Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

"Фейсбук" изгуби $56 милиарда от реклами

Ключови думи: Фейсбук, реклама, приходи, коронавирус

312 компании вече са оттеглили реклами за 56 млрд. долара от онлайн гиганта "Фейсбук". Кампанията за лишаването на социалната мрежа от приходи от реклама е заради неуспешните опити на "Фейсбук" да спре езика на омразата. Изтеглянето на рекламодателите доведе до сериозни загуби в пазарната стойност на компанията, предава Нова телевизия.

Кампанията “#ДаСпремОмразатаЗаПечалба” призовава рекламодателите да прекратят отношенията си с "Фейсбук" за месец юли. А причината - липсата на действия от страна на "Фейсбук" за контрол на публикациите. Според експерти, най-вероятно от "Фейсбук"не са очаквали подобна мащабна реакция. Голяма роля играят и наближаващите президентски избори в Съединените щати.

„Изборите са ноември. За "Фейсбук" това е момент на осребряване на печалби. Те знаят, колко много пари има в такива моменти. Ако сега не се действа, това ще бъде продължено, за да има още по-голям натиск върху "Фейсбук". Лично аз очаквам, че ще се задействат нещата и това ще доведе до инвестиции", обясни експертът по дигитален маркетинг Георги Малчев. Но отбелязването на всички проблематични публикации не е печелившо за "Фейсбук".

„Това е огромна инвестиция на ресурс за тях. Последните две, три години те много се пазят от всякакви инициативи и отговорности, при които да кажат - да, ние ще го направим, защото за тях това е огромна инвестиция.”, добави експертът.

А самият директор на "Фейсбук" обеща - всички публикации, които са в нарушение, ще бъдат отбелязани за потребителите, включително и предизборни такива. Изключение правят само постове, призоваващи към насилие - те ще бъдат незабавно премахвани.

„Няколко пъти в годината решаваме да оставим публикации, които са в нарушение на правилата, защото смятаме, че обществения интерес е по-важен от рисковете. Мисля, че е важно хората да могат да видят това съдържание сами за себе си”, заяви Марк Зукърбърг.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Бой между непълнолетни, майка се включи в сбиването (ВИДЕО) От МВР съобщиха, че е започнала проверка и случаят вече е докладван и до прокуратурата Едва оцеляла по време на първото си раждане Синоптичката разказа за най-тежкия си момент
Тези зодии са ужасни приятели Интересни поверия за днес Църквата почита Свети йеромонах Тит Чудотворец
Поредна катастрофа на фатална отсечка По информация от полицията, за щастие, този път няма пострадали Мъж от село Оризаре кара мъртво пиян За щастие не се стигна до инцидент
Отличник е в... Масажите Млада жена от Бургаско реши да краде, полицията я сгащи Престъплението стана в Поморие
Депутатите обсъждат вота на недоверие Гласуването ще е към края на традиционната работна седмица Ето какво ще е времето Дъжд почти в цяла България
Авиобаза Граф Игнатиево очаква ценни придобивки за българската армия В ход е модернизиране на родните ВВС Стрелецът да се пази от измамници, а Овенът да внимава с кого флиртува Хороскоп за деня – 2 април 2025, сряда