Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Сигнал до Флагман.БГ: А1 начисляват към сметките суми за услуги, които клиентите не желаят

Случая е от 8 март т.г., бургазлийка плаща допълнително за спортни канали без да се е записала за тях. На снимката: Жалбата й към клиентския център на оператора
Ключови думи: а1, бургас, бургазлийка, сигнал до флагман, начисляване на суми по договор

А1 умишлено добавят клаузи по новосключените договори без знанието и съгласието на клиентите си. Това твърди в сигнал до Флагман.БГ бургазлийката Мария Вътева, която разказа своята история за това как при сключване на нов договор и изричния й отказ от дадена услуга, тя все пак вече втори месец е задължена да заплаща по-голяма сума за ползването на нещо, което не е искала да е включено към контракта.

„Старият ми телефон се развали и искам-не искам отидох до най-близкия офис на А1, за да си избера нов апарат, въпреки че много силно желаех да не предподписвам договор с тях. Бях коректно обслужена от служителите там и сключих договор за телефон, телевизия и интернет. Попитаха ме дали за телевизията искам определени канали и един от предлаганите от тях пакети бе за спортни телевизии. Аз категорично отказах за ползването на такава услуга”, разказа Мария Вътева.

Тя все пак сключва договора при условия за неползване на пакета спортни канали. Заявено й е, че през първите два месеца на новия контракт тя получава бонус – безплатна застраховка на телефона на цена около 6 лева. Оттук започват и реалните проблеми.

Пристига първата фактура, която се оказва завишена със същите тези 6 лева. Служителите в офиса се заричат, че е станала някаква грешка и обещават следващия път сумата да бъде приспадната от сметката. Втората фактура обаче - месец по-късно - отново е завишена. 

„Предположих, че са забравили да очислят сумата, че може би това е въпросната двумесечна застраховка, затова отидох да се откажа изрично от нея. Оказа се, че въпросната сума не е за застраховката, а е „нещо друго”, както ми го описа служителката в клона на А1. След кратко търсене в компютъра служителката ми каза, че на 8 март (когато е подписан въпросният нов договор, бел.а.) съм била заявила, че иска да ползвам пакет със спортни канали, което е парадоксално при положение, че още при подписването категорично заявих, че не искам такъв”, обяснява още Вътева.

Служителката в офиса я уверява, че е възможно някой друг да е заявил ползването на каналите – дали съпругът й, дали детето й. Фактът обаче е, че те са вписани към договора й. Проблемът е, че никой от семейството на Вътева по време на сключване на договора не е бил вкъщи. Тя отрича и някой от тях да е добавял спортните канали.

„Потресена съм! Плащам сума, колкото и малка да е тя, за нещо, което не съм искала. Въпросът е принципен – не ми е за 6-те лева! Според мен това се прави умишлено – когато мине номера и това не е коректно, особено в условията на извънредното положение и предстоящата финансова криза”, възмущава се бургазлийката. 

Тя уточнява, че вече е изпратила писмо с оплакване до ръководството на оператора А1, но такова предстои да бъде изпратено и до Комисията за защита на потребителите. „Ще си търся правата задължително. Некоректно е да постъпват така с хората и смятам, че е за доброто на всички да се прекрати тази порочна практика”, коментира още Вътева. 

106
Коментара по темата
106.
Елена
06.12.2021 23:18:59
Безсрамни, нагли млади продавачи в офиса лъжат възрастни хора и ги изпращат от магазина със скъпи контракти на малките им пенсии. Не ви е срам. За 1 заплата и бонуси. Не забравяйте, че и вие имате родители. И вие ще остареете. Помнете, че всичко се връща в живота като бумеранг. Кармата ще ви настигне и вас 1 ден. Лека ви работа за сега. Наслаждавайте се на бонусите си . И ги събирайте, защото ще дойде ден, когато някой друг ще ви ги поиска :)
105.
Михаил
16.08.2021 12:14:34
Имам същия проблем, извинявамсе че на-руски.
Зашел в салон А1 купить самый дешевый телефон с самым дешевым пакетом. Отказался от всех навязчиво предложенных продавцом дополнительных опций. Указал что нужен только телефонный пакет причем без Интернета.
На днях получил счет к оплате. Кроме 7лв стоимости пакета который я заказал, приплюсована оплата за Интернет, которым я не пользовался, да ещё и страховка "моят телефон", за которую с меня путаются брать 2лв в месяц ни за что. Мало того, поверх всего этого прикручен ещё и НДС. В итоге ежемесячный платёж хотят 11лв а не 7лв. Несколько раз уведомил А1 что отказываюсь платить за страховку, которую не заказывал. Я купил телефон, который стоит 50лв. За год они хотят содрать с меня ещё 1,99*1,2*12=28лев. Мелкое мошенничество, но большое хамство. Страховку которую я не заказывал анулировать отказываются, предлагают общаться со страховой фирмой. Написал и туда, жду ответа. Договор на эту страховку подсунули в комплекте документов на телефон, без предупреждения, на рывок. Я подписал не глядя. Посмотрим, получится ли теперь у меня отбиться от этих кровососов.
104.
Недоволен
31.03.2021 13:31:08
Имам същия проблем само че със сметка за интернет бях в Румъния а някак си ме прихваща сръбски оператор което ми излиза 94лв , минавал съм граници само на територията на Европа с документ за самоличност, отговора им беше да съм си държал телефона на ръчен режим на избор на мрежа.... Аз на всяка граница трябва да се грижа за избора на оператор нищо ще плащам на такъв за телефонни услуги
103.
Дияна
05.02.2021 13:38:29
Здравейте, някой знае ли къде мога да намеря искане до дирекция обслужване на клиенти в електронен вариант?
102.
Данка Иванова
03.01.2021 21:27:44
Искам да прекратя договора си с А1,като не некоректни и нелоялни партньори,които се отнасят с пренебрежение към клиентите,като че за тях сме само пари. Какъв е на чинът за прекратяване на договора с тях?
101.
Bubeto093
03.11.2020 09:27:01
Ясно е ,че А 1 са мошеници,но искам да попитам,някои от вас освен да си търсят правата в офисите им ,търсил ли е услуги на комисията за защита на потребителите или заведени дела срещу тях? Благодаря!
100.
А1 потребител
12.06.2020 15:47:29
Току-що имах много неприятно преживяване по телефона със служител на А1. Звъни ми с оферта - да си взема таблет "Престижио", специално за мен било изготвено всичко и супер изгодно. Не че преди през годините не са ми звънили с пободна оферта за таблет, която винаги съм отказвала, но някак си човекът отсреща винаги беше доста по-разбран от наглото същество, което ми се обади днес. Заявих ясно и категорично, че в момента обядвам и не ме интересува въобще какво ми предлага, защото нямам излишни пари и не желая никакви допълнителни услуги, освен тези, които вече съм поискала и си плащам. Отсреща ми вика: "Разбирам какво ми казвате, нека ви обясня..." и продължава с нахалството си! Можело да го дам таблета на някой друг - дете или студент вкъщи, ако имам, винаги имало нужда от още мегабайти като свършвали, стандатните им цени били други по-високи, а пък само за мен били еди-какви си, колко бил голям дисплеят на таблета, батерията супер издръжлива, картата с интернета можело да си я слагам и в телефона и т.н. Не издържах и й затворих телефона с думите, че не ме интересува. След малко отново се обажда и продължава да ми говори по същата тема - нещо било прекъснало и не сме се разбрали. Този път се държеше още по-нагло, сякаш аз едва ли не съм казала, че съм съгласна да го взема тоя таблет и само трябва да договорим как да го получа. Имах чувството, че направо й доставя удоволствие да ме дразни, знаейки че нямам интерес. Чак и гласът й имаше един фалшив екзалтиран тон, все едно ти говорят, че си спечелил от лотарията. Вече бях наясно - по нормален начин няма да се отърва от наглото същество, което ми се обаждаше и започнах да викам: "На какъв език да ви кажа, че не ме интересува, за да ме оставите?!" и най-после ми пожела хубав ден. Нямам думи! Такова нахалство скоро не ми се беше случвало! Ти му казваш, че не искаш, то продължава! Пълен потрес!!!
99.
няма значение
05.05.2020 01:35:44
значи отивам аз във vivacom да преподписвам договора.
понеже имам две карти към Виваком казвам на служителката
на тази карта интернет не ми трябва понеже го ползва майка ми телефона който е стар апарат
след като се подписах каза на по-младата служителка продадох му интернет така беше записано и в договора.
сега в момента майка ми има 15 гигабайта бърз интернет на стария телефон а аз на новия имам 8gb
с две думи става дума за измама която обаче е трудно доказуема!!!
98.
Пламен
04.05.2020 13:18:15
Пуснаха ми гласова поща без да съм искал такава, отидох в офиса и ги помолих да я изключат, на другия месец пак беше включена!? С една дума дребни мошеници, но са на принципа капка по капка вир става!
97.
Аз
04.05.2020 10:40:57
Аз до преди месец имах същите проблеми но трябваше два пъти да звъня да се разправям и ми оправиха нещата. Ама бая пара си сабират уж от грешки. Те винаги са били такива и не само те.
96.
До 89. Емм
04.05.2020 10:10:46
Кьорав карти не играе. Ама с договорите е по така. . .
един от 100 ще го прочете . . . а един от 500 може да го осмисли ;)
Не равностойни са страните.
95.
Тито
04.05.2020 09:35:16
Явно това е практика в офисите! И си е жива истина- трети месец ме мотаят за дребни пари- но не ги свалят! За нахалството на младите служители да не говорим.......
94.
Тито
04.05.2020 09:35:11
Явно това е практика в офисите! И си е жива истина- трети месец ме мотаят за дребни пари- но не ги свалят! За нахалството на младите служители да не говорим.......
93.
Излъган от А1
04.05.2020 07:56:55
И с мен постъпих така. След три месеца разправии нещата си дойдоха на място. Но изтече ли договора прекратявам го. Всички са мошеници.
При който и да сте все е тая.
Просто няма контрол.
92.
Кари
04.05.2020 07:04:34
Страшна мафия е това А ,лъжат, мамят.Да ги забранят със закон.Издевателстват над бедното население.Съд за тях.
91.
За А1
03.05.2020 12:53:49
Това със спортните канали го правят със всеки нов договор, като този път имаше и още простотии и Explorer. Включват ти го и ако не го искаш трябва да изпратиш платен смс на деня за отказ, но се оказа че все пак си го плащаш и се отказах втори път на каса. И още някви неща имаше, до колкото помня договорът беше за 19.99 лв. А сега плащам 21.39 и по телефона твърдят, че за толкова бил подписан договорът, още не съм проверила договора, за да видя кой всъщност е прав.
90.
Медия
03.05.2020 00:43:30
Няма страшно...отпуснатите 10 000 МБ интернет заради пандемията, Като безплатни, се платиха с надвишаване на сметка + 7 лева ... Така Де... Защо пък да не... А1 ,АВ АС...нЕма се минат...
89.
Емм
02.05.2020 19:35:56
Четете си договорите. Аз съм абонат от 2000 г. Проблеми, освен стандартните технически, не е имало до сега. Плащам това, което е разписано в договора.
88.
Бай Хей
02.05.2020 17:21:05
По некоректни от тях няма..,преди година ме принудиха да преподпише нов договор естествено за повече парички..,този месец май имам написани над 1000мин..,не знам как съм ги изговорил с жена ми и отделно със други оператори..като се запънах ме изгониха..щели да дезинфекцират!Нямам думи!
87.
*88
02.05.2020 14:31:54
Баща ми, възрастен човек, имаше надписани два есемеса за 8 лв. Оказа се, че това са “заявки за игри”, а мобилният телефон, който ползва, дори няма тази функционалност :)) Заради въображаеми “обаждания в роуминг” преди години минах на Виваком и се спасих от тях.
86.
РЕАЛИСТ
02.05.2020 13:38:24
МНООООГО ОТДАВНА СЕ ОТКАЗАХ ОТ ТОЗИ ОПЕРАТОР МТЕЛ СЕГА А1 ЗАРАДИ ТАКИВА НЕ КОРЕКТНИ НЕЩА.
85.
Ваня Георгиева
02.05.2020 13:09:03
Аз имам подобен проблем, две години ми идват завишени сметки с между 7 и 10 лева, никъде в договора ми не видях добавена услуга. Ще подам жалба до всички инстанции, но истината е, че не вярвам, че нещо ще се промени.
84.
Акиф
02.05.2020 12:34:20
А1 - върховни измамници , свърши ми договора платил съм и 24-тата фактура и хайде чао ... но "Върховните измамници"-така ги наричам ме изкарват , че им дължа още 200 лв.- защо ? За това, че не преподписах договора ли!
83.
Мирослав
02.05.2020 10:52:12
ОТКАЗВАЙТЕ СЕ ОТ ТЕЗИ БОКЛУЦИ. АКО ВСЕКИ ОТ НАС( А ТОВА СА НАД 30% ОТ АБОНАТИТЕ) ПРЕКРАТИ ДОГОВОРА СИ С ТЯХ НЯМА ДА.СЪЩЕСТВУВАТ. ДАВАМ ИМ 3 МЕС. АЛО ИЗМАМНИЦИ И НЕЗНАМ КАК ДА ГИ ИЗОБРАЗЯ ОЩЕ
82.
Простичко
02.05.2020 03:19:31
Истината е една и тя се знае от всички, но се пази в тайна. Всеки гледа да мине тънко и да изпарзаля този отсреща. Колко от вас искат черно на бяло да им бъде написано или показано точно за какво плащат и колко ще плащат. Някой чете ли ги тези договори или наистина си вярвате, че сте по хитри от хората, които са учили за търговци? В бизнеса или търговията няма такова нещо като ЛЪЖА или ИЗМАМА. Наричасе спестяване на информация. Никой не е длъжен да Ви пее на уше всичко и да ви каже всичко. Трябва да задавате въпроси. Не срамно човек да пита. Срамно е като не могат да ти отговорят. Така разбираш и кога те лъжат.
81.
Манио Ибрамов
02.05.2020 02:05:39
аз взех на изплащане телефон и направих договор за 2год и звънят на синъ ми и мо давали оферта с моето име и егн за предплатена карта без мое знание звънят и предлагат какво си пожелаят
80.
Azi
02.05.2020 00:50:00
Единия вариант е оплакване в АГЕНЦИЯТА ЗАЩИТА на ПОТРЕБИТЕЛЯ. Другият е плащане на три вноски и чао.
79.
Пострадал
01.05.2020 23:27:03
Същият проблем имах и аз преди 2г. Две програми бяха добавени. Тия явно не се спират
78.
Мод
01.05.2020 23:17:58
Никога вече Ментел.
Мразя ги от едно време,и никога не съм им бил клиент.Преди време бях клиент на близуу,после Ментел ги купи и едвам си прекратих договора,като разбира се трябваше да изчакам да свърши,да ме глобят и едва тогава да се откача.
77.
Петър
01.05.2020 23:06:36
Редовно слагат не реализирани SMS-и. А на жалбите отговарят нагло и безскрупулно. МОШЕНИЦИ.
76.
Живкова
01.05.2020 22:31:00
Ама Вие моя случай ли разказвате!?
75.
Иванка Команова
01.05.2020 20:13:43
И на мен ми начисляваха месеци наред суми за услуги,които не съм ползвала.
74.
Гост
01.05.2020 19:49:13
Две години А1 ни продължи договор за интернет на таблет , въпреки че не искахме . Имало отстъпка 8 лв. Преглътнахме. На 09.03.2020 срокът е изтекъл. По закон нямат право без да ни уведомят и без подпис , да издават нов договор. Изненадахме се от новата сметка. Без наше съгласие и знание са пуснали нов договор за 2 год. с цена -'17 лв. Отекнаха ни бланка за прекратяване, но трябваше да платим за два месеца. ИЗМАМНИЦИ.
73.
Иван
01.05.2020 19:06:25
Месеци плащах не пращани SMS и за месец не поръчена мобилна TV да видим този месец каква ще е сметката!
72.
Анонимен
01.05.2020 18:32:18
Това го правят, защото трупат бонуси и шефовете им скъсват гъза ако не са пуснали съответните услуги на клиентите за месеца! С една дума цакат клиентите, за да си запазят работните места! Българска работа...
71.
Сергей Ожогин
01.05.2020 17:02:59
Аз съм клиент на м-тел и А 1 от 15 години, но проблеми с тях не съм имал...
Наскоро даже и телевизия от тях си прекарах , никакви проблеми..
70.
Сиси
01.05.2020 16:54:35
От край време се энае,че А1 са най големите мошенници.Мисля ,че е време целия народ вече да го энае и да спре да им пълни свинските шии.
69.
Бекташ
01.05.2020 16:38:46
Да и мен ме прекараха,сключиха договор питах ги триста пъти ква ще е вноската сега плащам 30 лв повече
68.
Ss
01.05.2020 15:12:18
Аз пък нямам никакъв проблем с тях най добрата телевизия и най добрия интернет е от А1
67.
Сиси
01.05.2020 14:30:48
Най големите мошеници и измамници- хора пазете се, тези са легални престъпници , никога не се плаща това което е по договор.имала съм много неприятни ситуации с тях.дори съм плащала сметки на други като твърдят че да мои.Плашат със съдия изпълнител.- ужас- мафия.
66.
Гого
01.05.2020 10:41:50
Защо всички изказвания са с неправилен неразбираем словоред сякаш ги е писал робот?
65.
И
01.05.2020 10:21:56
Напълно познато.. С подписването на нов договор се започнаха мизериите. На 100% съм сигурен, че им отказах мобилна телевизия, при подписване на офертата, а в последствие беше включена. На всичко отгоре първия месец имах начислени MMS, на втория 13 SMS. Прегледах си СМС и какво да видя, някакъв си техен спортен бюлетин са изпращали (аз от спорт не се интересувам) , като в първия пише, че услугата е безплатна.. След дълъг спор с техен служител ми преразгледаха фактурите и ми възвърнаха думите, колкото и дребни да са, като дори върнаха повече, което ме навежда на мисълта, колко ли още неща са ми начислили само за два месеца, които не съм забелязал... Тотални мошеници!!!
64.
ha
01.05.2020 09:00:44
Аз съм инвалид имам инвалиден талон за паркиране, преди 2 месеца А1 ме убеждаваха че съм пращал 3 SMS-а за паркиране в синя зона. Платих ги, но лъжат, аз няма как да пратя такива есемеси рядко шофирам и винаги си търся място с талона си за инвалидност.
63.
Мими
01.05.2020 08:48:04
Моята сметка за миналия месец е 235лв, не нямам телефон на изплащане. Само мобилния си план, интернета и телевизията..... Направо не знам, не мога да се издължа само към тях. камо ли за други сметки..
62.
Измама
01.05.2020 08:32:09
На мен ми начислиха 25 лв за смяна на сим карта с микросим карта, като ми казаха, че струва 10 лв, а в отговор на жалбата писаха, че услугата изисквала интернет, какъвто нямам и не искам.....
61.
Петър
01.05.2020 08:01:44
Здравейте,
И аз ще напиша няколко реда.Некоректна компания ,още първият месец ми начислена 315 лв сметка от която 180 интернет на 3 номера за две седмици до края на месеца.И трите номера имаха различни МВ ползвани,а сумата една и съща.След много обаждания и скандали ми върнаха фактурата за преразглеждане и ми смъкнаха сумата от 180 лв.Било грешка от тяхна страна.Ако бах си замълчала,трябваше да платя.Вторият месец ми начислили застраховка ,която не искам.Пак проблем.Отново обаждания.Лъжат,мамят народа.Не трябва да има договори ,които да ни задължава дългогодишно обвързване.
60.
Kiril Lazarov
01.05.2020 07:45:13
Абсолютно е права госпожата.Аз съм имал същият проблем с този оператор.Те това го правят нарочно,в това съм сигурен.Трябва някой малко да ги скастри.
59.
Иван Стоянов
01.05.2020 07:25:31
При подписване на договор с "а1" (нарочно го пиша с малка буква, защото са низки душици), една служителка ми обясни условията и цената, която беше 42 лв. След това друга служителка ми донесе договора за подпис и при бърз поглед, видях, че сумата е 47 лв. Отговор "ами тя колежката ... тинтири минтири". В последствие ми идват сметки по 63.6 лв. Сумата била без ДДС и съм си включил два спортни канала по 3 лв., което не е истина, защото изрично им казах, че от друг тв. оператор ги имам на всички телевизори тези канали. Така или иначе не ми върнаха парите а ми казаха, че ако желая, могат да ги спрът (колко великодушно),
58.
Кристиян
01.05.2020 07:06:40
Ръководството на А1 са просто мошеници. И аз съм плащал не заявени от мен услуги. Дори на номер който е изключен и не се ползва, А1 са начислили такса за допълнителна услуга.
Ние , всичките, излъгани от А1 трябва да подадем жалби в комисията по защита на потребителите.
57.
Гергана Иванчова
30.04.2020 23:36:24
Аз съм в същата ситуация. Освен това, при пренаписване на договори за изрично бях казала, че не искам да подновявам мобилен интернет, но служителката го пусна между другите договори. Не ме предупредиха за изтичане на пакетна услуга и платих доста голяма сума. Въобще от както станаха А1, имат не коректно отношение към клиентите, което лично мен обижда. Подадох жалба, нямаше резултат. Дано Вие успеете, въпреки че съм сигурна 90%, че ще ви отговорят, че вие сте го подписали, значи сте съгласна.
56.
Дидо
30.04.2020 23:34:27
Аз също съм много разочарован от дребните тарикатски номера на А1, които ми погаждат при всяко преподписване на договора. Но се питам къде е комисията за защита на потребителите и защо им позволяват да се гаврят и изнудват клиентите си? Всеки месец хиляди потребители са заплатили услуги за които не са се съгласили и така си трупат бонуси.
55.
Тол
30.04.2020 22:08:03
Същия проблем имах и аз с това че плащаш за нещо което не съм искал като услуга. А1
54.
Анин
30.04.2020 21:35:03
Същото се случи и с нас! Без да знаем, при подписване на договора бяха включени допълнително спортен канал и още нещо за около 10 лв. Няма да казвам как реагирах! Мошенически истории!
53.
Жалка картинкА
30.04.2020 21:20:06
Най-некоректнатият доставчик на мобилни и интернет услуги. Изключително манипулативен и неприятен персонал и долна политика на фирмата да заблуждава възрастни хора, за да забогатява на техен гръб. За една година направиха поне 4 опита за измама в стил "ако мине номера", което показва абсолютно кокошкарски подход, нямащ нищо общо с високопарните приказки, опитващи се да ги представят като част от голям европейски доставчик.
52.
кик
30.04.2020 20:34:16
всеки който е абонат на А1 знае дребните им номера,ама си мълчим.
51.
Лоло
30.04.2020 20:32:03
И аз имах същия случай с канали които не съм искала, стана след добавяне на домашен телефон.изтече договора и се махнах от а1
50.
Жани
30.04.2020 19:52:00
Мен ме набутаха по същия начин с домашен телефон, който бил УЖ подарък и можело да го подаря на някого ако не го ползвам. Да,ама не! Всеки месец имам по 3лв във фактурата и ми казаха,че ако не върна апарата след прекратяване на договора им дължа още 90лв за телефон.
49.
А1
30.04.2020 19:40:07
От месец март съм безработен. А1 ми начисляват разни такси за които не съм се абонирал, като интернет такси а1 мюзик кал и т.н. Всеки месец ми начисляват неустойка че не съм си платил като последната е 19 лв. Днес ми звъняха от адвокатска кантора че ще ме съдят ако не си платя до края на месец май, и това е в извънредно полужение
48.
Каруцаръ
30.04.2020 19:39:53
Тва са дребни ядове. Най- големият номер на всички оператори е "промоционалният" договор. Предлагат ви договор с някакви условия на някава цена, обаче, понеже сте много симпатични, специално за Вас-30 % отстъпка. Всичко е прекрасно, докато договорът изтече. Тогава, ако искате да остане безсрочен-30% увеличение,, ако не нов договор с 30% намаление, който се оказва- е!- с 3,4,5 лева повече. И така на всяко преподписване. Спиралата е безкрайна и така операторът си гарантира постоянен "растеж" Има една тясна вратичка, през която се провират само добри адвокати, които могат да платят на съдията. "Промоция" е, когато условията са за част от периода, а когато са за целият период - цената е редовна и трябва да остани при преобразуване на договора Ви в безсрочен. Много трудна операция. Ако искате, прегледайте последните си договори и ще се убедите.
47.
Спартан
30.04.2020 19:25:58
Аз плащам 20 лева за тарифния план и 25 за телефон на изплащане и всеки път има една такса от 12 лева във графа.Други при въпроса ми каква е тази такса, те ми отговориха разбити такси, но от какво така и не се разбра.
46.
DJARO
30.04.2020 19:25:39
Много ама многооооо са ДОЛНИ в А1.....завишават таксите СЪС ЗАДНА ДАТА....и като пуснеш ВЪЗРАЖЕНИЕ.....отговора е ВИНАГИ ЕДИН И СЪЩ......НЯМА ОТКРИТИ НАРУШЕНИЯ по Договора ВИ.....и пак си става на тяхната
45.
Noname
30.04.2020 19:23:06
При мен освен таксата за тарифния план и тази за телефона ми на изплащане към А1 има и една СУМА,която е изписана във графа ДРУГИ. ПРИ въпроса ми какви са тези 12 лева допълнително отговора ИМ БЕШЕ разбити такси. Някакви разбити такси, но от какво така и не ми казаха.
44.
:d,rk
30.04.2020 17:59:13
Абсолютно съм съгласен че всички оператори са некоректни в отношението си към нас,затова хора ...просто четете какво подписвате,иначе е просто трошене на излишни нерви!
При мене А1 започнаха да ме атакуват за преподписване на нов 2 годишен договор още преди изтичането на първата година от сега действащия 2 годишен договор с какви ли не "примамливи" предложения,като дървените телефони и таблети на Алкател,три дни настояваха,при все че им казвах че си губят времето с мене.
Аз също мисля да ги делна от моите плащания!!
43.
Димитър
30.04.2020 16:37:03
Това е винаги при препотписване на договор с А1.
42.
М6
30.04.2020 16:27:22
Не само в А1 и от Виваком правят същите сцени ,на мен също така ми бяха включили пакет който не съответстваше с този който исках ,но веднага на първата ми фактура забелязах че сметката ми е завишена , та нещо станало объркване , и трябваше да напиша заявление ,пък после одобрение , но в крайна сметка станаха нещата , но , искам да предупредя всички всички подписали нов договор трябва да внимават след първата фактура ако има нещо завишено да се обърнат в най близките офиси
41.
Запознат
30.04.2020 15:49:13
Преди време разхождайки ме от офис в офис на Виваком за да пусна молба за премахване на кабелите от фасадата на къщата ми, тъй като нямахме вече договори с БТК и трансформираните и настоящи наследници. Тъй като стария договор беше на баща ми а той вече възрастен го разхождах, като"мечка" от офис в офис , но успях да ги накарам да си свършат работата. И като се започна едно копане 3 дни за един единствен абонат, който беше техен клиент на дом. телефон. Направо се шашнах какъв ресурс финансов хвърлиха без да им мигне окото. Но защото има , кой да им плаща.
40.
Чаушев
30.04.2020 15:38:31
Четейки коментариите, реших да опиша и моя случай , като че ли с чувство за своеобразен "рекорд"! При подаване на предизвестие за прекратяване на договор,(при изтичане), веднага ми се изтеглиха от деб. карта,(плащах автоматично през банка) 300лв. Посетих офиса -отговориха, че е за ползване на оборудването-модем за интернет и 2 карти за цифров телевизор, които ще ползвам още 1месец!Върнах техниката и след седмица възстановиха сумата. След 4 дни ,вече извън договор, отново дръпнаха300лв. Пак разправии..... Пак до офиса пак писане пак чакане 1седмица.Още не е минала седмицата , не съм получил парите и.......хоп още 300лв. от деб карта.Щях да откача- сега чакам отговор на подадената жалба до генералния мениджър на А1.
39.
Денис
30.04.2020 15:35:29
Веднъж баща ми се беше ядосал толкова, че начисляват след изтичане на договор,че реши да отиде на теленор и служителката на а1 в продължение на половин час отказваше да изпринти документ, че уж ще му дадат минути, а тези минути сигурно бяха два пъти по-скъпо от нормалното
38.
Прецаканата
30.04.2020 15:14:53
Пълни измамници,карат ме да плащам за домашен телефон,без да имам такъв
37.
А1 клиент
30.04.2020 15:10:28
И аз не съм доволен от А1, като ми изтече договора , приключвам с тях.
36.
Петя
30.04.2020 14:55:22
Преди повече от година след като дочаках и договора(поредния)да изтече и ,, уж"прекратихме взаимоотношенията си,се оказва ,че им дължа отново такса.За услуга която са ми я пребутали между другото,домашен телефон.Няма свършване от тяхна страна, жалко колкото и да си ловлен,те изобщо не са.
35.
Валентин
30.04.2020 14:44:24
Тия мишоци от А1 са най-жалката компания. Аз имах абсолютно същия проблем с няква услуга Explorer, която никога не съм искал и активирал! Правят си каквото си искат и са мега жалки!! Жалбата ми беше отхвърлена от няква си канцеларска дри сла дето автоматично отказва всичко!! А1 са мега зле!
34.
Само от страх разбират
30.04.2020 14:43:27
И трите оператора си правят шмекериите с абонатите,къде мине-къде не,а 90% от клиените не им се занимава да ходят и да си тровят нервите за стотинки и с служители избрани с конкурс за олигофрени и лъжци.
След моя дългогодишен опит с операторите стигнах до следния извод и решение иначе оправия нема....Избирам си офис и служител,обсъждаме договора преди да подпиша хващам курвата или педала за гушата и казвам"Има ли разлика още първия месец м/у уговорката в договора и фактурата се връщам и те намирам и горо ти"Само така не смеят да маниполират и допълнителни екстри.
33.
Gabi
30.04.2020 14:43:15
Zdr I ax sam izmamena ot A1 plahtam az mn visoki smetki za koito vinagi imat opravdanie pisah I jalbi ne mi gi priznavat. Edvam 4akam da mi izte4e dogovora kam tqh ise maham men me tovarqt po 20-30 lv otgore. I az plahtam nehta koito ne polzva izmamnici sa
32.
Стела Чобанова
30.04.2020 14:42:03
Да наистина са големи измамници.Аз сключих договор с тях за сумата от 28,70лв в която уж безплатно влизаше пакет Мтел спорт.Но постепенно увеличиха таксата на 40лв.Договорът ми е до м.Октомври и приключваме с тях.
31.
директно на коментарите
30.04.2020 14:40:26
А1 са най големите боклуци и измамници лъжци и утрепки, няма ли кой да защити хората
30.
Жоро
30.04.2020 14:33:28
Мобилните оператори грам не влизат в положение на хората, време е държавата да се намеси. Особено в предоговаряне на договори към този извънреден момент сега.
29.
Жанета Андреева
30.04.2020 14:30:14
Имам същия проблем с А1 в Шумен. При подновяване на договора ми казаха, че към този тарифен план има включена мобилна телевизия, която влиза в цената на плана. Още при първата фактура стана ясно, че отделно към стойността на плана ми начисляват телевизия.
28.
Burgas
30.04.2020 14:22:33
Абе кой ги назначава в КЗП ....заплатите малки пък такива кифлета?
27.
КЗП не стават
30.04.2020 14:12:57
КЗП не вършат работа. Няколко жалби които съм писал до тях ми връщат със стандартни отговори, с коите не ми помогнаха. А можеха да звъннат, да се поинтересуват, ако имат нужда от още информация. За в този си формат по добре да бъдат закрити. Такава институция трябва да е над всички и да не се страхуват от мастити компании каквито са телекомите. По-добре е да пишете до Омбудсмана на Република България!
26.
Гражданин
30.04.2020 14:12:42
Аз се отказах от тях , уж служителката ми спряла договора , след това ми излязоха 3 фактури , значи докато съм жив при А1 няма да се върна за каквото и да е , а и хич не съм доволен от качеството на услугите им
25.
Виваком са същите
30.04.2020 14:06:29
Виваком са същите. Събуждаш се един ден и си абониран за някакви новини, които ти пращат по 1 път седмично, като за всеки SMS който ти изпращат олекваш с по 1лв без ДДС. Няма искам, няма не искам. Докато се усетиш и си 5-10лв назад. Ако не деактивираш приложението, то си продължава да те скубе.
24.
Аз
30.04.2020 13:53:48
Преди години, още като си се водеха Мтел, мен ме бяха преебали с мобилен интернет. Бях си прекратилс договора с тях, но иначе съм ползвала мобилен интернет, което беше шантаво. Начислявали ми сметки, аз дори не знаех, докато един ден не ми дойде писмо от СГ груп мисля, че се казваше фирмата, че дължа пари. Втрещих се. Директно се изстрелях към офиса, в който си прекратих договора, за да искам адекватно обяснение. Вбесих се като разбрах за кво иде реч и директно им тряснах жалба, цитирайки конкетно името на шматката, която ми прекратяваше договора (късмет, че пазех документите..). Честно казано не вярвах, че ще ме отразят, но след 2 седмици получих отговор от Мтел, че грешката реално е в тях, куп поднесени извинения и т.н. Търсете си правата, това ще ви кажа.
23.
Царево до 22
30.04.2020 13:47:38
За Нела и Христина ли говориш?Тез двете са много алчни и корумпирани.Мен се опитваха да ме изнудват за пари преди две години ама не стана.Мега нахални.
22.
Mafia
30.04.2020 13:12:00
Най обичам КЗП да дойдат на проверка.Винаги ми пращат намазани курвета които за един работен обяд ти го издухват в джипа
21.
До 1
30.04.2020 13:09:57
Начиии. Огън не можеш запали никои път ако не си боднал циганка. Разбра ли ве бастун.
20.
Тин
30.04.2020 13:04:41
Дааааа, и 2 Лева начисляват, че получавам SMS, че ми предстои плащане на сметка.
19.
kaputt
30.04.2020 12:58:48
Рано или късно навсякъде в урбанизираните райони ще има пълно покритие с безплатен wifi, тогава операторите отиват на бунището на историята
интернет трябва да е безплатен защото потребителите носят голям доход на търговци, услуги , рекламодатели и т.н. говорим за сектор който движи почти всичко, отдавна разпространението на интернет трябва да е безплатно до крайния потребител, Мъск е на път да пусне wifi в световен мащаб, с неговите спътници но най вероятно ще е платен,борбата в момента е за скорост затова операторите бързат с 5g и има толкова безплатни филми за да може да си ги гледаме направо по интернет , ако мъск предложи бърз вайфай операторите ще пият вода от хладилника
18.
Виолета Петкова
30.04.2020 12:42:46
КЗП няма да са Еи от полза
Те са една неординарна, безсмислрна структура. Само Комисията за Електронни Медии те са контролния орган. Може жалба и по електронен път до тях. Те реално могат да ги
санкционират за нелоялни практики.
Добра работа може да Ви свършу и Комисята за защита на правата. Жалба до тях на принципа"лично положение", че сте била подведена с умисъл.А КЗП са кръгла нула.
17.
002
30.04.2020 12:34:32
След всяко преподписване сумата става по- голяма и така поднасят инфото, че все едно си задължен или без избор.Майка ми редовно я въртят така.Виваком преди години бяха слагали някакви антивирусни и 5 лв отгоре без да искаме.Теленор -също ме лъга един служител, на когото се вързах.Сега ходя само при познат, но който няма такъв....
16.
Аз
30.04.2020 12:30:53
Същата история, но с Виваком.
15.
Трол
30.04.2020 12:23:56
Те са пълни с номера. Голяма рядкост е да сключиш договор и да няма някоя уловка. Най-много обичат да прецакват лоялните си клиенти.
14.
6263366и
30.04.2020 12:19:56
Не са само А1, а и при трите оператора е така. При тях трябва да внимаваш какво подписваш. Особено ако попаднат на по-възрастен човек или на такъв който много много не разбира. Имам един служител, който е почти на 60 години и сина му му пратил от Англия нов телефон. Хубаво ама той е с нано сим докато старият му апарат е с mini sim. Отива в Теленор да му сменят картата и те му казват че за да му я сменят той трябва да вземе нов план с нов номер въпреки че по старият му има повече от година. Така се опитаха да го въртят и още в два други офиса. Накрая го съжалих и отидох с него вдигнах скандал на управителката на офиса и му смениха картата. Това е така защото операторите държат служителите си на мижави заплати и имат таргети, които ако постигнат получават процент върху заплатите си. За това най-нагло и безочливо лъжат клиентите си и се опитват да им пробугват какво ли не
13.
Бивш
30.04.2020 12:18:27
След повече от 10 години като техен клиент , най-накрая се отървах от тях преди няколко месеца! Най-доброто решение! Всеки месец , без изключение в последната година ми начисляваха спортни канали и не знам още какво, които всеки път обянснявах, че НЕ искам и НЕ гледам. Подписвах какви ли не откази и о, изненада! В следващата фактура - пак канали, които НЕ искам, ама други! Отделни вскякави промоцийки и не знам какво, които изрично трябва да откажеш, с ходене на офис и ново и безкрайно подписване на откази. Махайте се от тях при първа възможност!!
12.
Летя с колата
30.04.2020 12:14:41
И аз плащам вече повече от година тези спортни канали. Постоянно се обаждах да ги махнат и все казват "другият месец". А вече даже няма връзка с оператор.
И аз, когато преподписвах, изрично казах, че не ги искам. Първият месец наистина ги нямаше. Но след това се появиха и сметката скочи.
Ще пусна и аз една жалба. Аман от своеволията на богаташите......
11.
Милена
30.04.2020 12:11:25
Ужасни са! Редовно получавам смс-си и аз в 3 посред нощ с реклами на вибратори.
10.
Павката
30.04.2020 12:06:39
Това е стар трик, както и отключване на лимита без значение на клиента, при плащане да ти вземат 1 лев дарение без да кажат или да те продадат на някоя рекламна компания да ти праща смс-и в 3 сутринта да си купиш парочистачка
9.
ha
30.04.2020 11:48:31
Те на всички клиенти набутват спортните канали и аз така 2 месеца плащах и мрънках, докато ми ги махнат.
8.
Лидка
30.04.2020 11:48:06
А, добро утро. Това им е коронен номер открай време, и то не само техен - някогашното БТК беше обръснало няколко десетки бургазлии след "тестване" на интернет, от който хората се отказаха. Моята позната се усетила на 3-тия месец, после се съдиха и си получи парите обратно, но..
7.
Кънчо
30.04.2020 11:39:34
Хемтел са като ало измамниците
6.
*********
30.04.2020 11:38:42
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
5.
dulgiq pederast
30.04.2020 11:37:40
Сега Роско ще се разсърди и ще пусне жалба срещу вас
4.
БРАВО ФЛАГМАН
30.04.2020 11:37:03
ДОКАТО НЕ ЗАПОЧНАТ ДА РЕКЛАМИРАТ ПРИ ВАС ВСИЧКИ КИРЛИВИ РИЗИ НА ПРОСТОРА!!
3.
хаха ЗАБРАВИ
30.04.2020 11:32:45
Само ще си изгубиш времето и изпотрошиш НЕРВИТЕ!Тези и всякъкъв друг АСОРТИМЕНТ от МОШЕННИЧЕСКИ НОМЕРА ПРИ ТЯХ СА СТАНДАРТИЗИРАНИ ЧРЕЗ ДОГОВОРИТЕ!!!!ЩЕе си плащаш като ПОП !!!а при следващия договор ГОВОРИ С АДВОКАТ!!!!!!
2.
Az
30.04.2020 11:32:09
МЕНТЕЛ .....НАЙ-ГОЛЕМИТЕ ИЗМАМНИЦИ
1.
Бургашкото КЗП
30.04.2020 11:29:34
Веднага сигнал до нас,пращаме инспекторките и жална им майка на А1!
  Добави Коментар
Шокиращо: Твърдят, че първата съпруга на Димо Алексиев го зарязала заради... Алексиев има тежки проблеми с алкохола и... дрогата? Предизвикан е на бой Любовната драма за Беба може да влезе в клетката за ММА, ако зависи от Велин...
"Взриви" телевизията Димо Алексиев произнесе присъда в Игрите, деликатна подробност е, че в момента той е зад решетките Вярно ли е, че хората във връзки всъщност са по-щастливи от необвързаните? Ето какво казват експертите
„За“ и „против“ прошката след изневяра Да останеш във връзка с някого, който е изневерил, понякога може да бъде нараняващо 4-те зодии, които ще намерят нова любов Вижте кои са те 
За бургазлии това е перфектното предястие - калмари с чуден чеснов сос Това е тайната рецепта на хората от морето  Президентският вот в Румъния: На първи тур води критик на НАТО, социолозите му даваха едва 5% Калин Джорджеску получи 22 на сто подкрепа 
7 нездравословни храни, които да избягвате Инстантни спагети са едни от тях Българските гори са едно от местата с най-голямо биоразнообразие в Европа
„Жени като Дебора Михайлова“: Урсула фон дер Лайен спомена българката на Деня срещу насилието над жени (ВИДЕО) Една на всеки три жени става жертва на насилие в някакъв момент от живота си Близо 5% от българите са пристрастени към спиртните напитки За 2024 г. страната ни се нарежда на осмо място по консумация