Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg
Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!
Съвети при изграждането на уебсайт
SEO е важна концепция, която трябва да имате предвид през цялото време, докато създавате Вашия уебсайт
Много малки и средни на размер фирми достигат до един момент, в който осъзнават, че им е нужен уебсайт. Някои от тях вече имат някакво онлайн присъствие, а за други това е първата стъпка. И в двата случая, при изграждането на самия уебсайт има неща, които трябва да се обмислят внимателно и поради тази причина изготвихме списък с насоки и препоръки.
Наличието на професионално изработен уебсайт е важно за почти всеки вид бизнес. Колкото и страшно да изглежда уреждането на изработката му, той може да се превърне в символ на професионализма на компанията. Може да показва нейните цели и прецизността, с която тя ги достига. Заради това е важно, никой да не изпуска възможността да работи за популяризиране на бранд името си.
Всеки уебсайт трябва да има ясна цел
Всеки уебсайт за малък бизнес е различен, защото всеки бизнес иска да достигне различни цели. Примерно, може уебсайтът да е електронен магазин и да продава стоки, може да е и визитка без да продава нищо, може да предоставя информация и да примамва потенциални клиенти да ви се обадят и др. Като цяло, полза ще имате само, ако определите целта, в противен случай ще загубите време и пари.
Напишете собствено съдържание, което да се качи в уебсайта
Важно е да решите какво искате да кажете на посетителите на Вашия уебсайт. Определете какво ще е основното Ви послание, напишете го и чак след това търсете хора, които да го коригират. В този текст трябва да заявите целта си ясно. Писменото съдържание на уебсайта Ви не трябва да е прекалено дълго, нито прекалено късо. Не е тайна, че в интернет, хората търсят информация, така че постарайте се, да им я осигурите. Също така трябва това съдържание да е поднесено ясно, без да ги карате да четат 10 страници, за да стигнат до основата. Уверете се, че важните точки, мисията на вашата компания и нейните предложения са ясни и лесни за намиране от посетителите.