Кой стои зад кампанията с билбордове на Милен Цветков
Над 50 билборда с лицето на Милен Цветков се появиха в последните няколко дни в цялата страна. 20 са в София, а 30 в големите областни градове. Няма текст, нито послание, а само снимката на известния водещ, който загуби живота си в нелепа пътна катастрофа.
Днес стана ясно, че зад кампанията стои Магърдич Халваджиян. Той е категоричен, че Милен Цветков е най-разпознаваемата жертва на войната по пътищата и е време този ужас веднъж завинаги да спре.
"Tова не е снимка на водещия Милен Цветков! Това е снимка на човека Милен Цветков! Неговото силно разпознаваемо лице трябва да е събирателен образ на всички загинали на пътя! И да ни напомня, че само нулевата ни толерантност към безотговорните убийци на пътя може да се пребори с тях!", написа във фейсбук продуцентът.
Екипът на "Господарите" измисля кампанията и взема снимка на Милен от фотографката Красена Ангелова, която често работи с продуцентите Джуди и Магърдич Халваджиян. За билбордовете им помага рекламната агенция "Бригада", като съоръженията са дадени про боно.
От "Господарите" поемат разходите за разпечатване и така осъществяват кампанията. Нарочно пускат без думи снимката на известния тв журналист. Смятат, че е достатъчно, тъй като в момента всички знаят за жестоката катастрофа с Цветков.
"Искаме поне известно време снимката на Милен да напомня какво се е случило. Защото много бързо забравяме и лошото, и хубавото. Още преживявам случилото се с Милен, той беше един от нас, бил е и водещ на "Господари на ефира", каза още Магърдич Халваджиян.
Общото между тях е че не са само от една гилдия, но и това че критикуваха или разследваха хора от и близки до властта.
Апропо:
До номер 2
Твоят лидер и избранник с три думи в речника си, който ти и останалите шизофреници, които му се кланяте, беше ученик на бившия първи в държава.
Същите похвати бяха употребявани и тогава срещу неудобните.
МИЛЕН СЕ ОКАЗА ,В НЕПОДХОДЯЩО ВРЕМЕ НА ГРЕШНОТО МЯСТО.....ПРОСТО ЗЛА СЪДБА...ТОВА Е......