Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Бизнесът за електронна търговия ще е различен след кризата

Ключови думи: бизнес, електронна търговия, криза, коронавирус

Ако разпространението на Covid-19 представлява глобален тест за закупуването на храни онлайн, то супермаркетите като цяло не успяват да се справят, пише в анализ The Wall Street Journal, цитиран от Bloomberg TV Bulgaria.

Все пак бизнесът за електронна търговия ще бъде съвсем различен след кризата, посочват от изданието. Откакто е започнала пандемията уебсайтовете на големите търговци за хранителни стоки в света са толкова много залети с работа, колкото и техните физически магазини. Натискът върху онлайн доставките вероятно ще нараства, тъй като все повече държави блокират напълно движението в градовете.

Среднодневният трафик към онлайн магазина на Walmart е достигнал 1.1 млн. души между 1 и 20 март, което е ръст от 55% на среднодневния брой посетители за последните два месеца, показват данни на анализаторската компания SimilarWeb. Kroger, Peapod, Instacart, Carrefour и Tesco също регистрират голям скок в ежедневния трафик. Броят на американските домакинства, които поръчват хранителни стоки онлайн, приблизително се е удвоил този месец до 40 милиона в сравнение с нивата, отчетени през август 2019 г., показват данни, публикувани в четвъртък от консултантската фирма Brick Meets Click. Въпреки че през последните години супермаркетите инвестират много в своите онлайн бизнеси, те не са готови за текущите нива на търсене.

Инфраструктурата все още е незряла в световен мащаб: 7.6% от хранителните стоки в САЩ са закупени през интернет преди избухването на пандемията, докато в Испания само 2.4% от продажбите се случват онлайн, сочат данни на Kantar. САЩ онлайн продажбите на хранителни продукти заемат около 3.1%. По време на пандемията се оказа по-трудно да се увеличи капацитета на онлайн продажбите, отколкото този на физическите магазини.

Например във Великобритания Ocado, който работи в партньорство с Marks & Spencer, вече не приема регистрации на нови клиенти. Все пак обаче някои търговци на дребно залагат, че допълнителното търсене ще се задържи и удвояват капацитета на сървърите си. Онлайн магазините за хранителни стоки може и да изпитват затруднения в момента, но те ще излязат от неочакваното си изпитание, по-добре подготвени за бъдещето, отбелязват от The Wall Street Journal.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Хотелиери с групови дела срещу Booking Платформата ги лишава от право да продават на желани от тях цени Намереният мъртъв в Огоста Весимир Илиянов е бил убит На този етап няма повече информация около хода на разследването
Тати носи, мама меси: БГ младежите най-мързеливи в ЕС Официално само 6,5 на сто от учещите се хващат да бачкат "Капките" се завръщат! Геро ще води шоуто
Пица за 1000 лв.: Как майстор от Бургас впечатли Италия При гарнирането използвал магарешки кашкавал Кирил Петков към Бойко Борисов: При избора България или Пеевски, вие избрахте Пеевски! Зависимостта в политиката се оказа най-големия порок! Това написа съпредседател на "Продължаваме промяната"
Кметът Николай Димитров обяви начало на реконструкцията на важен пътен участък в Несебър Дейностите включват цялостно изграждане на тротоарни алеи и ремонт и преасфалтиране на пътното платно Направи голям трансфер Божинов получи признание в Италия
Те бяха близки приятелки, а днес са кисели, с фалшиви усмивки и напълно се игнорират Мегaн Маркъл билa „ядoсaнa“ зaрaди шoутo нa Виктoрия Бекъм, тъй кaтo през следвaщaтa гoдинa и тя ще стaртирa кулинaрнa пoредицa в стрийминг плaтфoрмaтa Получиха си парите Със сериозно закъснение...
Перфектното шкембе Това ястие е кулинарна наслада "Ти си предател!" Ралица Паскалева порица Станислав Христакиев в Игрите