v gradna hirurgiq na morfin i sled tova v kashti izvestmo vreme na oxikodont. Sprqh go sam po sistema i sled tova volq i varvene. Takache sofiqnci kazvat che edni ot nai golemite nekadarnici sa v burgas bez da se zasqgat kolegite ot burgas. I v sofiq gi ima no mai po malko. Stiga s tova hvalene na dkc 1. Kmeta da vzeme seriozni merki. I to dosta seriozni. Mizeriq v cqlata bolnica bez izkluchenie. Klimaticite lqtoto duhat toplo ako gi ima izobshto. A tozi v speshnoto duha samo toplo lqtoto i tam priemat hora po speshnost.
38.
...
30.10.2020 20:45:53
33,
Никой не може да знае какви прожекции са ти прожектирали и колко си "влязъл в телевизора". И както се изказала една баба преди 58години:" Те тия хора хубаво са влязли в телевизора, ами от къде ще излязат да пикаят?"
37.
nov
30.10.2020 20:38:20
nama takiva zaplati za medicii v evropa ........opalcenci sega e vremeto da kajete pokajete ce ne zaslujavate tezi mizerni zaplati
36.
????
30.10.2020 20:22:51
Къде са милиардите за здравеопазване?
35.
...
30.10.2020 20:20:27
Другото многоточие

Кого да проверя? Никога не ми се е налагало да си проверявам работодателите. Не са ми възлагали такава задача, а и няма да е приема.
Иначе наетите психично болни при същия работодател си личат- та въпроса за тях колко се плаща е друг? А на мен какви загуби ми коства-съвсем друг!
34.
...
30.10.2020 20:20:04
Другото многоточие

Кого да проверя? Никога не ми се е налагало да си проверявам работодателите. Не са ми възлагали такава задача, а и няма да е приема.
Иначе наетите психично болни при същия работодател си личат- та въпроса за тях колко се плаща е друг? А на мен какви загуби ми коства-съвсем друг!
33.
До номер 1
30.10.2020 20:18:36
Това е реален и обективен коментар. Който не е имал взимане-даване с тия изроди наречени лекари не знае за какво иде реч. Изнемогвайте майка ви гнусни изроди! Затова Ви бият постоянно, защото не сте хора, вие сте УРОДИ неземни!
32.
до 13
30.10.2020 20:07:19
Какво плащаш бе мръхльо-12 лева на месец; В Германия един учител например плаща до 800 евро на месец здравни осигуровки. Смотаняк.
31.
...
30.10.2020 20:05:16
Пауза смях
29,
"Специалист по всичко" от къде да напусне?
Или "Господин за един ден"- преди да приключат снимачните дни сготвили "Пурко"
30.
...
30.10.2020 20:03:23
28 провери колко зравни плаща работодателя ти за теб!
29 Кой ги принуждава? Никого нищо не съм принуждавал да прави!
Никого не съм напсувал или обидил! Но те към мен се държат като към банкомат.
29.
До 26
30.10.2020 19:46:33
Така е, всеки избира какво да учи. Но и всеки избира дали да работи по специалността си или да напусне. Нямате право да принуждавате лекарите да лекуват против волята си. И за капак всеки простак с начално образование да ги псува и обижда все едно са му слуги.
28.
...
30.10.2020 19:32:17
26,
Ти увеличи здравната осигуровка на 12,8%.
Леко, че ще ги изравниш с размера на другата за пенсии.
Намали малко!
27.
...
30.10.2020 19:28:35
25,
Отсъствали сте в някои учебни часове
Посетете "Планетариума" в морската столица.
И сто няма да стигнат- транспорт, храна, напитки, билети за посещения, сувенири.
26.
До другото многоточие
30.10.2020 19:19:13
Никого не съм осъдил! Само подчертавам че избора да какво да учат е бил техен.
Държавата задължава всеки работещ да плаща 8% от заплатата си за здравни осигуровки и от работодателя още 4,8%, или на 2000лв заплата 160лв от работника и още 96лв от работодателя, за да бъде здравно осигурен дадения работник.
25.
От 21
30.10.2020 19:09:05
22 не си прав с такива обиди не е нужно.
23 прав си, но пък аз до сега не съм чувал някое "светило" да е прегледало пациент по здравна каса, светилата си имат отделна цена до колкото знам, може и да греша, но съм чувал иска ли ти 100лв за преглед значи е светило.
24.
...
30.10.2020 19:08:01
Другото многоточие
21,
Я се приземете малко!
Започнахте да съдите вече за избора на образователно направление!
Как те задължава държавата? Не си ги плащай и си плащай по ценоразпис услугите.
Или в следващия коментар ще напишеш, че си работодател и държавата те принуждава да наемаш психично болни работници и да им плащаш осигуровките, колкото да се водят на работа и да се почувстват значими?
23.
До 21
30.10.2020 19:03:08
Прав си ,аз малко под афект пиша . Изнервям се как само се жалват и ги изкарват страшни ангели . Не казвам ,че няма светила ,че няма съвестни ,но говоря като цяло за болшинството им . Един път им се наложи сега заради ковид да се напънат и голям рев изреваха . А досега като опъваха от здравната каса и по цял ден нищо мълчаха.
22.
Зомбайо
30.10.2020 18:58:27
Какви доктори, това са таргаши, бизнесмени, уроди. Сърбал съм им попарата. Търговци само парите ги интересува. Трепането им е малко.
21.
...
30.10.2020 18:56:16
№20 грешиш само е едно! Да плащат семестри е техен избор, но мен държавата ме ЗАДЪЛЖАВА да платя осигуровки и никой не ме пита искам ли.
20.
Пациент
30.10.2020 18:50:16
Всеки от нас тук директно или индиректно е потърпевш от здравната система , професионалистите и всичко свързано със здравеопазването и моля Ви стига вече кой плащал осигуровки ,кой плащал семестри . И едните и другите плащаме ,защото така сме решили . Като му е скъп семестра да запише икономика и да си учи четири години . Тв просто с времето претръпват ,работата им става ротина и не разбират човешката болка и мъка за нашите близки и съм сигурна ,че само си хвърчат напред назад , а не полагат усилия и грижа и най-вече сърце ,за клетвата която са дали като лекари да се борят за живота . Да не кажа ,че ако възрастта е по напреднала направо от реанимация в моргата . Я ми кажете някой има ли близък ,познат ,роднина ,който в Бургас от реанимация е оцелял ? Единственото лошо е ,че ние потърпевшите нямаме избор и когато най-много и най- спешно се нуждаем от тях е единствената болница наблизо .
19.
...
30.10.2020 18:45:14
Избора да учат медицина е техен не мой!
А аз на каква заплата се осигурявам не е твоя работа №16! Избрал съм друго образование и за разлика от тях не плаша, че ще бягам, когато видя повечко работа. Не обвинявам клиентите на фирмата, нито ги плаша, че няма да им свърша работа, че ще си тръгвам, след като съм им взел парите.
18.
...
30.10.2020 18:43:34
Другото многоточие

Благодарност не се изисква!
Ако бяхте малко по-образовани щяхте да знаете, че заплатата е възнаграждение за положен труд. Много често положения труд не е достатъчно финансово мотивиран, понеже навсякъде се намират тарикати да си прехвърлят техните задачи на тези, които призванието им е да работят в някои от неблагодарните професии, понеже са специалисти, а не експерти-заплатаджии.
17.
*********
30.10.2020 18:42:10
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
16.
я
30.10.2020 18:13:28
ти си давал пари за осигуровки но лекарите учат 6 години медицина като студенти и ги издържат родителите им Знае ли колко са скъпи учебниците След това специализират 4 или 5 години за специалност която те си плащат за основни курсове и разни други и по рано им даваха по 400 лва на мсец докато специализират Хайде сега направи сметка колко са твоите осигуровки върху минимална заплата на която се осигуряваш и колко им струва тяхното обучение Като си толкова акълия да беше станал лекар и да продължаваш да са обучаваш цял живот по разни курсове които сам си плащаш защото медицината върви напред
15.
...
30.10.2020 18:02:11
номер 12 а българския лекар кога ще бъде благодарен на онези които му плащат заплатата?
14.
коко
30.10.2020 17:59:08
Спрете се хора Стига сте ругали лекарите Те се мъчат да ви спасят от вашето безрасъдство Защото не носите маски не спазвате дистанция и не вярвате че има такава болест Е да ама не Болестта я има и заразява наред Тези които нямат късмета да я прекарат по леко и стигнат до болница разчитат единствено на лекарите и сестрите Като не им вярвате ходете по врачки баячки и други от тази гилдия Но не обругавайте лекарите защото всеки един от нас в даден момент опира до тях и тогава ги молим да ни спасят Осъзнайте се
13.
от 7 до 11
30.10.2020 17:57:57
Хубаво е в днешни дни да спазваш дистанция!
И имам пълното право да коментирам работата на лекари и работодатели, защото те имат доходи и заплати благодарение на мен и много такива като мен!
20 години плащам здравни осигуровки в България, медицинските работници 20 години вземат заплати благодарение на мен и нямат право да ме заплашват, че ако веднъж се нуждая от тях те щели да си тръгват. Да тръгват но първо да ми върнат 20 год осигуровките. Аз 20 години плащах за да мога, ако ми се наложи да ползвам, а не да чувам заплахи, да чувам няма места и т.н.
12.
Мм
30.10.2020 17:44:44
Българският народ е глупав и неблагодарен съдейки по коментари и мнения по темата... Драги българино, ако всички лекари и мед. сестри си тръгнат, кой ще лекува твоите близки, деца и родители... дори теб самия. Тея хора учат толкова много години и по цял ден се занимават с болни хора, което е психически и физически изморително... всеки може да продава чушки на пазара, ама не всеки е учил поне 7-8 години за да става лекар. Да сте живи и здрави.
11.
...
30.10.2020 17:42:22
Дистанцирам се от коментара на номер 7.

То, ако не коментират работата на лекарите ще коментират работата на тия, дето им изчисляват "малките" пенсии, или работодателите си. И пред едните и пред другите демонстрират "големи приятелства"- колкото да пречат на работата на всички.
10.
До 1
30.10.2020 16:52:22
И такива ербапи като теб ги видяхме, смешко. В началото силни, после сълзи и сополи за близките им , писания по медиите , че били с Ковид , а не са в болница.
9.
Косатката
30.10.2020 16:43:34
Да не дава господ да влезете в болница.Ще има хокане,гонене,мърморене.Да се сложи видеонаблюдение всеки управител главен лекар на отделение в УМБАЛ Бургас и да гледа как работят подчинените му.Оправиха ли асансьорите за лежащо болни или има само блъскане и докато се качи догоре да ти хвърлят шапката на комина.Да си лекар е призвание и всички се натискаха да учат за мед.сестри и лекари.Заради този вирус никой не иска да работи, а е пълно с завършили лекари и сестри. Не на всеки му идва да е лекар и тук има много тънкости за човешкото тяло мозък,сърце и др.които се изискват перфектни знания.И не работете по телефона,защото той не е за точна диагноза,а за информация.
8.
Новите
30.10.2020 16:08:25
Ей ся като дойде арабина с неговите марионетки ще ве облекчи . Споко, маняци
7.
...
30.10.2020 16:02:35
Щом искат да си тръгват, прав им път, никой насила не сме накарали да е лекар!
Така поне ще знаем, че осигуровки за здраве няма да плащаме и всички няма да ползват. А не както до сега, плащаме осигуровки, а ни връщат "нямало места", другаде искат подкуп и т.н.
Самоубилия се като имал психоза, защо го върнали, а не го закарали в психото? Те са виновни, че не са му обърнали внимание.
6.
Писна ни
30.10.2020 15:58:36
Какъв Коронавирус лекуват белите престилки,обикновен грип с подлъгваш PCR-тест за вирус който не съществува дори и в мечтите на белите престилки.
PCR-теста може да ти показва че си бременна ,или че мъжа има ниско ниво на тестостерон ,но за вирус елате ме хванете за жезъла.
От коя лаборатория са изпратени PCR-тестовете сигурно от лаборатория близка до Бил Гейтс или Тръмп.Кой е доказал и наложил PCR-тестовете сигурно отново приближени на Бил Гейтс ? Имена няма отново- защо?
Хората до 55г.не са тъпи г-да прости министри като вас за съжаление.
Докаже ли се ЧЕ ТОВА Е ЛЪЖА В КОЕТО РАЗУМНИТЕ ХОРА СА СИГУРНИ ВИЕ ще бъдете жестоко.....................................
5.
Според мен
30.10.2020 15:49:55
Всички които влязат в болницата от Ковид, излизат мъртви. Направете си сметката какво ги правят там... точене на здравни пътеки е цялата работа. За тях сега това е като пир посред чума.
4.
а ВИЕ ФЛАГМАН СТЕ ОТКРИТО!!!!!!!!!!!!!
30.10.2020 15:21:56
НА СТРАНАТА НА ТЪРГАШИТЕ ВЕРОЯТНО ВИ ПЛАЩАТ ДОБРЕ АААААААААААА????????????????
3.
£$€¥
30.10.2020 15:18:55
Чл. 81. (1) Всеки български гражданин има право на достъпна медицинска помощ при условията и по реда на този закон и на Закона за здравното осигуряване!!!
Оставят ги да умрат като кучета пред болниците или в къщи и очакват съжаление. На който не му харесва да сменя професията, и аз карам тежки 12 часови смени, но не рева.
2.
АЛО ИДИОТИ
30.10.2020 15:18:08
КОЙ КРИТИКУВА ЛЕКАРИТЕ И СЕСТРИТЕ БЕ???????????КВИ СА ТИЯ ПОДВЕЖДАЩИ ЗАГЛАВИЯ ??????????ВИНОВНИ СА ТЪРГАШИТЕ И ПОЛИТИЦИТЕ ДИЙСТВАЩИ В ТЕХЕН ИНТЕРЕС!!!!!!!!!ПЪЛНЕНЕ НА ""ЧЕКМЕДЖЕТА""
1.
антикомуняга
30.10.2020 15:15:48
Олеле, ще изгубим престъпниците в бели престилки. Ужас! Трагедия. Шуробадженашки, некадърни, нехайни търтеи, отговорни за десетки хиляди смъртни случаи от безразличие, коравосърдечност и АЛЧНОСТ, много преди измислената тиранична пандемия. Лекарите ЛЕКУВАТ, ПОМАГАТ на хората, НЕ раздават заповеди и акъл. Никой не ви е избирал, нито сте 4тата власт. Много е хубаво сега да държите монопола над тази псевдопандемия. Във вас и скалпела и месото, вие режете както сметнете за добре. ПСР бизнеса върви, ковид отделенията лапат яко, а народа да мре от притенение. ЧУствайте се важни, като бакшиши през лятото, но зима иде, ще ви търсим сметка,боклуцииии!
  Добави Коментар
Археологически музей ще бъде издигнат в Обзор В последните няколко години община Несебър направи значителни инвестиции в инфраструктурата на Обзор Спортна България скърби Отиде си млада баскетболна надежда
Обесилият се полицай оставил предсмъртно писмо? Жената, с която живее, го заварила същата нощ да пише на бял лист Дари 20 милиона Железния получи хонорар от 20 милиона долара за боя с Пол и дари сумата до цент
Ето кой ще печели „Биг брадър" Зрителите три пъти спасяват от изгонване фризьорът с трудно детство Марио "Путин е Хитлер на този век" Легендарен журналист скочи словесно на Владимир Путин
Закъса Предлагат се звездни дрехи "втора употреба" Напук на МНС Орбан кани Нетаняху в Унгария
Близо 12 000 контрабандни „маркови“ стоки задържаха на МП Лесово По случая е образувано досъдебно производство по описа на ТД Митница Бургас Майка на нападнато момиче в София: Банди ходят в мола за грабежи и изнасилвания Има групи, които се бият, носят оръжия – боксове, ножове, каза тя
Британски генерал: Готови сме да се бием с Русия още сега И все пак британските сухопътни сили имат редица проблеми  Може ли доц. Киселова да оглави парламента и да се сложи край на политическата криза? Политолог предлага нов критерий за избор на председател - ситото да е по научни степени