8 са кандидатите за строителен надзор на северния обходен път на Бургас
8 са отворените оферти в тръжната процедура за определяне на изпълнител на строителен надзор и изготвяне на комплексен доклад при изграждането на северния обходен път на град Бургас, с дължина 4,7 км. Прогнозната стойност на обществената поръчка е 825 000 лв. без ДДС.
Отворените оферти са на:
„ТРАФИК ХОЛДИНГ“ ЕООД;
„ПЪТНАДЗОР“ ДЗЗД с участници: „ПЛОВДИВИНВЕСТ“ АД и „КОНСУЛТ ИНЖЕНЕРИНГС“ ЕООД;
„ПЛАН ИНВЕСТ ОБХОД БУРГАС“ ДЗЗД, в което са: „ПЛАН ИНВЕСТ Пловдив“ ЕООД, „ИНФРА КОНТРОЛ“ ЕООД и „ИНФРА ИНВЕСТ“ ООД;
„Трансконсулт – БГ“ ООД;
„СТРОЛ – 1000“ АД;
„ПЪТИНВЕСТ-ИНЖЕНЕРИНГ“ АД;
ОБЕДИНЕНИЕ „БУРГАС 2020“ с участници: „ПЪТКОНСУЛТ 2000“ ЕООД, „ЕН АР Консулт“ ЕООД и „ТРИ ЕС“ ЕООД;
„Строй Експерт Електро 2018“ ДЗЗД, в което са: „Геоексперт България“ ЕООД и „Строй тех надзор“ ЕООД.
Новият обходен път ще бъде с две платна, разделени със средна разделителна ивица, с по две ленти за движение в посока и банкети, както и локални платна. Изграждането на трасето ще започва при 230-ти км на път I-9 Сарафово - Бургас, непосредствено след Атанасовското езеро и в близост до настоящото кръстовище, ще преминава на запад, заобикаляйки езерото, а след това ще се насочва към път I-6 Ветрен - Бургас и ще завършва при 493-ти км на първокласния път при селскостопанския надлез.
Новият участък ще осъществява връзка със съществуващата пътна мрежа чрез 4 възела. Индикативната стойност за строителството е 52 910 000 лв. без ДДС, а средствата са от републиканския бюджет.
С изграждането на обходния път транзитният трафик, идващ от Варна по път І-9 и продължаващ по път І-6 Бургас – София и автомагистрала „Тракия“, ще се изнесе извън центъра на областния град за улеснение и повишаване на безопасността на пътуващите.
Защото прогнозната стои на видно място и то два пъти, а индикативната, която ще дойде от бюджета , скромно е смотана накрая ...?
С две думи колко ще смукне фирмата, която ще изпълни проекта?