Може би след 15 години ще знаем истината за днешните страсти
Едва ли някой от денонощно пишещите из Фейсбук, особено кречеталата, повтарящи едно към едно течащите по медиите разни диаграми на умрели и всякакви подобни ужасии и страхотии, има информация от първа ръка какво и къде точно се случва в момента. Папагали, пригласящи на мейнстрийма, е имало винаги. Мейнстриймът нямаше да е мейнстрийм, ако не се ползваше от услугите на именно такива особи.
Те никога не се питат как така в обрулената от либерализма, изсмукана откъм човешка маса – пак от него, буквално съсипана, България пострадалите са толкова малко, за разлика от богатите страни, които ни сочат за пример и пътеводна светлина. И това при факта, че в повечето от тези западни страни са въведени крути мерки за социална дистанция. На повечето места там в момента е забранено дори да излизаш от дома си, а тук всеки ходи когато и където (без градинките) си поиска, понеже това официално не е забранено. И въпреки това случаите тук са с пъти по-малко. Понякога, между другото, се прокрадват разни проблясъци - сред официално обявените жертви изскача например човек със странно съпътстващо заболявание, като черепно-мозъчна травма, която, ако е сериозна, сама по себе си е достатъчна да се умре.
Делото и екзекуцията на Николае Чаушеску и съпругата му Елена. Заснемане и разпространение на подобно видео в онова време чрез медии беше прецедент. Видео: Barry Nirmal-Tiwary
Никой не отрича, че има проблем. От какво естество обаче е той, как се стигна до него?
Истината за цялата психоза, умело подхваната и насаждана в последните седмици от либералните медии, ще стане ясна след години. В това няма съмнение. Истината винаги – рано или късно – излиза наяве.
Мнозина от денонощно задръстващите Фейса със собствените си фобии може би не помнят, но преди 30-тина години имаше друг такъв случай, когато мейнстриймът всеки ден спускаше сводки с десетки и стотици трупове: свалянето на Николае Чаушеску в Румъния и събитията в Тимишоара, които го предхождаха. През 1989 всички вярваха на мейнстрийм медиите – а как няма да вярваш на Си Ен Ен, който тогава се възприемаше като единица мярка за истина; като последна световна инстанция на правилната журналистика – че в Румъния протича истинска народна революция, в която умират десетки хора всеки ден!
През 2004 година обаче немско-френският канал „Арте“ (да повторим – не руски, не китайски, а немско-френският „Арте“, който е нелиберална и много уважавана медия) излъчи документалният филм разследване „Шах и мат“, посветено на събитията в Румъния. Работещите в телевизията много правилно бяха преценили, че 15 години са достатъчен срок, в който много от участниците в тази т. нар. революция вече нямат какво да губят и ще са готови да говорят.
Това е забележителен филм, събрал на едно място основните действащи лица през 89-а – бившият военен министър на Чаушеску и негов любимец – Виктор Станкулеску, който реално организира преврата срещу благодетеля си; бившата дисидентка - поетесата Дойна Корня, която разказва как е работила в много добър синхрон с хората на ЦРУ; кореспондентът на западногерманската държавна телевизия Дагобер Линдлау, който лично е получил оферта от НПО, близко до ЦРУ, да участва в медийната пропаганда на кървавата революция, но се усетил и отказал; дипломатката от унгарското посолство в Румъния Енике Болобаш, която пламенно си припомня как се е срещали с резидентите на ЦРУ под мостовете в румънската столица, за да координират свалянето на Чаушеску; премиерът на току-що приключилата с комунизма Унгария Миклош Немет, който през 2004 с гордост рецитира, че Америка го е избрала за главния куратор на медийното отразяване на „революцията“; членът на Съвета за национална безопасност на САЩ Робърт Хътчингс – надзорникът на „революционната“ кампания; резидентите на ЦРУ Чарлз Коган, Милтън Берден и Роберт Байер, които разкриват как се върши най-мръсната работа в подобен процес.
Да, Чаушеску не е положителен герой.
Но пък е удивително интересно как съвсем свободно, като победители – всички гореизброени с усмивка и доволство изреждат как са участвали в този спектакъл, как преди това са получили зелена светлина от КГБ, откъдето обещали да не се месят, защото имали свои сметки за уреждане с Чаушеску и как успешно финализирали всичко.
И – най-важното – как са окървавили всичко това, задоволявайки едновременно глада на медиите от зрелища, но и предизвиквайки тъмните страсти на румънците, за да ги подтикнат да тръгнат да митингуват и протестират. Та всичките тези хубавци са организирали невероятен спектакъл - изваждането на десетки трупове от моргите – хора, починали от болести, от катастрофи, дори самоубийци, телата им са били боядисвали с червена боя, сетне пльосвани по румънските улици и площади.
Местни агенти са снимали всичко това, пренасяли са видеокасетите през границата в Унгария, където с изплезен от нетърпение език са чакали хората на Си Ен Ен и останалите мейнстрийм медии, които да раздуят „кървавата трагедия“ по целия свят. Това всичко е подробно разказано във филма. Ако не сте го чували и в паметта ви е останала само онази запечатана картина на спонтанно избухнала всенародна революция, то е защото либералните медии, за разлика от криминалните романи, никога не се връщат повече на местопроизшествието, което сами са създали.
А истината, която все някога изплува, обикновено се появява я като колонка във вътрешните страници, я като филм по телевизия, която либерализмът е сритал в ъгъла. Който филм после никой никъде другаде не показва. Не сте го гледали нито по БНТ, нито по основните източници на истерии на тема „коронавирус“ - Нова и бТВ. След 15 години, ако още ги има, те няма да ви покажат и следващия филм за сегашните събития.
Забележителният „Шах и мат“ разказва за първата цветна революция в Източна Европа. Именно по направените след нея изводи ЦРУ изработи наръчник за цветни революции, който бе използван в Сърбия, Украйна, дори в България през 1996...
Това е официалната страница на филма в световната кино енциклопедия IMDB:
https://www.imdb.com/title/tt0403482/?ref_=nv_sr_srsg_3
А тук е единственото свободно разпространявано негово копие с дублаж на руски език:
Дано доживеем още 15 години, когато главните лица, скрити зад събитията сега, с удоволствие ще припомнят за себе си, разказвайки си всичко в следващ подобен филм.
Неминуемо е. Истината винаги излиза наяве.
А и от психологията се знае, че човек е склонен да пази тайните дълго време, но все някога му се иска да ги разкаже. Особено, когато усети, че идва последният му час на тази земя.
В АВСТРАЛИЯ СЕ СЪХРАНЯВА АРХИВА НА ЕВРЕИТЕ/ЛОНДОН, ТА В СЛУЧАЙ НА НЕЩО, ПАК ТИЯ СВИНИ, ДА ДЪРПАТ КОНЦИТЕ И ДА "ЗНАЯТ".
И самолетите на Тиквон ....2027 година и ще са само пребоядисани като руските реактори за Белене....
Спите ли?.....Спете .....