Кметът на Приморско Димитър Германов посочи стъпките за привличане на българския турист
Кметът на община Приморско д-р Димитър Германов посочи най-важните стъпки за привличане на българския турист към родното Черноморие. Той пулбикува снимки от последния реализиран проект от мащабната стратегия на администрация, на които се виждат рекламни билбордове, позиционирани на топ локации в София, Пловдив и Стара Загора.
Дори в условията на кризата, предизвикана от коронавируса, Германов се постара да осигури средстава за ремонт на цялата туристическа инфраструктура на територията на общината. Той и екипът му подсигуриха и множество безплатни паркоместа в Китен и Приморско, а това, съчетано с ниските цени по плажовете и заведенията, е на път да превърне двата курорта в топ дестинация за българския турист.
Ето какво написа кметът, който отбеляза шестте най-важни стъпки за стимулирането на засегнатия от кризата бранш:
- направихме анализ на аудиторията, до която е важно да достигнем, подготвихме стратегия и план за представянето на Община Приморско в различни комуникационни канали до края на август;
- увеличихме покритието на външната реклама с допълнителни билбордове на 4 ключови позиции в София, 2 локации в Пловдив и 1 в Стара Загора;
- обновихме визиите на двата мегаборда, разположени по трасето на магистрала „Тракия“;
- подготвихме радио реклама, която се излъчва в ефира на Енерджи и Радио 1 с фокус върху различните ни отличими и силни страни, с покритие в почти цялата страна и специално насочена към регионите, от които идват нашите гости;
- организирахме фотосесии и видео заснемане на едни от най-красивите места в общината;
- имаме засилено присъствие в социалните медии, както във Facebook, така и в Instagram, което тепърва ще става все по-видимо. Само за малко повече от седмица постовете ни достигнаха до над 220 000 човека във Facebook, а в Instagram до близо 60 000, а десетки хиляди хора харесват, споделят и коментират публикациите;
„Ще продължим да работим активно за представянето на Община Приморско и през следващите два месеца. От една страна това е най-лесната задача, защото нашето крайбрежие е райско място, както го определят сами и нашите гости. От друга обаче е изключително отговорна задача, защото сме длъжни да го представим по най-добрия начин и да направим, така че да достигне до хората.
Най-важната и хубава реклама за Община Приморско е преживяването на нашите гости. От това зависи дали те ще се върнат отново при нас и дали ще ни препоръчат на приятелите си. Затова успеха на тази кампания зависи от всеки един от нас и е споделена отговорност. Единственият ни шанс за успех е да работим заедно и аз вярвам, че ще успеем да го направим!“, каза кметът.
Общински съвет не ни трябва.
1. Да спрете бетонирането на каквото е останало небетонирано. Пълен мораториум върху строителството по брега и
2. Да изгоните мутрите от плажовете!
Ако направите това, след няколко години туристите сами ще се върнат!
Трудна работа ще е, защото повечето дебеловрати мутри са от управляващата шайка в момента, но това е начина, разберете!
Нищо не плащаш , но береш ядове.
Цял ден го търся.