Криско и Галена се бръкнаха със 120 бона за клипа си?
Десетки хиляди левове струва клипът на Галена и Криско „Красиви лъжи”, но колко точно, в бранша не се наемат да прогнозират с точност.
Затрудненията вероятно идват от факта, че май за първи път има съвкупност от изобилие във визии, локации, картина и ефекти в едно видео. Досега в бранша, масово се залагаше само на няколко от изброените.
В този смисъл с инвестицията си Галена и Криско буквално сразиха конкуренцията. Според някои бюджета на видеото надхвърля космическата сума от 120 000 лева. Двамата сменят 10 визии и още толкова локации. Похвалите за видеото и песента, която е с по-скоро поп звучене, преобладават. Всичко било на ниво, а видеото е не само впечатляващо, а носи позитивизъм и лятно настроение. Имаше все пак и някои негативни коментари, сред които надделява темата за разточителството на изпълнителите по време на пандемия и криза.
Трябва да се отбележи, че Галена и Криско не са инвестирали само лични средства, макар че изглежда не са били никак малко. Изпълнителите са подкрепени от две фирми, които имат продуктово позициониране в клипа „Красиви лъжи”.
В разнообразието от ярки цветове в клипа надделява розовото в косите на Криско и в тоалетите на Галена. Фолкдивата сменя 10 визии, сред които е и известната зелена рокля на марката „Версаче”, която преди години Дженифър Лопес облече и предизвика такава вълна от интерес, че вдъхнови Google да създадат Google Images. Оригиналната версия на тоалета се превърна в хит през февруари 2000 г, когато Лопес блесна с него на наградите „Грами”. Миналата година латино звездата представи обновената версия на роклята по време на ревю на марката в Милано.
Галена явно е избрала варианта с ръкави. В сайта на „Версаче” цената на роклята е 5500 евро. Може пък Мама Ураган да е закупила тоалета от намаление и да е малко над 3000 евро. И все пак Галена не е пестила от визии в клипа „Красиви лъжи”. Нито пък Криско, който за всяка нова сцена и тоалет на Галена, също блести с друг. При това винаги в тон с този на колежката си, пише Уикенд.