Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Бизнесът за електронна търговия ще е различен след кризата

Ключови думи: бизнес, електронна търговия, криза, коронавирус

Ако разпространението на Covid-19 представлява глобален тест за закупуването на храни онлайн, то супермаркетите като цяло не успяват да се справят, пише в анализ The Wall Street Journal, цитиран от Bloomberg TV Bulgaria.

Все пак бизнесът за електронна търговия ще бъде съвсем различен след кризата, посочват от изданието. Откакто е започнала пандемията уебсайтовете на големите търговци за хранителни стоки в света са толкова много залети с работа, колкото и техните физически магазини. Натискът върху онлайн доставките вероятно ще нараства, тъй като все повече държави блокират напълно движението в градовете.

Среднодневният трафик към онлайн магазина на Walmart е достигнал 1.1 млн. души между 1 и 20 март, което е ръст от 55% на среднодневния брой посетители за последните два месеца, показват данни на анализаторската компания SimilarWeb. Kroger, Peapod, Instacart, Carrefour и Tesco също регистрират голям скок в ежедневния трафик. Броят на американските домакинства, които поръчват хранителни стоки онлайн, приблизително се е удвоил този месец до 40 милиона в сравнение с нивата, отчетени през август 2019 г., показват данни, публикувани в четвъртък от консултантската фирма Brick Meets Click. Въпреки че през последните години супермаркетите инвестират много в своите онлайн бизнеси, те не са готови за текущите нива на търсене.

Инфраструктурата все още е незряла в световен мащаб: 7.6% от хранителните стоки в САЩ са закупени през интернет преди избухването на пандемията, докато в Испания само 2.4% от продажбите се случват онлайн, сочат данни на Kantar. САЩ онлайн продажбите на хранителни продукти заемат около 3.1%. По време на пандемията се оказа по-трудно да се увеличи капацитета на онлайн продажбите, отколкото този на физическите магазини.

Например във Великобритания Ocado, който работи в партньорство с Marks & Spencer, вече не приема регистрации на нови клиенти. Все пак обаче някои търговци на дребно залагат, че допълнителното търсене ще се задържи и удвояват капацитета на сървърите си. Онлайн магазините за хранителни стоки може и да изпитват затруднения в момента, но те ще излязат от неочакваното си изпитание, по-добре подготвени за бъдещето, отбелязват от The Wall Street Journal.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Виктор от „Биг Брадър“ се жени, но не за Беба Бургаският мачо изненада всички, като замени бившата си съквартирантка със звезда от "Хелс Китчън" Зимната разходка може да е извънредно опасна Изненадваща ситуация в САЩ
Спа с 1000 мъже, но иначе е... "Тиха, сякаш срамежлива..."  Откриха изложба с древни находки, вицепрезидентът във възторг Плодовете на вашия труд са нова голяма доза самочувствие, че сме велик народ, каза Илияна Йотова на археолозите
Силно замърсяване на водата в... Италия Разтърси мрежата Диона със скандални думи
Чудна зимна супа Вкусна и полезна Горанов: Ще пишат Асен Василев в учебниците, защото показа как хората да са богати със заеми  В мирно време той направи революция, коментира бившият финансов министър от ГЕРБ
Почина известен бивш спортист От този свят си отиде двукратен участник на олимпиада Зарязана и ограбена Дори Кристин Дейвис може да бъде отрязана в любовта
Огромна трагедия в София Тролей блъсна и уби пешеходка Пише история Станимир Стоилов е като фурия начело на турски отбор