Топлофикация Бургас продължава да работи нормално и по време на извънредното положение
След като беше въведено извънредното положение в България, Топлофикация Бургас взе незабавни мерки, за да гарантира запазване не здравето не само на служителите, а и на клиентите. Изцяло бе оптимизиран работния процес. Независимо от епидемичната обстановка в страната, Предприятието продължава да осигурява електрическа и топлинна енергия.
Бургаската топлофикация е създала организация за безопасността на служителите си, които имат пряк контакт с клиентите. Снабдени са с предпазни маски и ръкавици. Помещенията се дезинфекцират редовно.
Веднага след обявяването на извънредното положение, посещението по домовете бе преустановено – на инкасатори и във връзка с ремонти. Всеки абонат трябва сам да прави отчет, след което данните биват предавани на посочените телефони от търговеца за дялово разпределение в абонатна станция.
За клиентите, предпочитащи да платят в брой, на каса, Топлофикация Бургас е осигурила тази възможност. Касите на Дружеството в к-с “Изгрев”, к-с “Славейков” и к-с “Лазур” продължават да обслужват клиенти с работно време от 10.00 часа до 18.00 часа. Според приложените вече общи мерки за безопасност, работните места на служители са раздалечени, в помещенията са осигурени дезинфектанти и се допуска само по един клиент на гише. С приоритет са хората на и над 60 години.
„С всички тези строги мерки, които въведохме по време на извънредното положение, целим да опазим живота и здравето, както на служителите ни, така и клиентите ни. Извиняваме се, ако сме предизвикали неудобство на някои потребители с тези промени в начина на работа, но това го правим, защото сме социално-отговорно предприятие, спазващо всички изисквания. Уверявам ви, че продължаваме да работим също толкова усилено, както до сега, за да осигурим топлоподаването в Бургас. Искам да изкажа огромната си благодарност към целия ми екип, които независимо от обстоятелствата, продължава да работи“, коментира инж. Илиев, директор на Топлофикация Бургас.
От Предприятието все пак призовават техните потребители да посещават офисите им само в краен случай. Оттам напомнят, че е осигурен и безкасов начин за плащане на задълженията на абонатите, а именно чрез системата за картови разплащания "Transcard“ и ePay. Погасяването на фактурите може да се извършва и по банков път с дебитна карта БОРИКА или MAESTRO BG и SMS, както и в уеб сайта на системата, чрез микросметка, от банкомат с дебитна карта с лого на БОРИКА, MasterCard или VISA.
По изключение, с цел запазване здравето на гражданите и ограничаване на разпространението на коронавироса, за периода на обявеното в страна извънредно положение индивидуални справки по партидите могат да бъдат направени по телефоните на отделите за “Разпределение и продажба на топлинната енергия”, “Дялово разпределение” и “Просрочени вземания”, посочени на сайта или на официалния имейл на Топлофикацията. За всички останали въпроси или при проблем, също по телефон всеки един абонат може да се свърже с експертите на Дружеството. Дежурните екипи са в готовност да реагират за отстраняване на авария.