Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Зукърбърг променя Фейсбук заради изборите в САЩ

Ключови думи: фейсбук, марк зукърбърг, промяна, социална мрежа

Фейсбук обяви, че ще спре да приема нови политически реклами в седмицата преди деня на президентските избори в САЩ, 3 ноември, предаде Ройтерс. Така американската компания отговаря на опасенията, че нейната социална мрежа може отново да бъде използвана за намеса в изборите.

Фейсбук освен това обяви, че ще маркира като неофициални постовете на кандидатите или предизборните щабове, които претендират за победа, преди да бъдат обявени официалните резултати, предава БТА. 

Нововъведенията бяха обявени от ръководителя на Фейсбук Марк Зукърбърг. В интервю за телевизия Си Би Ес Нюз днес той каза, че тези мерки "определено ще се прилагат за президента (Доналд Тръмп), когато тази политика влезе в сила, и ще се прилагат и за всеки друг по същия начин".

Зукърбърг изрази безпокойство, че при една толкова разделена нация, ако са необходими дни или дори седмици за обявяване на окончателните резултати от изборите, тъй като се очаква повече хора да гласуват по пощата заради пандемията от новия коронавирус, това може да увеличи риска от граждански бунт в страната.

Фейсбук отчита увеличаване на опитите за подкопаване на легитимността на изборите, идващи от самата страна и отвън, в допълнение към чуждестранните кампании за оказване на влияние, отбеляза шефът на компанията.

Американските разузнавателни агенции установиха, че Русия се е намесила в кампанията за предишните президентски избори в САЩ - през 2016 г.

За да се справи с всички тези предизвикателства, Фейсбук ще маркира всеки един пост, който цели да оспори легитимния характер на изхода от изборите. Социалната мрежа ще разшири и критериите за премахване на съдържание, което цели да обезкуражи хората да гласуват, а също така и ще премахва и постове с дезинформация за коронавируса и гласуването, които може да бъдат използвани за сплашване на хората, за да не упражнят правото си на вот.

Фейсбук ще си партнира с агенция Ройтерс, кото ще изпраща официални резултати от изборите в Информационния център на социалната мрежа.

Компанията освен това ще ограничи до пет максималния брой съобщения, които може да бъдат препратени едновременно.

 

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Струва 170 бона Някои котета са само за богаташи Сложи край на любовна приказка 27-годишната Синди е сама
Не отиде на погребението на бившата си жена Дейвид Хаселхоф може би не се разбира с близки на Памела Бах Разплака се, защото... Трябваше да снима неприятна за нея сцена
Направи скандално признание Чаровна дама си има приятели с екстри  Медведев се подигра със Зеленски и Фон дер Лайен Твърди, че европейските елити "избират смъртта"
PR експерт: Тандемът Борисов-Пеевски ще реши колко дълго да ни управлява кабинета „Желязков” Трябва да изминем пътя към еврозоната, за да затворим тази врата към големия съветски брат, който ни чака оттатък Черно море, каза Диана Дамянова Твърди, че е била опипвана от... Полицайка
Прави сензационен ход? Роналдо се завръща в Реал? Неочаквано високи температури в... Англия
Почина млад футболист Трагедия до България Неприятна случка с Гришо Димитров е любимец на много фенове по света, но има и недоброжелатели