В условията на пандемия: Ядем повече сладолед и занемаряваме външния си вид
Хората, които работят от вкъщи по време на пандемията ядат повече сладолед и оказва се... започват да пренебрегват грижите за външния си вид, отбелязват редица гиганти в сферата на потребителските стоки, пише BBC.
Според компаниите продажбите на сладкото изкушение са скочили с 26% за трите месеца до юни, докато в същото време търсенето на шампоан и дезодоранти е намаляло.
Отчита се и силен "ръст в домашната консумация на храни, сладолед и чай" по време на блокадата.
Тъй като на хората по-рядко им се налага да ходят на работа или да излизат вечер, очевидно не смятат за толкова необходимо да полагат същите грижи за външния си вид, както преди пандемията.
Експертите смятат, че вероятно заради повечето време, прекарано вкъщи, хората предпочитат по-рядко да мият косата си, отлагат бръсненето и дори не използват дезедоранти.
За сметка на това обаче продажбите на продукти за лична хигиена - дезинфектанти за ръце например, както и почистващи препарати за домакинството, са скочили през последните месеци.
Добави Коментар